2022-10-13, 18:10
Bannlyst
Jag gillar Bianca, kollade hennes senaste video, fick inte ut så mycket av den.
Bättre hon berättar om hur hon tränar och äter, hon ser ju stenhård ut i kroppen…….
Citera
2022-10-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Bättre hon berättar om hur hon tränar och äter, hon ser ju stenhård ut i kroppen…….

Tränar? Hon spyr upp sin mat och fettsuger sig. Hon är så anorektisk att hennes huvud ser enormt ut. Tragiskt
Citera
2022-10-13, 19:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Tränar och äter? Det är inte mycket muskler på den kroppen.
Citera
2022-10-13, 19:40
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tränar och äter? Det är inte mycket muskler på den kroppen.
Nej och jag tycker hon bara blir allt tjockare.
Alla kan se relativt smalare ut med hjälp av olika filter.
Men alla som sett henne rulta nerför gatan efter morgonbaguetten vet sanningen.
Fläsket dallrar under mysbyxorna...
Hon kan operera brösten så mycket hon vill, men det är inte där problemen sitter, utan snarare i hennes lilla huvud.
Senast redigerad av Rimbert 2022-10-13 kl. 19:48.
Citera
2022-10-14, 03:52
Medlem
Bianca ; Bra artister inbjudna, måste jag säga då de gav svar på nyfikna frågor.
Dock, Bianca, vad går hon på , så fruktansvärt stissig, hyperaktiv och inte en lugn stund från hennes sida! Tyvärr, tyvärr, det drog ned Programmet jättemycket!
Citera
2022-10-14, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Hon kan operera brösten så mycket hon vill, men det är inte där problemen sitter, utan snarare i hennes lilla huvud.
!!!
Citera
2022-10-14, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Rätt där!
Citera
2022-10-14, 03:57
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:

Hon tränar ingenting. Kolla hur bruden ser ut.
Citera
2022-10-14, 04:09
Medlem
Citat:

Jag har personligen svårt för influencers och instagram överlag.
Jag tror visst att Bianca är ärlig och haft det jätte tufft och e en snäll tjej.

Men svårt att ta henne på allvar när hon inte såg ut alls som hon gör nu för 2 år sedan. Dom där fillerserna har gjort en total förändring på hela hennes utseende och identitet. Tuttarna skiter jag i att hon gjort men hon har förändrat ett helt utseende. Hon ser inte alls ut som samma person som för 3 år sedan. Hade hon tatt ut sin skit i ansiktet då hade jag kunnar höra på vad hon har att säga. Nu ser hon bara så upptstoppad ut. Och svårt o förstå och processa vem jag lyssnar på…. Hon har blivit ekonomislt oberoende sista 2 åren, hon e inte samma person mentalt heller…. så nej….hon e ointressant. Bara hennes snygga DYRA kläder som hon köper som dödliga unga tjejer aldrig skulle ha råd med som jag kikar på någon gång och tänker “snyggt”…

Sen får det vara hur synd som helst om henne…. Det finns tusentals tjejer med hennes problematik i Sverige och många ligger inlagda . Många barn slm ligger inlagda, så nej, Bianca imponerar mig inte och hon kommer inte att dö av sina besvär. Hon har ju ens aldrig varit inlagd eller gått så långt att hon bott på psyket eller hem som barn för sina besvär som hon påstås haft i 17 år…. Jaja fortsätt se till att hon tjänar ännu mer pengar på sin skit… Ni bidrar med att hon blir rik
Citera
2022-10-14, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Jag har personligen svårt för influencers och instagram överlag.
Jag tror visst att Bianca är ärlig och haft det jätte tufft och e en snäll tjej.

Men svårt att ta henne på allvar när hon inte såg ut alls som hon gör nu för 2 år sedan. Dom där fillerserna har gjort en total förändring på hela hennes utseende och identitet. Tuttarna skiter jag i att hon gjort men hon har förändrat ett helt utseende. Hon ser inte alls ut som samma person som för 3 år sedan. Hade hon tatt ut sin skit i ansiktet då hade jag kunnar höra på vad hon har att säga. Nu ser hon bara så upptstoppad ut. Och svårt o förstå och processa vem jag lyssnar på…. Hon har blivit ekonomislt oberoende sista 2 åren, hon e inte samma person mentalt heller…. så nej….hon e ointressant. Bara hennes snygga DYRA kläder som hon köper som dödliga unga tjejer aldrig skulle ha råd med som jag kikar på någon gång och tänker “snyggt”…

Sen får det vara hur synd som helst om henne…. Det finns tusentals tjejer med hennes problematik i Sverige och många ligger inlagda . Många barn slm ligger inlagda, så nej, Bianca imponerar mig inte och hon kommer inte att dö av sina besvär. Hon har ju ens aldrig varit inlagd eller gått så långt att hon bott på psyket eller hem som barn för sina besvär som hon påstås haft i 17 år…. Jaja fortsätt se till att hon tjänar ännu mer pengar på sin skit… Ni bidrar med att hon blir rik
BIANCA ', Show!!! SÅ dålig programledare! De som satte lite guldkant f. ö var ju ATT gästerna bjöd på sig själva!
Citera
2022-10-14, 08:02
Medlem
Marabouoreos avatar
Har en känsla av att allt ”åh jag är så redo, jag är på topp, jag är så motiverad blablabl” som hon ofta säger bara är skådespeleri.

Tror ärligt inte hon mår bra alls. Varken just nu, då eller framöver
Citera
2022-10-14, 08:04
Medlem
För att kunna vara en bra värd bör man vara något så när kunnig och påläst på omvärlden och det är knappast kunskap man förknippar Bianca med. Om hon bjuder in sina okunniga släktingar så är de på samma nivå och de kan prata om ytligheter.. Tror inte på detta, tror det blir en flopp. Människor med integritet kommer aldrig att tacka ja till att gästa hennes program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in