2022-10-14, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putincyka
Du blandar ihop äpplen och päron. Att vi har ett par tusen invandrare per år är inte att likställa med att vi lika gärna kan ta emot bombregn av kreml och ge dem kontrollen över vår befolkning, media och terretorium.

Som sagt. Vill DU ha det ryskt, så flytta till pruttland. Det finns nog gott om plats där borta nu när hundra tusentals män i sina bästa år flyr putins utopi.

Chop chop. Den ryska gränsen har nog öppet än. Sitt inte bara och gnäll utan rör på fläsket.

Förakt mot kvinnor. Nickar mgtow. Gör en invasion av pruttland till en fråga om svenska kvinor snarare än vad det egentligen handlar om. Klart du är en arg inbiten insnöad incel per definition.

Vilket land lever du i, inte Sverige i alla fall om du tror invandring är ett par tusen per år. Det handlar om ca 100,000 per år.

Jag vill heller inte ha ryskt styre men i jämförelse med neger och arab styre som Sverige importerar så är det mindre dåligt.

Du verkar heller inte veta vad incel betyder, googla det ditt stolpskott.
Citera
2022-10-14, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Att du har svårt att läsa en enkel graf visar bara hur blåst du är.

Bra och dåligt på Y-axeln och sedan visar X-axeln var partierna står på höger vänster skalan. Grafen kan inte bli enklare än så.

https://pbs.twimg.com/media/Fe3jrKHXkAIP4wR?format=jpg&name=large

Ah. Nu ser jag. Är trött efter att ha jobbat 16 timmar i sträck förgående dygn. Men fortsatt är C och MP felplacerade. Dessa två partier är de mest generösa när det kommer till migrationsfrågan. De borde placeras på 5. En 4:a för V stämmer bra. Sossarna ligger betydligt närmre M i den frågan än vad grafen visar. Så fortsatt: grafen stämmer inte när det kommer till vart partierna står i migrationsfrågan. SD står dessutom mer åt vänster än vad grafen visar. Och sossarna står mer åt höger än vad grafen visar. Om vi utgår från 2018 och 2022.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-14 kl. 04:04.
Citera
2022-10-14, 03:57
Medlem
putincykas avatar
Citat:
Vilket land lever du i, inte Sverige i alla fall om du tror invandring är ett par tusen per år. Det handlar om ca 100,000 per år.

Nej, det stämmer inte. PUT är bara ett par fåtal tusen numera. Du tänker nog på gamla siffror där en stor andel av dessa 100k inte varit PUT utan utbytesstundenter, EU-visum för tillfälliga arbetare med mera. Hög invandring under lång tid, ja. Men inga 100k per år och särskilt inte nu.

Citat:
Jag vill heller inte ha ryskt styre men i jämförelse med neger och arab styre som Sverige importerar så är det mindre dåligt.

Det sverige vi har idag är lång överlägset samtliga ryska satellitstater, ryssland och rysk-ockuperade provinser tillsammans. Tjetjenien, Kazakstan och alla andra skithålor som kejsaren putin regerar över är världens skithålor.

Som sagt.. varför vänta på en rysk invasion? Flytta till något av dessa underbara paradis. De är så mycket bättre än Sverige med sveriges alla araber och negrer . Du lär trivas som negern i sanden.

Död åt putin by the way.
Senast redigerad av putincyka 2022-10-14 kl. 03:59.
Citera
2022-10-14, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ah. Nu ser jag. Är trött efter att ha jobbat 16 timmar i sträck förgående dygn. Men fortsatt är C och MP felplacerade. Dessa två partier är de mest generösa när det kommer till migrationsfrågan. De borde placeras på 5. En 4:a för V stämmer bra. Sossarna ligger betydligt närmre M i den frågan än vad grafen visar. Så fortsatt: grafen stämmer inte när det kommer till vart partierna står i migrationsfrågan. SD står dessutom mer åt vänster än vad grafen visar. Och sossarna står mer åt höger än vad grafen visar. Om vi utgår från 2018 och 2022.

Du fattar fortfarande inte. Grafen visar väljarnas åsikter om flyktinginvandringen nedbrutet på vilket parti de röstade på Vänsterväljarna vill alltså ha fortsatt massinvandring.

Citat:
Nej, det stämmer inte. PUT är bara ett par fåtal tusen numera. Du tänker nog på gamla siffror där en stor andel av dessa 100k inte varit PUT utan utbytesstundenter, EU-visum för tillfälliga arbetare med mera. Hög invandring under lång tid, ja. Men inga 100k per år och särskilt inte nu.

Kolla migrationsverkets site pucko.
Citera
2022-10-14, 04:15
Medlem
Citat:
Som sagt.. varför vänta på en rysk invasion? Flytta till något av dessa underbara paradis. De är så mycket bättre än Sverige med sveriges alla araber och negrer . Du lär trivas som negern i sanden.

Död åt putin by the way.

Jag har som jag skrev redan flyttat till ett mycket bättre land med mycket bättre kvinnor.
Citera
2022-10-14, 04:53
Medlem
putincykas avatar
Citat:
Jag har som jag skrev redan flyttat till ett mycket bättre land med mycket bättre kvinnor.

