2023-07-04, 19:54
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hon är väl inte ens trettio år än. Den där lilla näsan riskerar att få bitar som dör och försvinner.

Hennes hela ansikte kommer att sjunka nedåt och göra det fyrkantigt varvid hon kommer att operera bort det och sen finns inte mycket kvar, hon kommer att se ut som en kopia på alla i hela världen som har gjort samma operationer.

Läpparna hänger, det är väl därför hon lägger ut foton med munnen stängd. De bilder som finns när hon pratar så sticker de liksom ut i profil och från framsidan så hänger de nedåt.

Varför?

Hon ser ut som en seriefigur numera. Plastig och omänsklig.

Bianca är i mitt tycke ingen bra förebild för unga kvinnor. Plastikopererad, utseendefixerad, anorektisk. Skrupelfria affärer med underbetalda anställda. Hon hade kunnat vara naturligt snygg, nu ser hon härjad och konstlad ut.
Citera
2023-07-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Bianca är i mitt tycke ingen bra förebild för unga kvinnor. Plastikopererad, utseendefixerad, anorektisk. Skrupelfria affärer med underbetalda anställda. Hon hade kunnat vara naturligt snygg, nu ser hon härjad och konstlad ut.
Hon e ju rätt smal med tanke på alla mat-bilder de lägger ut på insta. Undra om hon är en av alla kända människor som tar ozempic ( semaglutid för diabetiker som många använder sig av för att kontrollera vikten )?
Citera
2023-07-05, 09:08
Medlem
Citat:

Hennes utseende verkar vara det enda mål hon har förutom att tjäna pengar. Livet borde kunna innehålla så mycket mer än det. Hon närmar sig trettio och på det här viset seglar hennes liv förbi. Många tjejer har inte en hobby förutom att umgås med vänner men hon har ju inga vänner säger hon. Så inte ens det har hon. Hon har för alltid förstört sitt utseende. Det är väl inte hemskt ännu men det kommer att bli. När hon är 35 så kommer hon att se ut som 50+. Så hon gör inga smarta val. Alls.
Citera
2023-07-05, 09:19
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Hennes utseende verkar vara det enda mål hon har förutom att tjäna pengar. Livet borde kunna innehålla så mycket mer än det. Hon närmar sig trettio och på det här viset seglar hennes liv förbi. Många tjejer har inte en hobby förutom att umgås med vänner men hon har ju inga vänner säger hon. Så inte ens det har hon. Hon har för alltid förstört sitt utseende. Det är väl inte hemskt ännu men det kommer att bli. När hon är 35 så kommer hon att se ut som 50+. Så hon gör inga smarta val. Alls.

Jag förstår mig inte på det här skönhetsidealet med botox, silikon etc. Det gör ju att man ser mycket äldre ut, bedagad. Det var sorgligt att höra att hon inte har vänner, kan det bero på att hon är vilsen och anspelar på sex, drar till sig fel personer? Och ja, utseende och pengar är inte livets mening, ändå är hennes mamma så stolt över henne. Ytlig värld vi lever i.
Citera
2023-07-05, 09:36
Medlem
Citat:
Jag förstår mig inte på det här skönhetsidealet med botox, silikon etc. Det gör ju att man ser mycket äldre ut, bedagad. Det var sorgligt att höra att hon inte har vänner, kan det bero på att hon är vilsen och anspelar på sex, drar till sig fel personer? Och ja, utseende och pengar är inte livets mening, ändå är hennes mamma så stolt över henne. Ytlig värld vi lever i.

Hon har ingen hälsosam inställning till sig själv. Vill att folk på nätet ska beundra henne för hennes utseende och vilken kompis står ut med den inställningen privat också. Hon går så in för att hålla på med sitt utseende att det förefaller omöjligt att hon kan ha en cook inställning till utseendet privat. Gissar jag.
Citera
2023-07-05, 10:07
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Hon har ingen hälsosam inställning till sig själv. Vill att folk på nätet ska beundra henne för hennes utseende och vilken kompis står ut med den inställningen privat också. Hon går så in för att hålla på med sitt utseende att det förefaller omöjligt att hon kan ha en cook inställning till utseendet privat. Gissar jag.

