Citat:
Ursprungligen postat av
kullamannenn
Jag gillar Bianca, kollade hennes senaste video, fick inte ut så mycket av den.
Bättre hon berättar om hur hon tränar och äter, hon ser ju stenhård ut i kroppen…….
Jag har personligen svårt för influencers och instagram överlag.
Jag tror visst att Bianca är ärlig och haft det jätte tufft och e en snäll tjej.
Men svårt att ta henne på allvar när hon inte såg ut alls som hon gör nu för 2 år sedan. Dom där fillerserna har gjort en total förändring på hela hennes utseende och identitet. Tuttarna skiter jag i att hon gjort men hon har förändrat ett helt utseende. Hon ser inte alls ut som samma person som för 3 år sedan. Hade hon tatt ut sin skit i ansiktet då hade jag kunnar höra på vad hon har att säga. Nu ser hon bara så upptstoppad ut. Och svårt o förstå och processa vem jag lyssnar på…. Hon har blivit ekonomislt oberoende sista 2 åren, hon e inte samma person mentalt heller…. så nej….hon e ointressant. Bara hennes snygga DYRA kläder som hon köper som dödliga unga tjejer aldrig skulle ha råd med som jag kikar på någon gång och tänker “snyggt”…
Sen får det vara hur synd som helst om henne…. Det finns tusentals tjejer med hennes problematik i Sverige och många ligger inlagda . Många barn slm ligger inlagda, så nej, Bianca imponerar mig inte och hon kommer inte att dö av sina besvär. Hon har ju ens aldrig varit inlagd eller gått så långt att hon bott på psyket eller hem som barn för sina besvär som hon påstås haft i 17 år…. Jaja fortsätt se till att hon tjänar ännu mer pengar på sin skit… Ni bidrar med att hon blir rik