2022-10-06, 18:56
Medlem
Kanske invandrare kan skydda Sverige och kvinnorna bäst?? 😀
Citera
2022-10-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag pratar inte om ditt lands värderingar, jag pratar om dina enligt vilka det är hyckleri och rasism att försvara sitt lands gränser.

Ja mina värderingar är att det är hyckleri att stå för öppna gränser och samtidigt säga att man ska stoppa Putin.

Jag står inte för sådant hyckleri, jag står för det som mitt nya land står för att bara släppa in folk som bidrar positivt till landet. Inga bidragstagare eller kriminellt slödder.
Citera
2022-10-06, 19:00
Medlem
Bunkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Med din sköna personlighet så tänker jag att du inte är villig att försvara någon annan än dig själv. I krig eller icke krig.

Har jag fel?
Citera
2022-10-06, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ja mina värderingar är att det är hyckleri att stå för öppna gränser och samtidigt säga att man ska stoppa Putin.

Jag står inte för sådant hyckleri, jag står för det som mitt nya land står för att bara släppa in folk som bidrar positivt till landet. Inga bidragstagare eller kriminellt slödder.
Men du är ju helt dum i huvudet, det är inte direkt så att försvaret är tänkt att hindra honom från att få uppehållstillstånd för plugga svenska ett år.
Citera
2022-10-06, 19:02
Medlem
Citat:
Men du är ju helt dum i huvudet, det är inte direkt så att försvaret är tänkt att hindra honom från att få uppehållstillstånd för plugga svenska ett år.

Jag skiter i vad han gör i Sverige eftersom Sverige inte ställer några som helst krav på de som släpps in.
Citera
2022-10-06, 19:03
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Jaha för att jag inte simpar och accepterar tokfeministerna. Det borde ingen man göra, de borde lämnas åt sitt öde.

Men de känns som alla tjejer dras över en kam, och de fick jag lära mig att man inte ska göra.
jag vet inte förlåt om jag sa något ohyffsat jag tycker de är deprimerande ämne. Min enda riktiga black pill.
Citera
2022-10-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Men de känns som alla tjejer dras över en kam, och de fick jag lära mig att man inte ska göra.
jag vet inte förlåt om jag sa något ohyffsat jag tycker de är deprimerande ämne. Min enda riktiga black pill.

Nej där har du helt fel. Kvinnorna i mitt nya land är mycket bra och respektfulla kvinnor som värdesätter bra män. Dessa kvinnor är värda att försvara men inte feta, fula och avskyvärda svenska gapkärringar.
Citera
2022-10-06, 19:07
Avslutad
Citat:
Jag skiter i vad han gör i Sverige eftersom Sverige inte ställer några som helst krav på de som släpps in.
Klart du skiter i det. Men många andra tycker att det är skönt att de inte håller på i Sverige som de gör i Ukraina och vill gärna stoppa dem vid gränsen.
Citera
2022-10-06, 19:09
Medlem
Citat:
Klart du skiter i det. Men många andra tycker att det är skönt att de inte håller på i Sverige som de gör i Ukraina och vill gärna stoppa dem vid gränsen.

Då är de som sagt var hycklare när de står för öppna gränser och kravlös massinvandring från andra än just ryssar.
Citera
2022-10-06, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Norskor och tyskarna under andra världskriget?

Vi är djur. Glöm inte det.
Efter kriget kommer inte svenska kvinnor ta livet av sig utan anpassa sig till de nya herrarna.

Inget konstigt utan det är så naturen fungerar.

Polskor, judinnor, kineser, japaner, koreaner, tyskor etc under andra världskriget? Ukrainskor idag? Vi är djur. Glöm inte det.

Efter kriget kommer inte svenska män ta livet av sig utan anpassa sig till de nya herrarna.

Inte konstigt men går att undvika om ens lösning inte är att bara böja sig fram och ta den.
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-06 kl. 19:39.
Citera
2022-10-06, 19:14
Avslutad
Citat:
Då är de som sagt var hycklare när de står för öppna gränser och kravlös massinvandring från andra än just ryssar.
Vad är det du har svårt att förstå med att ryssar är välkomna på samma villkor som alla andra?
Citera
2022-10-06, 19:16
Medlem
Citat:
Vad är det du har svårt att förstå med att ryssar är välkomna på samma villkor som alla andra?

Och samma villkor är just total kravlöshet och acceptans för vilket beteende som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in