Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Jämfört med neger-länder så är Ryssland mindre dåligt ja men när jag flyttade från Sverige valde jag det bästa landet, inte bara ett mindre dåligt land.
Sverige är givetvis mycket mycket mycket bättre än skitlandet ryssland. Ryssland är en vidrig diktatur med urusel levnadsstandard. Självklart skall skitlandet ryssland bekämas med allt våld vi har ut i det yttersta vid en eventuell invasion.
Du är som sagt fri att lämna landet, jag tror inte att några svenska kvinnor är intresserad av dig eller behöver ditt försvar.
Citat:
Med tanke på att jag dejtar massor av unga snygga tjejer här så är incel helt malplacerat men du förstår väl inte ens vad ordet betyder, du bara gapar utan att ha koll på något.
Allt tyder på att du ljuger, fortfarande bor i sverige (alltså inte flyttat någonstans, fantasier) och är en inbiten incel utan militär erfarenhet med krigsfantasier om att försvar av sveriges kvinnors vara eller icke vara.
Citat:
Varför blir du så upprörd över att jag inte försvarar svenska kvinnor för att de inte förtjänar det? Allt kretsar inte runt dig och dina värdering plutten.
För att vi vill ha kvar dig här. De svenska kvinnorna behöver dig. Du är en förlorad diamant som vi vill ha tillbaka.