Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Varför tror du att du har med den saken att göra?
Har du problem med att andra som inte tycker som du yttrar sig?
Gillar olika så länge de tycker lika?
Massinvandringen pågår oavbrutet och det kan du se av migrationsverkets siffror.
Jag ställde en fråga. Du gör givetvis som du själv vill. Men för min del ter det sig märkligt att trivas med sitt liv i sitt nya land och ändå sitta i flertalet timmar och spy galla på sitt gamla land på internet. Precis som jag tycker det vore konstigt om en nykär person försakar sin nya kärlek och istället sitter i timtal och spyr galla på nätet över sitt gamla ex. Obegripligt, för min del. Men tydligen inte för dig. Och då ställde jag en fråga kring det.
Ja, därför att högerblocket och dessförinnan vänsterblocket förde en oansvarig
asylinvandring. Sossarna har sedan verkligen minskat massinvandringen av asylkaraktär radikalt. Men anhöriginvandringen är fortsatt hög, eftersom vänsterblocket och sedan högerblocket med "öppna våra hjärtan"-Reinfelt i spetsen lät det strömma in asylsökande som fick bifall på asylansökan.
Att minska asylinvandringen kommer på sikt ge ringar på vattnet kring anhöriginvandringen.
Mycket enkel matematik och logik. Och det var sossarnas förtjänst att minska bifallna asylärenden. Ta nu in detta, någon gång. Och vilket är det största partiet för både kvinnor och män? Jo: sossarna.