2022-10-07, 13:49
Medlem
Mulig dette har vært nevnt her før, men RU og MZ og deres House of C*nsultants har skutt gullfuglen. Skal selge MJ-samleobjekter for 30 mill nok. Planen var egentlig «å jobbe med analyse og kryptovaluta».

https://www.salg24.no/0108222-bjorn-pedersen-house-of-consultants/ble-selger-for-fem-ar-siden-skal-selge-michael-jackson-samling-verdt-millioner/514937
Citera
2022-10-07, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Du mener kanskje VE? VH er jo lillebroren til TH. Han ble riktignok anmeldt for trusler.

Men altså, disse du nevner er jo alle vevd inn i historien på godt eller vondt, og politiet
bør ha rimelig grei oversikt over disse personene, deres gjøremål på forsvinningsdagen etc.
Hvis det var noe å hente, ville det være en smal sak å sikte dem, om så bare for å gå dypere
i materien og evt. få dem sjekket ut av saken.

Det at de ikke tok ut ekstra siktelser i 2020, får etter mitt syn siktelsen av PSS til å fremstå
enda mer spesiell. Som jeg tidligere skrev, så har etterforskningen nå pågått så lenge at
det begynner å bli i seneste laget å ta ut rent "taktiske" siktelser. Jeg mener at enten har
de noe vesentlig på ham, eller så har de ingenting.

Synes ellers det er litt interessant at flere brukere her tydeligvis har fått brukeren Troverdig
i vrangstrupen. Det er jo ingen som tvinges til å lese andres innlegg.

Sorry, mente VE, ja.

Ellers skal det vel også være "skjellig grunn til mistanke" for å kunne sikte noen
Citera
2022-10-07, 14:18
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Ellers skal det vel også være "skjellig grunn til mistanke" for å kunne sikte noen

Dietrichson hevdet at dersom politiet hadde begjært hans klient varetektsfengslet, hadde
de ikke fått medhold. Selvsagt vil en forsvarer alltid hevde noe slikt. Jeg kan ikke forstå annet
enn at den nye siktede for tiden sitter bak lås og slå. Er det ikke nå denne heleridommen skal avsies?
Har den saken noen koblinger til forsvinningen? Han nekter altså straffskyld etter siktelsen "slik den
er utformet".

Noen her i tråden som gir inntrykk av å nærmest ha fri flyt av informasjon fra både politi, rettsapparat
og fengselsvesen, var først til å avsløre navnet på denne siktede. Sammen med påstander
om en dom for voldtekt av EGEN DATTER. En påstand som raskt ble tilbakevist. Samme person som
slipper navnet i tråden farer altså med LØGN.

Kan vi stole på at PSS er denne nye siktedes rette navn?
Citera
2022-10-07, 14:37
Medlem
Citat:
Dietrichson hevdet at dersom politiet hadde begjært hans klient varetektsfengslet, hadde
de ikke fått medhold. Selvsagt vil en forsvarer alltid hevde noe slikt. Jeg kan ikke forstå annet
enn at den nye siktede for tiden sitter bak lås og slå. Er det ikke nå denne heleridommen skal avsies?
Har den saken noen koblinger til forsvinningen? Han nekter altså straffskyld etter siktelsen "slik den
er utformet".

Noen her i tråden som gir inntrykk av å nærmest ha fri flyt av informasjon fra både politi, rettsapparat
og fengselsvesen, var først til å avsløre navnet på denne siktede. Sammen med påstander
om en dom for voldtekt av EGEN DATTER. En påstand som raskt ble tilbakevist. Samme person som
slipper navnet i tråden farer altså med LØGN.

Kan vi stole på at PSS er denne nye siktedes rette navn?

Vet ikke, men dette voldtekt at av egen datter stammer fra en artikkel som kommer høyt opp, ved søk på personens navn. Hvor Google henter opp denne artikkelen når personen ikke er nevnt der, aner jeg heller ikke.
Citera
2022-10-07, 14:50
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Vet ikke, men dette voldtekt at av egen datter stammer fra en artikkel som kommer høyt opp, ved søk på personens navn. Hvor Google henter opp denne artikkelen når personen ikke er nevnt der, aner jeg heller ikke.

Den saken som kommer "høyt opp" på google er fra 2020. Voldtektsdommen mot sakens
nye siktede stammer fra 2013, og voldtekten ble begått i 2009.

