2026-02-05, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Håller med. Men ändå, vad har regeringen att göra med en 12-årig tjej som väljer att ensam vara ute 03.30 på natten i ett konfliktfylllt Alby? Detta är föräldrarnas bristande omsorg om sin äventyrliga dotter.

Regeringen i allmänhet inte bara i hennes fall vi har ingen stabil regering med hjärhand där ja även vad folk säger och sett vid någon intervju jätte tragiskt men det är inte 90 talet du kunde ”lämna dörren” öppen nya tiden hade jag haft barn skulle aldrig någonsin låta min dotter gå runt i Alby mitt på natten när det pågår konflikter som pappan visste pågick dessutom det är väldigt kompakt
Citera
2026-02-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
detta tror jag inte ett dugg på. tjejer i den åldern går absolut aldrig ut ensamma mitt i natten för att käka en hamburgare. finns inte på kartan.

jag är hundra på att hon hade stämt träff med någon/några eller ville träffa folk som hängde omkring där.

De väl klart tonåringar problemet är det var 2020 ? Samma skit som idag fortfarande rått och killarna är hänsynslösa och det är konflikter de tänker by all means
Citera
2026-02-07, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
detta tror jag inte ett dugg på. tjejer i den åldern går absolut aldrig ut ensamma mitt i natten för att käka en hamburgare. finns inte på kartan.

jag är hundra på att hon hade stämt träff med någon/några eller ville träffa folk som hängde omkring där.

Du kan inget om alla tjejer i den åldern, det är uppenbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in