Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
För att kunna vara en bra värd bör man vara något så när kunnig och påläst på omvärlden och det är knappast kunskap man förknippar Bianca med. Om hon bjuder in sina okunniga släktingar så är de på samma nivå och de kan prata om ytligheter.. Tror inte på detta, tror det blir en flopp. Människor med integritet kommer aldrig att tacka ja till att gästa hennes program.
Jag har bara sett första delen av programmet, med Magnus Uggla och hans dotter, vet inte om jag orkar se mer.
Bianca uppträder forcerat, man blir bara stressad av henne. Trodde det skulle vara lite mer lyxig studio och lugnare form av samtal...
Nej, det känns bara billigt alltihop, knappast en succé.