At det dukker opp en tilfeldig sak om en barnevoldtekt ved søk av PSS sitt navn betyr
ikke at det er noen sammenheng. Brukeren som hevdet dette påstår at han har kilder
innad i politiet. Jeg tar dette med en klype salt. Hva hensikten er med å slenge ut slike
tvilsomme og udokumenterbare opplysninger, unnlater jeg å spekulere i.
Senast redigerad av Svartediket 2022-10-07 kl. 14:57.
Citera
2022-10-07, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
For meg er det nærliggende å tro at GHH kan ha vært interessant for politiet. Basert da på da at han har lagt igjen DNA i boligen. Men nå er ikke vi tildelt alt av informasjon i saken, så det kan være at politiet har funnet andre personer i THs nære krets interessante selvfølgelig.
Dette viktige styremøte skjer kort tif i forveien og ghh var opptatt av å ha lagt igjen dnaspor overalt i boligen. Han er en innleid th kan stole på og byttet plass med ve i ren medvedev og putinstil. Slik sett er det nærliggende at en eller begge deltar. Spørsmålet er hvem som er villig til å delta i et slikt opplegg. Blod er tykkere enn vann eller langvarig forretningsforbindelse. Å se et offer i øynene 2 dg før er ikke lett. Igjenlegging av dna kan selvsagt være planlagt for alibiets skyld. Reagerer på sms om forsinkelse som gir alibi for møtetidspunkt. Antar hans alibi på formiddag er sjekket ut. Ve forklarte seg uriktig om kvitfjelltur og kan være jobbilsjåfør. La ikke igjen "dnaspor overalt i bolig" og han er ikke drapsmannen. Th har derimot lagt igjen spor som tyder på noe annet. Ghh er tilbake i samme jobb igjen. Mistenkelig i seg selv.
Citera
2022-10-07, 15:33
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Den saken som kommer "høyt opp" på google er fra 2020. Voldtektsdommen mot sakens

At det dukker opp en tilfeldig sak om en barnevoldtekt ved søk av PSS sitt navn betyr
ikke at det er noen sammenheng. Brukeren som hevdet dette påstår at han har kilder
innad i politiet. Jeg tar dette med en klype salt. Hva hensikten er med å slenge ut slike

PSS er gift men har ikke egne barn. Voldtekt av barn stemmer ikke. Det han er dømt for er en voldtekt ute rett bak NRK-bygget. Kameraene til NRK ble brukt som bevis i saken.

At den saken kommer på google er fordi noen trollet inn navnet hans i kommentarfeltene der.

PSS er riktig navn, men har ingen formening om hvorfor noen har skrevet at han voldtok barn. Det må vedkommende stå for selv.
Senast redigerad av first.spring 2022-10-07 kl. 15:35.
Citera
2022-10-07, 15:38
Medlem
Citat:

Jeg har fått bekreftet fra domstolene at heleridommen mest sannsynlig kommer neste, så det kan gi litt klarhet i om det er rett person
Citera
2022-10-07, 15:38
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
PSS er gift men har ikke egne barn. Voldtekt av barn stemmer ikke. Det han er dømt for er en voldtekt ute rett bak NRK-bygget. Kameraene til NRK ble brukt som bevis i saken.

At den saken kommer på google er fordi noen trollet inn navnet hans i kommentarfeltene der.

PSS er riktig navn, men har ingen formening om hvorfor noen har skrevet at han voldtok barn. Det må vedkommende stå for selv.

Takk for oppklaring. Ja, typisk nok er det vedheng som kommentarfelt og tilsvarende som gir slike treff.
Citera
2022-10-07, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Mulig dette har vært nevnt her før, men RU og MZ og deres House of C*nsultants har skutt gullfuglen. Skal selge MJ-samleobjekter for 30 mill nok. Planen var egentlig «å jobbe med analyse og kryptovaluta».

https://www.salg24.no/0108222-bjorn-pedersen-house-of-consultants/ble-selger-for-fem-ar-siden-skal-selge-michael-jackson-samling-verdt-millioner/514937
noen link også til pss her?
Citera
2022-10-07, 16:31
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
noen link også til pss her?

Later ikke til å være det minste snev av forbindelse mellom PSS og de to andre siktede, ei
heller til omgangskretsen til noen av dem. Enten har politiet rørt i feil gryte hele tiden, og
nå endelig truffet blink, eller så har de siktet en perifer person i håp om å nøste videre.
Det eneste som kan overbevise meg nå om at de har progresjon, er at det tas ut tiltaler
eller at de sikter flere for medvirkning.
Citera
2022-10-07, 16:45
Medlem
Citat:
Later ikke til å være det minste snev av forbindelse mellom PSS og de to andre siktede, ei heller til omgangskretsen til noen av dem.

Det eneste som kan overbevise meg nå om at de har progresjon, er at det tas ut tiltaler
eller at de sikter flere for medvirkning.

Det er jo helt umulig å si. Det er jo en link mellom meg selv og mange personer, uten at det er synlig på internett og SoMe profiler. Men for all del, jeg veit ikke. Det er heller ikke noe vits i å prøve å ta troverdigheten fra exsvogeren. At brukeren har info om dette burde være helt uomtvistet. Kudos til exsvogeren for å poste dette her i tråden.

I følge Troverdig skal tiltale reises innen dette året. Det begynner å haste.
Senast redigerad av Ronsangel 2022-10-07 kl. 16:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in