Varför gnäller du för då?
Citera
2022-10-14, 04:56
Medlem
Citat:
Varför gnäller du för då?

Det är du som gnäller över att jag inte vill försvara kvinnorna i Sverige men du får acceptera det.
Citera
2022-10-14, 05:01
Medlem
putincykas avatar
Citat:
Det är du som gnäller över att jag inte vill försvara kvinnorna i Sverige men du får acceptera det.

Jag inte bara accepterar det, utan jag förordar att du flyttar ut till någon skithåla så får vi ha våra kvinnor ifred. Den enda som har gnällt och fortsätter att gnälla är du.

Varför är du här och gnäller om att försvara sverige om du flyttat ut härifrån?
Senast redigerad av putincyka 2022-10-14 kl. 05:06.
Citera
2022-10-14, 05:09
Medlem
Citat:
Jag inte bara accepterar det, utan jag förordar att du flyttar ut till någon skithåla så får vi ha våra kvinnor ifred. Den enda som har gnällt och fortsätter att gnälla är du.

Varför är du här och gnäller om att försvara sverige om du flyttat ut härifrån?

Du är så hjärntvättad att du tror att alla andra länder är skithålor.

Och återigen, det är du som gnäller och beklagar dig över att jag inte ställer upp på försvar av de svenska kvinnorna men du får acceptera det.
Citera
2022-10-14, 05:29
Medlem
putincykas avatar
Citat:
Du är så hjärntvättad att du tror att alla andra länder är skithålor.
Jag säger att det du hävdar är bättre än Sverige, dvs länder under rysk styre, är skithålor. Inte ens bondhålor i Kazakstan är lika hjärntvättad som du vad gäller detta eftersom att de lever i skiten. Därav mitt starka råd att du flyttar dit.

Citat:
Och återigen, det är du som gnäller och beklagar dig över att jag inte ställer upp på försvar av de svenska kvinnorna men du får acceptera det.
Jag anser ingenting om huruvida du ska försvara svenska kvinnor, det enda jag har sagt är att du är en mesig incel samtidigt som jag vidhåller att svenska kvinnor absolut är värda att försvara. Således har jag inte och behöver varken acceptera eller lägga något veto på det. Men bra halmgubbe dock, 6 av 7 dvärgputins.

Kom igen nu! RyZZia! RyZZia!! RYZZIA!!
https://youtu.be/DUBJWgQNoB4?t=20
https://imgbb.com/bmLc5Sn
Senast redigerad av putincyka 2022-10-14 kl. 05:31.
Citera
2022-10-14, 05:36
Medlem
Citat:
Jag säger att det du hävdar är bättre än Sverige, dvs länder under rysk styre, är skithålor. Inte ens bondhålor i Kazakstan är lika hjärntvättad som du vad gäller detta eftersom att de lever i skiten. Därav mitt starka råd att du flyttar dit.

Jämfört med neger-länder så är Ryssland mindre dåligt ja men när jag flyttade från Sverige valde jag det bästa landet, inte bara ett mindre dåligt land.

Citat:
Jag anser ingenting om huruvida du ska försvara svenska kvinnor, det enda jag har sagt är att du är en mesig incel. Således har jag inte och behöver varken acceptera eller lägga något veto på det. Men bra halmgubbe dock, 6 av 7 dvärgputins.

Kom igen nu! RyZZia! RyZZia!! RYZZIA!!
https://youtu.be/DUBJWgQNoB4?t=20
https://imgbb.com/bmLc5Sn

Med tanke på att jag dejtar massor av unga snygga tjejer här så är incel helt malplacerat men du förstår väl inte ens vad ordet betyder, du bara gapar utan att ha koll på något.

Varför blir du så upprörd över att jag inte försvarar svenska kvinnor för att de inte förtjänar det? Allt kretsar inte runt dig och dina värdering plutten.
Citera
2022-10-14, 05:42
Medlem
putincykas avatar
Citat:
Jämfört med neger-länder så är Ryssland mindre dåligt ja men när jag flyttade från Sverige valde jag det bästa landet, inte bara ett mindre dåligt land.

Sverige är givetvis mycket mycket mycket bättre än skitlandet ryssland. Ryssland är en vidrig diktatur med urusel levnadsstandard. Självklart skall skitlandet ryssland bekämas med allt våld vi har ut i det yttersta vid en eventuell invasion.

Du är som sagt fri att lämna landet, jag tror inte att några svenska kvinnor är intresserad av dig eller behöver ditt försvar.

Citat:
Med tanke på att jag dejtar massor av unga snygga tjejer här så är incel helt malplacerat men du förstår väl inte ens vad ordet betyder, du bara gapar utan att ha koll på något.
Allt tyder på att du ljuger, fortfarande bor i sverige (alltså inte flyttat någonstans, fantasier) och är en inbiten incel utan militär erfarenhet med krigsfantasier om att försvar av sveriges kvinnors vara eller icke vara.

Citat:
Varför blir du så upprörd över att jag inte försvarar svenska kvinnor för att de inte förtjänar det? Allt kretsar inte runt dig och dina värdering plutten.
För att vi vill ha kvar dig här. De svenska kvinnorna behöver dig. Du är en förlorad diamant som vi vill ha tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in