Hon representerar mycket som är snett med det här samhället tycker jag men är väl själv i grunden också ett offer. Kanske vaknar hon upp en dag och tänker om. Inser att livets mening inte är att posta selfies och tjäna pengar om man inte gör något bra av sin förmögenhet, som att hjälpa andra. Men såna tankar är långt bort I dagens samhälle jag vet. Det är individualism, konkurrens och statusjakt som gäller. Det är "generation Bianca". Hoppas nästa generation blir annorlunda, mer jordnära, miljömedvetna osv.
Citera
2023-07-05, 10:44
Medlem
Med tanke på alla negativa och hatiska kommentarer om Bianca som person, inklusive allt det hon uträttar, är kapabel till och står för, måste man väl ändå konstatera att hon har lyckats ganska bra. Eller?
Citera
2023-07-05, 10:55
Avslutad
Hade inte Bianca varit snygg och haft de pengar hon har, hade de kritiska kommentarerna varit ljusår färre.
Citera
2023-07-08, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hade inte Bianca varit snygg och haft de pengar hon har, hade de kritiska kommentarerna varit ljusår färre.

Jag tror att man är mer kritisk till henne för hon har opererat hela kroppen och säljer billigt smink till tonåringar som har henne som förebild. Det hade nog varit bättre om hon inte hade opererat om sig så mycket och kunde förmedla något intressant och vettigt till de tjejer som hon säljer sitt skitbilliga smink till för dyra pengar.
Citera
2023-07-08, 10:02
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Jag tror att man är mer kritisk till henne för hon har opererat hela kroppen och säljer billigt smink till tonåringar som har henne som förebild. Det hade nog varit bättre om hon inte hade opererat om sig så mycket och kunde förmedla något intressant och vettigt till de tjejer som hon säljer sitt skitbilliga smink till för dyra pengar.

Vad fan vet DU om att hon "opererat" hela kroppen Hon är naturligt vacker, möjligen fyllt ut en gnutta av överläppen, men detta är på henne mycket klädsamt

Och finns det något smink som är övernaturligt ? Skulle inte tro det, samma skit alltihopa. Men fruntimmer är så jävla naiva att de går på reklamen för skiten, de förstör däremot syn hy av eländet, titta på Perelli bara som en potatisåker i fejan utan skiten
Citera
2023-07-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vad fan vet DU om att hon "opererat" hela kroppen Hon är naturligt vacker, möjligen fyllt ut en gnutta av överläppen, men detta är på henne mycket klädsamt

Och finns det något smink som är övernaturligt ? Skulle inte tro det, samma skit alltihopa. Men fruntimmer är så jävla naiva att de går på reklamen för skiten, de förstör däremot syn hy av eländet, titta på Perelli bara som en potatisåker i fejan utan skiten

Haha… hon har opererat brösten.
Fillers i hela ansiktet, gjort något med hakan då hon innan såg ut som en annan människa. Hon har fillers i röven. Detta vet ALLA. Finns före och efter bilder. Hon gör extremt dyra kroppsbehandlingar 3 ggr i veckan. För att få en specielö form på kroppen och fettminskning. Hon visar upp det själv i sina videos.. men ja,,, bara google före och efter bilder
Citera
2023-07-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Haha… hon har opererat brösten.
Fillers i hela ansiktet, gjort något med hakan då hon innan såg ut som en annan människa. Hon har fillers i röven. Detta vet ALLA. Finns före och efter bilder. Hon gör extremt dyra kroppsbehandlingar 3 ggr i veckan. För att få en specielö form på kroppen och fettminskning. Hon visar upp det själv i sina videos.. men ja,,, bara google före och efter bilder

Sedan om man jämför henne med en rad andra kändisar som också ”fixat” sig i ansiktet så ser dom väldigt lika ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in