2022-10-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det är du som är faktaresistent. Strypt invandring ljög du om men det blev ett rekordår, varför ljuger du hela tiden?

Jag har inte skrivit "strypt" invandring. Jag har hela tiden skrivit "restriktiv". Inte "strypt". Så frågan är snarare varför du ljuger om vad jag har skrivit.

Jag har serverat både siffror och källor som överbevisar vad jag har påstått. Du kommer bara med blaj-påståenden som saknar förankring i verkligheten. Och du tror på blajpåståendena mer än på fakta som jag serverar dig, viket är vad man brukar kalla att vara just: faktaresistent. Du är faktaresistent.

Så. Börja nu inse någon gång att svenska kvinnor inte har skuld för att det ser ut som det gör i vårt land vad gäller migration och integrationsproblemen vi har här.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-12 kl. 17:10.
Citera
2022-10-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag har inte skrivit "strypt" invandring. Jag har hela tiden skrivit "restriktiv". Inte "strypt". Så frågan är snarare varför du ljuger om vad jag har skrivit.

På vilket sätt var den restriktiv när den ledde till rekordstor massinvandring?
"Mitt Europa bygger inga murar" utlovades innan valet och det löftet höll verkligen sossarna.
Citera
2022-10-12, 22:25
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Det betyder inte att alla kommer delta bara för att den plikten finns, den största plikten har man mot sig själv och sina närmaste, inte psykstörda kvinnor som man inte ens känner. Plikten säger heller inget alls om hur försvaret kommer prioritera.

Visst kan man teoretiskt dömas om det kan bevisas att man tagit emot en inkallelseorder och vägrat inställa sig, men det kräver att Sverige vinner kriget och kan ens försöka lagföra någon. Även om det sker finns det inte resurser att lagförs stora grupper.

Till det får man också väga risken för fängelse mot risken att dödas för att försvara ett land som redan nu är dömt till undergång.

Nej i praktiken är det riskfritt att vägra och man bör börja med att helt enkelt inte ta emot någon inställelseorder.

Se där.
En kuklös landsförrädare.

Polisen kommer givetvis att söka upp personer som är inkallade (behöver inte nödvändigtvis vara värnplikt) och med våld köra iväg er till ställen där ni är förpliktigade att närvara.
Alternativt så döms ni till fängelse.
Visst.
Du KAN fly undan och gömma dig...ett tag.
Men förr eller senare måste du krypa tillbaka och då kommer "farbror blå" och tar dig.
Särskilt om det finns människor i din närhet som gladeligen anmäler pliktvägrare som dig.
Citera
2022-10-13, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Se där.
En kuklös landsförrädare.

Det är en bra beskrivning av alla som låtit landet förfalla så djupt att det inte längre finns något av värde att försvara.

Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Polisen kommer givetvis att söka upp personer som är inkallade (behöver inte nödvändigtvis vara värnplikt) och med våld köra iväg er till ställen där ni är förpliktigade att närvara.
Alternativt så döms ni till fängelse.
Visst.
Du KAN fly undan och gömma dig...ett tag.
Men förr eller senare måste du krypa tillbaka och då kommer "farbror blå" och tar dig.
Särskilt om det finns människor i din närhet som gladeligen anmäler pliktvägrare som dig.

Hur tror du samhället fungerar när det blivit invaderat av ryssen, tror du det fungerar som vanligt då?
Sedan när Sverige har förlorat finns det heller ingen polis som kan lagföra folk.

För min personliga del så befinner jag mig även långt borta från Sverige så polisen kan inte söka upp mig, varken när kriget pågår eller senare. Och nej, jag kommer aldrig krypa tillbaks till Sverige.

Jag kommer heller inte ens nås av någon inkallelseorder och kommer därför inte ens bryta mot lagen när jag inte infinner mig. Tveksamt om jag ens skulle kunna infinna mig då det knappast går flyg till Sverige när det är angripet. Du kan väl inte flyga till Ukraina nu.
Citera
2022-10-13, 10:21
Medlem
Citat:
På vilket sätt var den restriktiv när den ledde till rekordstor massinvandring?
"Mitt Europa bygger inga murar" utlovades innan valet och det löftet höll verkligen sossarna.

Du läser inte mina inlägg ordentligt, vilket inte förvånar mig, du vill ha din story så som du tror att den är och du är faktaresistent. Läs om, läs rätt. Så får du svar på det du skriver nu. Visa nu att du egentligen är smart.
Citera
2022-10-13, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du läser inte mina inlägg ordentligt, vilket inte förvånar mig, du vill ha din story så som du tror att den är och du är faktaresistent. Läs om, läs rätt. Så får du svar på det du skriver nu. Visa nu att du egentligen är smart.

Du talar om dg själv, du är en mytoman.
Citera
2022-10-13, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Speciellt svenska kvinnor

jag tycker alla vettiga kvinnor ska försvaras i nöd så klart , försvarar du de så kommer du ha mycket nytta av att gjort det , i framtiden och på många olika sätt

män och kvinnor behöver varandra , i krig och i fred

så är det bara .
Citera
2022-10-13, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av titanbult
jag tycker alla vettiga kvinnor ska försvaras i nöd så klart , försvarar du de så kommer du ha mycket nytta av att gjort det , i framtiden och på många olika sätt

män och kvinnor behöver varandra , i krig och i fred

så är det bara .

Var inte en simp.
Svenska kvinnor respekterar inte svenska män och då förtjänar de inte att försvaras.
Citera
2022-10-13, 13:33
Bannlyst
Citat:
Var inte en simp.
Svenska kvinnor respekterar inte svenska män och då förtjänar de inte att försvaras.

klart de gör , har aldrig haft problem med svenska kvinnor , behandla de med respekt och de flockas runt dej .

så va inte en sådan surbult , för det gräver bara ner dej i din egen grav
Citera
2022-10-13, 13:39
Medlem
Citat:
klart de gör , har aldrig haft problem med svenska kvinnor , behandla de med respekt och de flockas runt dej .

Klart de inte gör, följer du inte alls debatten i Sverige där de spyr ut sitt hat mot svenska män?
Negrer och araber förvaras dock även när de våldtar, misshandlar och mördar. Då skuldbeläggs istället vita män för deras brott.
Citera
2022-10-13, 14:54
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Var inte en simp.

Lever du internetvärlden och bara ser patrask i flöden, kommentarer, artiklar? Känner inte igen mig alls från där jag bor och de jag umgås med.. Där lever alla i samförstånd och utifrån sina kunskaper och erfarenheter tillsammans går framåt. Sen dinns det så klart en och annan idiot både på den ena och andra sidan.
Citera
2022-10-13, 14:55
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:

Så, vad är du, en hanrej (cuckold) eller simp?
Du är blås oavsett.
Du är en biologisk olycka, en vandrande dildo och en fucking bankomat, ditt korkade fån.
De hatar dig, men drar sig inte en sekund för att utnyttja skiten ur dig.

Testa vem du vill med t.ex. "vad tycker du om Metoo"?
Säger de bra, då vet du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in