2022-10-14, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det är du som gnäller över att jag inte vill försvara kvinnorna i Sverige men du får acceptera det.

Vet du. Jag har äldre släktingar som har röstat på SD även innan SD ens var med i riksdagen. Både manliga och kvinnliga släktingar. En stor orsak till att de röstade på SD var för att skydda svenska kvinnor mot den kvinnosyn som finns i vissa kulturer. Mina släktingar vill ha jämställdhet mellan könen och att kvinnor i Sverige ska vara fria och trygga. Så. Det är bra att du har flyttat, för du delar den kvinnosyn som mina äldre SD-röstande släktingar vill skydda svenska kvinnor från. Sug på den du.
Citera
2022-10-14, 17:49
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Jag tycker mig se cyklerna blir kortare för varje hjärntvätts-test och det är ungefär samma personer som alltid går på antingen det ena eller andra.
Ja, BLM, HBTQ, massinvandring WelcomeRefugees, Greta, "miljöbilar", Ryssen och så vidare. De går på vad media matar dom med.

Jahaja. Så vad är din % uppfattning. Hur många svenskor under 35 år är sådana som faller för allt?
Citera
2022-10-14, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Få höra dina slutsatser baserade på logik av att kvinnor ljuger om våldtäkt, de våldtas på grund av hur de röstat, det krävs ingen bevisning för att dömas för våldtäkt och ynka 5% av alla anmälda våldtäkter leder till fällande dom.

Du kommer med diverse förvirrade och delvis felaktiga påståenden och ber mig att hjälpa dig med logiken?
Nej dina slutsatser får du själv redogöra för.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej. Vi har ingen massinvandring nu. Vi hade det 2015 och 2016. Och nu kommer den bli ännu stramare, SD har fått igenom sin politik vad gäller detta. KD, M och L står bakom det. Sossarna kommer inte misstycka. De partier som kommer misstycka är pluttpartierna: MP och C. Eventuellt även V.

VALU har gjorts under flera valår, därav min fråga vilket val det gäller.
Då vill väljarna annorlunda än vad partierna de har röstat på står för.

Jo vi har massinvandring.
Du fick också svaret att undersökningen var från SVT VALU 2022.

Kvinnorna har i samtliga undersökningar varit positiv till fortsatt massinvandring, du kan inte hitta någon där de sagt stopp.

Citat:
Vet du. Jag har äldre släktingar som har röstat på SD även innan SD ens var med i riksdagen. Både manliga och kvinnliga släktingar. En stor orsak till att de röstade på SD var för att skydda svenska kvinnor mot den kvinnosyn som finns i vissa kulturer. Mina släktingar vill ha jämställdhet mellan könen och att kvinnor i Sverige ska vara fria och trygga. Så. Det är bra att du har flyttat, för du delar den kvinnosyn som mina äldre SD-röstande släktingar vill skydda svenska kvinnor från. Sug på den du.

Jag skiter väl i dina släktingar.

Den kvinnosyn jag redogjort för ät att kvinnor ska betraktas som vuxna individer som har eget ansvar för sina handlingar men det tycker du är en dålig kvinnosyn alltså? Borde kvinnor omyndigförklaras och förlora rösträtten tycker du? Ja det kanske kan diskuteras.
Citera
2022-10-14, 18:12
Medlem
Citat:

Kvinnorna har i samtliga undersökningar varit positiv till fortsatt massinvandring, du kan inte hitta någon där de sagt stopp.

Nej. Det har vi inte. Då vet du inte vad massinvandring är.
Ja, det fick jag. Jag förtydligade endast varför jag ställde frågan om årtal.

Vilka undersökningar då? Kom nu med källor på dina blaj-påståenden.

Citat:
Den kvinnosyn jag redogjort för ät att kvinnor ska betraktas som vuxna individer som har eget ansvar för sina handlingar men det tycker du är en dålig kvinnosyn alltså? Borde kvinnor omyndigförklaras och förlora rösträtten tycker du? Ja det kanske kan diskuteras.

Den kvinnosyn du har är att svenska kvinnor i princip förtjänas att våldtas, delar du med vissa knäppisar från annan kultur. Dessa knäppisar från annan kultur anser även att svenska unga män förtjänar att förnedringsrånas. Du delar deras kvinnosyn, när det kommer till svenska kvinnor. Det är en sådan kvinnosyn som ska väck, den hör inte hemma i Sverige. Vare sig hos utlänningar eller infödingar. Ingen person "förtjänar" att våldtas/förnedringsrånas.
Citera
2022-10-14, 18:24
Medlem
Citat:
Nej. Det har vi inte. Då vet du inte vad massinvandring är.
Ja, det fick jag. Jag förtydligade endast varför jag ställde frågan om årtal.

Jaså vad är då dina definitioner av massinvandring och även massutvisning?

Citat:
Vilka undersökningar då? Kom nu med källor på dina blaj-påståenden.

Sådana undersökningar görs då och då och presenteras i MSM. Kvinnor har alltid varit för massinvandring i dem.

