2022-10-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Ni som ingår i "vi".....har ni fått en snabbkurs i hur man kan motreplikera till de som opponerar sig?
Det här med "dra till familjeliv istället" är så flitigt använd att det nästan borde vara stim-pengar på den.
Bara undrar alltså....🤷‍♀️
Men snälla...hon har själv satt sig i den sitsen. Ingen tvingar henna att vara med i allsköns program. Ventilera sitt liv fullständigt. Hon har ett grymt självskadebeteende men är beroende av pengar och uppmärksamhet. Skapa rubriker till alla pris. Sen eran lilla fanclub är verkliget patetisk. Ägna tid åt att ge alla unga tjejer som hon ger en så skev bild på hur livet ska vara. Shoppa operera sig och leva så ytligt som möjligt.
Citera
2022-10-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Men snälla...hon har själv satt sig i den sitsen. Ingen tvingar henna att vara med i allsköns program. Ventilera sitt liv fullständigt. Hon har ett grymt självskadebeteende men är beroende av pengar och uppmärksamhet. Skapa rubriker till alla pris. Sen eran lilla fanclub är verkliget patetisk. Ägna tid åt att ge alla unga tjejer som hon ger en så skev bild på hur livet ska vara. Shoppa operera sig och leva så ytligt som möjligt.

Vad pratar du om?? Jag pratade inte om Bianca alls i mitt inlägg så jag vet inte vad du yrar om.
Lägg ner det där patetiska fanclub-snacket. Det är helt urvattnat vid det här laget. Jag har inte varit med I någon fanclub sen jag var i tonåren. Om jag skulle, mot all förmodan, som 50+ gå med i en fanclub så ligger Biancas låååångt ner på listan.
Senast redigerad av MrsGossip 2022-10-12 kl. 22:18.
Citera
2022-10-12, 22:48
Medlem
exoticspices avatar
Bianca med en egen talkshow, och inte en dag i veckan utan två, fredagar och lördagar.
Citera
2022-10-13, 13:37
Medlem
Stones avatar
Herre jävlar vad pinsam hon är. Hur mycket spaltmeter får bruden i media? Nu om hennes ätstörning. Om hon mår dåligt så får hon väl lägga av med att sälja smink och kläder. Hon måste ju tycka att kostnaden är värt det eftersom hon fortsätter med skiten. Paris Hilton hade klass medans Bianca beter sig som ett white trash.
Citera
2022-10-13, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Herre jävlar vad pinsam hon är. Hur mycket spaltmeter får bruden i media? Nu om hennes ätstörning. Om hon mår dåligt så får hon väl lägga av med att sälja smink och kläder. Hon måste ju tycka att kostnaden är värt det eftersom hon fortsätter med skiten. Paris Hilton hade klass medans Bianca beter sig som ett white trash.

Äsch vad du låter avundsjuk hörru. Gaska upp dig och försök glädjas åt tjejens framgång istället. Bianca är jätteduktig och har skapat en förmögenhet alldeles på egen hand - trots sina vrak till föräldrar!

Bianca är snygg, fotomodell, stenrik, rolig och snart startar hennes egna TVshow. Det må jag säga är bra gjort. Eller vad säger du?
Citera
2022-10-13, 13:53
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Är ju det som är grejen. Att det finns anonyma skvallertrådar på nätet och att en massa misslyckade människor sitter på dem och skriver skit. Otroligt patetiskt

Ja visst är det hemskt??

Bianca skiter i din riddarrustning, hon skulle se på dig som smuts om du mötte henne på stan...

För övrigt så sitter du själv på ett anonymt konto och gnäller på att anonyma skriver skit... Hur jävla patetiskt är inte det?????
Citera
2022-10-13, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ja visst är det hemskt??

Bianca skiter i din riddarrustning, hon skulle se på dig som smuts om du mötte henne på stan...

För övrigt så sitter du själv på ett anonymt konto och gnäller på att anonyma skriver skit... Hur jävla patetiskt är inte det?????

Att skriva ur sig sin avundsjuka och ta ut sitt egna miserabla misslyckande i livet är faktiskt patetiskt.
Citera
2022-10-13, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ja visst är det hemskt??

Vad grundar du det på? Har träffat henne vid två tillfällen. Helt normalt trevlig båda gångerna. Har hon behandlat dig som smuts? Du kanske var patetisk och otrevlig mot henne?
Citera
2022-10-13, 15:49
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Vad grundar du det på? Har träffat henne vid två tillfällen. Helt normalt trevlig båda gångerna. Har hon behandlat dig som smuts? Du kanske var patetisk och otrevlig mot henne?

OHHHHHHH!!!!!

2 ggr, så nu är du hennes riddare på nätet??

Patetiskt...
Citera
2022-10-13, 16:11
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Äsch vad du låter avundsjuk hörru. Gaska upp dig och försök glädjas åt tjejens framgång istället. Bianca är jätteduktig och har skapat en förmögenhet alldeles på egen hand - trots sina vrak till föräldrar!

Bianca är snygg, fotomodell, stenrik, rolig och snart startar hennes egna TVshow. Det må jag säga är bra gjort. Eller vad säger du?

Jo det stämmer. Men hon verkar ju vara rätt labil emellanåt.
Citera
2022-10-13, 16:30
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Fan vilken jobbig slyna.

Kräks nästan varje gång jag ser hennes gristryne i tidningen. Nu gråter hon ut p.g.a sin ätstörning den jävla attention-horan.

Hon tjänar pengar på att hora sig i media. Att inte folk bara kräks på henne är ett under. Människan är ju inte ens snygg? Bara irriterande. Funkar att knulla om man är kåt, men inte mer än så. Att leva ihop med människan vore ju rent jävla självmord.
Citera
2022-10-13, 16:57
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Att skriva ur sig sin avundsjuka och ta ut sitt egna miserabla misslyckande i livet är faktiskt patetiskt.

Att mästra andra och "bestämma" vad, eller hur dom känner, när dom gör som dom gör, eller skriver som dom skriver.
Är en ganska snårig och rätt bögig stig att vandra, speciellt eftersom att du höftjuckar dig fram till ett sätt att bekräfta dig själv och din egna storhet, genom antaganden som du bestämmer är korrekta.

Att det är tragiskt, patetiskt och att det grundar sig i avundsjuka vet vi redan.
Finns det något mer att tillföra i fittriddarens vokabulär?

Dock måste jag ändå krypa till korset och erkänna en viss avundsjuka..
Även om denna är riktad mot den/dom, som får/fått, knulla sönder Bianca Ingrossos solblekta rövhål!
#Emilioslillahoppetossa

Hjärt-emoji, hjärt-emoji, hjärt-emoji, biancasrov.jpg, tummen upp- emoji.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in