2022-10-15, 06:29
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Nej det gjorde jag verkligen inte. Och inte heller några barn i familjer jag känner till. Det där är ett typiskt babbebeteende.

Helt hjärndöd är du. Kan inte förstå hur normala människor funkar. Det är inget ”babbe” beteende din rasistiska horunge.

Flickan tagga ut med hunden för va rastlös de sånt man gör som 12 bast och nyfiken på livet. Aldrig morsan sa till henne ”här ta ut hunden o rasta kl är 00 ”

Horunge!
Citera
2022-10-15, 06:29
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Nog borde det vara möjligt rent tekniskt att avgöra från vilket vapen kulorna som dödade flickan kom från?
Och DNA på vapnet ifråga borde väl kunna knytas till GM?
Själva vet nog inte GM vem som sköt de dödliga skotten. Alla tre brassade väl på för glatta livet utan att sikta så noga,
Betr den fetmarkerade texten i citatet ovan.
DNA på vapen kan enskilt inte knyta en GP till vid vilket tillfälle tidsmässigt som denne avsatt sitt DNA på vapnet ifråga.
Om vapnet dock påträffas hos en GP i direkt samband med en inträffad händelse, och annat DNA helt saknas på vapnet, så blir bevisläget klart gynsammare.

I detta ärende, med 132 sidor samlad bevisföring, så verkar situationen betr tillgänglig bevisning vara synnerligen robust.
Man får hoppas att den domstol som avger den ikraftträdande domen, sannolikt HR, även instämmer i åklagarsidans framförda sakframställan.

Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Serkan är fortsatt misstänkt i detta fall och efterlyst internationellt. Notera dock att Ferdi och Furkan är avskrivna sedan någon månad och inte efterlysta i detta fall.
Tack för din uppdatering om aktuell situation i detta fall!👍🏼
Citera
2022-10-15, 06:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Helt hjärndöd är du. Kan inte förstå hur normala människor funkar. Det är inget ”babbe” beteende din rasistiska horunge.

Flickan tagga ut med hunden för va rastlös de sånt man gör som 12 bast och nyfiken på livet. Aldrig morsan sa till henne ”här ta ut hunden o rasta kl är 00 ”

Horunge!

Hundar sover klockan 3 på natten och det borde även flickan ha gjort. Hur som var det trist att hon blev skjuten av andra babbar som ens inte kunde sikta. Haha, 'horunge'...
Citera
2022-10-15, 06:34
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Hundar sover klockan 3 på natten och det borde även flickan ha gjort. Hur som var det trist att hon blev skjuten av andra babbar som ens inte kunde sikta. Haha, 'horunge'...

Du är helt hjärndöd. Du blev torkad i rumpan tills du va 13 år gammal och omstoppad av tomten, mamma och pappa. Praktexempel på guldsked i munnen. Luffar hora.

Det är jävligt tragiskt att ungen dog det är mer tragiskt du försöker få fram ngn skuld på föräldrarna när du inte har en jävla aning vad fallet är om det är ansvarstagande eller inte.

Exakt du är en horunge!
Citera
2022-10-15, 06:37
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Jag vill peka på att föräldrarna brustit oerhört i sitt ansvarstagande. Hade jäntan haft bättre tur i föräldralotteriet hade hon levt idag. Mina egna barn skulle aldrig få vara ute klockan 3 på natten.

Det är vad jag vill få fram.

Det jag vill få fram är att det lika bra kunde skett på dagen som många andra offer
Citera
2022-10-15, 06:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Du är helt hjärndöd. Du blev torkad i rumpan tills du va 13 år gammal och omstoppad av tomten, mamma och pappa. Praktexempel på guldsked i munnen. Luffar hora.

Det är jävligt tragiskt att ungen dog det är mer tragiskt du försöker få fram ngn skuld på föräldrarna när du inte har en jävla aning vad fallet är om det är ansvarstagande eller inte.

Exakt du är en horunge!

Jag hoppas att mördarna fälls i rättegången och får sina straff och jag sörjer också den lilla flickan som borde varit hemma klockan 3 på natten men som fick såna oansvariga tattare till mamma och pappa. Skit ska inte få ha barn, de ska tas om hand av socialen direkt.
Citera
2022-10-15, 06:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
Det jag vill få fram är att det lika bra kunde skett på dagen som många andra offer

Visst. Men just det här hade undvikits om ungen varit hemma i sängen klockan 3 på natten. Oavsett så sörjer jag jäntan som hade sån otur med föräldrarna.
Citera
2022-10-15, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbstart
Att ha hennes död på samvete är det med plågsamma straffet. Något som följer med resten av livet. Ett samvete som ju äldre man blir mer plågsamt är denna hemska last ödet givit dessa personer, även de utan finger på avtryckaren.

Tror du mördarna har ett samvete?
Citera
2022-10-15, 07:21
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Visst. Men just det här hade undvikits om ungen varit hemma i sängen klockan 3 på natten. Oavsett så sörjer jag jäntan som hade sån otur med föräldrarna.
Då kanske någon annan fått kulor i sig?
15, 17, 18 år? Hur länge får man vara ute enligt dig?
Och det har aldrig förekommit dödskjutningar under dagtid?
Sen hoppas jag att du vet att det är olagligt att låsa in människor, men du anser väl att föräldrarna skulle suttit utanför hennes rum 20.00 till morgon?
Vilken obehaglig människa du är, du borde skämmas! USCH!
Citera
2022-10-15, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbstart
Att ha hennes död på samvete är det med plågsamma straffet. Något som följer med resten av livet. Ett samvete som ju äldre man blir mer plågsamt är denna hemska last ödet givit dessa personer, även de utan finger på avtryckaren.
Relativisera inte tragedin genom att blanda in "ödet". Flickan dog på grund av medvetna planerade handlingar hos tungt kriminella med illegala militära vapen.

Och angående samvete ska man inte anta att GM tänker och fungerar som du och jag. Det finns ingen "tjuvheder" hos gängen. De har ett mål och om du står i vägen så offrar de dig utan att blinka.
Citera
2022-10-15, 07:23
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Även hundar kan få diarré på natten, din puckade idiot!
Citera
2022-10-15, 07:27
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Jag hoppas att mördarna fälls i rättegången och får sina straff och jag sörjer också den lilla flickan som borde varit hemma klockan 3 på natten men som fick såna oansvariga tattare till mamma och pappa. Skit ska inte få ha barn, de ska tas om hand av socialen direkt.
Så sjuk du är, du anser alltså att de skulle ha låst in sin dotter, kanske bäst till händer och fötter!
Hoppas verkligen inte du har barn som måste låsas in efter 20.00, det är inte ens lagligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in