Citat:
Den kvinnosyn du har är att svenska kvinnor i princip förtjänas att våldtas, delar du med vissa knäppisar från annan kultur. Dessa knäppisar från annan kultur anser även att svenska unga män förtjänar att förnedringsrånas. Du delar deras kvinnosyn, när det kommer till svenska kvinnor. Det är en sådan kvinnosyn som ska väck, den hör inte hemma i Sverige. Vare sig hos utlänningar eller infödingar. Ingen person "förtjänar" att våldtas/förnedringsrånas.

Våldtäkter är en följd av kvinnors önskan om massinvandring och då får de ta konsekvenserna av det, inte svårare än så. Alternativet är att omyndigförklara kvinnor och frånta rösträtten för dem.
Citera
2022-10-14, 18:29
Medlem
Citat:

Sådana undersökningar görs då och då och presenteras i MSM. Kvinnor har alltid varit för massinvandring i dem.

Våldtäkter är en följd av kvinnors önskan om massinvandring och då får de ta konsekvenserna av det, inte svårare än så. Alternativet är att omyndigförklara kvinnor och frånta rösträtten för dem.

Massinvandring är av de proportioner vi såg 2015/2016, då det var så många invandrare som kom hit så att myndigheter inte mäktade med att sköta sitt arbete. Sedan dess har invandringen minskat, rejält. Massinvandring vill ingen ha. "Massinvandring" har ingen siffra, utan handlar helt enkelt om att invandringen är så pass stor att den inte går att hantera för ett land.

Jag bad om källa. Leverera nu källa på att kvinnor vill ha massinvandring.

Våldtäkter sker ändå. Det kan ingen kvinna stoppa genom att rösta på ett visst parti.
Citera
2022-10-14, 18:40
Medlem
Citat:
Massinvandring är av de proportioner vi såg 2015/2016, då det var så många invandrare som kom hit så att myndigheter inte mäktade med att sköta sitt arbete. Sedan dess har invandringen minskat, rejält. Massinvandring vill ingen ha. "Massinvandring" har ingen siffra, utan handlar helt enkelt om att invandringen är så pass stor att den inte går att hantera för ett land.

Jag bad om källa. Leverera nu källa på att kvinnor vill ha massinvandring.

Våldtäkter sker ändå. Det kan ingen kvinna stoppa genom att rösta på ett visst parti.

Så du kan inte svara på vad du anser att massinvandring är, hur kan du då säga att vi inte har massinvandring?
Kvinnlig logik igen?
Citera
2022-10-14, 18:46
Medlem
Frågan är väl snarare om du anser att det svenska folket är värt att bevaras. Inga svenska kvinnor inga fler svenskar .
Citera
2022-10-14, 19:47
Medlem
Citat:
Så du kan inte svara på vad du anser att massinvandring är, hur kan du då säga att vi inte har massinvandring?
Kvinnlig logik igen?

Nå. Vart har du din källhänvisning kring att kvinnor vill ha massinvandring? Kom igen nu och sluta dribbla bort frågan.

Massinvandring = "Horder av invandring". Dvs. "väldigt många". Men den definitionen är svårtydbar, då den är subjektiv. För en person kanske 500 är "horder", för en annan kanske det är 50 000 som är "horder". Men en bra och tydlig bild är ju att det definitivt är "Horder" när myndigheter inte mäktar med sitt arbete, för att det kommit så många. År 2015 och 2016 kom det just "horder". Enkel, väldigt enkel logik. Och vem fan vill ha "massinvandring" då det innebär att myndigheterna inte mäktar med sitt arbete och man inte hinner integrera folk.

I en liten kommun som redan tagit emot massor med invandrare och där integrationsproblemen är stora, kan mycket väl 100 nya invandrare vara en "massinvandring", även utspritt på ett år. I en större kommun där man knappt har tagit emot några invandrare och de som bor där är väl integrerade, kanske man kan ta emot 5000 utspritt på ett år, utan att uppleva det som "horder".
Citera
2022-10-14, 19:49
Medlem
Citat:

Vad sägs om källor på dina påståenden för en gångs skull? Länka dessa undersökningar då en massa människor säger att de vill ha en ny flyktingvåg med tillhörande massinvandring. Är det måhända amerikanska krigshökar man har intervjuat? Moderater? Fram med de!
Citera
2022-10-14, 19:52
Avslutad
Citat:
Du kommer med diverse förvirrade och delvis felaktiga påståenden och ber mig att hjälpa dig med logiken?
Nej dina slutsatser får du själv redogöra för.

Jag skiter väl i dina släktingar.

Att endast 5 procent döms är fakta, resten är dina påståenden rakt av. Du borde väl ändå kunna dra slutsatser av dina egna påståenden.
Citera
2022-10-14, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det han nog egentligen menar är att det finns de som faktiskt blivit våldtagna men det är av utlänningar och eftersom det är kvinnorna som röstat är det ändå deras eget fel och övriga påstådda våldtäkter är falskanmälningar.
Många av det fåtal som faktiskt döms är ju också falskanmälningar så många utlänningar torde ju dömas helt utan bevisning. Så jag undrar om det ens finns några kvinnor som våldtagits och det dessutom på grund av hur de röstat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in