2022-10-14, 09:16
  #5017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
BIANCA ', Show!!! SÅ dålig programledare! De som satte lite guldkant f. ö var ju ATT gästerna bjöd på sig själva!



Har du någon drömgäst?
– Självklart. Kim Kardashian, alla dagar i veckan. Jag vill bo med henne, jag vill verkligen sova i samma säng som henne. Det hade varit sjukt.



Biancas intelligens nivå…. Någon annan hade typ sagt machiavelli eller Putin, Mandela,kim jong un eller typ någon annan känd djup speciell person död eller levande… men hon vill ha kim kardashian… jag orkar inte. Nu stört sjönk all sympati med henne haha
Citera
2022-10-14, 14:56
  #5018
Medlem
Hamsterbolls avatar
Förstår inte hur man kan sexualisera någon som har bulimi. Måste ju vara den äckligaste sjukdomen. Hon spyr alltså upp mat dagligen. Mat som hon först tuggat och sen kräks upp. Det är så äckligt.
Citera
2022-10-14, 14:59
  #5019
Medlem
Giant Squids avatar
Vad har hon för deal med Expressen som lyckas få tre uppslag på löpet varje dag. Nånting är det ju. Det är helt sjukt.
Citera
2022-10-14, 15:34
  #5020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Bianca ; Bra artister inbjudna, måste jag säga då de gav svar på nyfikna frågor.
Dock, Bianca, vad går hon på , så fruktansvärt stissig, hyperaktiv och inte en lugn stund från hennes sida! Tyvärr, tyvärr, det drog ned Programmet jättemycket!

Har du "streamat" programmet, eller hur funkar det? Det har väl premiär på tv fredag kväll, eller?
Vad jag förstår av ditt inlägg är du inte inponerad.
Citera
2022-10-14, 15:40
  #5021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad har hon för deal med Expressen som lyckas få tre uppslag på löpet varje dag. Nånting är det ju. Det är helt sjukt.


Hennes mamma e bästa vän med Herr Bindefeldt som
Har väldigt stort inflytande
Citera
2022-10-14, 15:42
  #5022
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad har hon för deal med Expressen som lyckas få tre uppslag på löpet varje dag. Nånting är det ju. Det är helt sjukt.
Dealen är ingen deal, det är klick 😉
Citera
2022-10-14, 19:00
  #5023
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Bianca ; Bra artister inbjudna, måste jag säga då de gav svar på nyfikna frågor.
Dock, Bianca, vad går hon på , så fruktansvärt stissig, hyperaktiv och inte en lugn stund från hennes sida! Tyvärr, tyvärr, det drog ned Programmet jättemycket!

Bara sett trailern och helvete alltså! Blev stressad av bara de 30 sekunderna. Vilket jävla tjat och dessutom har hon en ectremt störande röst.

Knappast något bra för att vara värd för en talkshow. Men att hennes fans kollar och gillar räcker väl för succé.
Citera
2022-10-14, 22:23
  #5024
Medlem
Jag tycker ändå att Bianca gjorde ganska bra ifrån sig i första programmet. Hon var märkbart nervös i början men det lättade lite sen. Att det är full fart framåt när man har med Bianca att göra vet ju alla. Gillade gästerna i programmet. Lyssnar på Uggla och Ugglas pod varje vecka. Känns som att det inte spelar någon roll oavsett vad hon tar sig för, så blir det värsta klagomuren här inne. Sluta klaga på henne! Jag tycker att hon är modig som vågar prova på något som hon inte är van och bekväm med.
Citera
2022-10-14, 22:23
  #5025
Medlem
goosehunters avatar
Jag tycker hatet mot Bianca är rätt hårt. Hon är inte precis någon hemsk människa. Däremot säger hennes kändisskap lite om hur sjukt vårat samhälle är. Ju mer hon ändrat sitt riktiga utseende desto mer hyllas hon. Fake tänder. Fake läppar. Fake bröst. Fillers/botox under ögonen.

Visst ser hon snygg ut. Men detta är ju inte biancas riktiga utseende och att förmedla den bilden till unga tjejer är helt sjukt. Att lyfta fram någon som är så missnöjd med sitt riktiga jag och ändrat så mycket med sig själv känns moraliskt tveksamt.
Citera
2022-10-14, 22:25
  #5026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Bara sett trailern och helvete alltså! Blev stressad av bara de 30 sekunderna. Vilket jävla tjat och dessutom har hon en ectremt störande röst.

Knappast något bra för att vara värd för en talkshow. Men att hennes fans kollar och gillar räcker väl för succé.
"Extremt"... "ectremt" är sjukt störande att läsa!
Citera
2022-10-14, 22:28
  #5027
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
För att kunna vara en bra värd bör man vara något så när kunnig och påläst på omvärlden och det är knappast kunskap man förknippar Bianca med. Om hon bjuder in sina okunniga släktingar så är de på samma nivå och de kan prata om ytligheter.. Tror inte på detta, tror det blir en flopp. Människor med integritet kommer aldrig att tacka ja till att gästa hennes program.
Jag har bara sett första delen av programmet, med Magnus Uggla och hans dotter, vet inte om jag orkar se mer.
Bianca uppträder forcerat, man blir bara stressad av henne. Trodde det skulle vara lite mer lyxig studio och lugnare form av samtal...
Nej, det känns bara billigt alltihop, knappast en succé.
Citera
2022-10-14, 22:52
  #5028
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag har bara sett första delen av programmet, med Magnus Uggla och hans dotter, vet inte om jag orkar se mer.
Bianca uppträder forcerat, man blir bara stressad av henne. Trodde det skulle vara lite mer lyxig studio och lugnare form av samtal...
Nej, det känns bara billigt alltihop, knappast en succé.

Håller med. Ytligt, skrikigt och ointressant. Men kanske jag som blivit gammal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in