2022-10-02, 21:46
Medlem
MosesMetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det har man väl hört 59 ggr under de senaste 8-9 åren..

Från Arsenals fans?
Citera
2022-10-02, 22:08
Medlem
MosesMetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Någon som kollar på Preston i Championship? I så fall, hur fan spelar de? För det är målsnålt både offensivt och defensivt. Aldrig sett något liknande rent tabellmässigt efter så här många matcher.

Citat:
Ursprungligen postat av NSDAB
Kolla Burgos i andradivisionen i Spanien.

Jösses.
2-0 i målskillnad efter 8 matcher! De får ju Preston att framstå som målgalningar!
Citera
2022-10-02, 22:13
Medlem
Vad tycker Arsenalfansen nu om Arteta? Jag har för mig att han tidigare varit delvis ifrågasatt... Många av oss har nog orealistiska förhoppningar om att en ny ledare omgående ska kunna förändra och förbättra ett lag. Nu har han haft några år och det känns som att klubben spelar med ett klassiskt Arsenal-ID, med fint passningsspel och stark offensiv.

Citat:
Tack! För ett ärligt, vettigt inlägg

Citera
2022-10-02, 22:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Vad säger ni Liverpoolare om helgens match?

Trossard förstör festen ännu en gång på Anfield
Att varken trupp & ledning räcker till för stunden av diverse orsaker men trots det nära komma undan med 3 p, starkt att vända matchen målmässigt i så utsatt situation.
2 kommande seriematcher blir en rejäl utmaning :/
Citera
2022-10-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Att varken trupp & ledning räcker till för stunden av diverse orsaker men trots det nära komma undan med 3 p, starkt att vända matchen målmässigt i så utsatt situation.
2 kommande seriematcher blir en rejäl utmaning :/
Brighton har växt till ett lag som kan störa alla lag i ligan. Brighton kan säkert få en väldigt bra placering i år, om de inte drabbas av alltför många skador. Jag tror att Liverpool sakta men säkert kommer klättra i tabellen.
Citera
2022-10-02, 22:28
Medlem
För mig finns det ingen tvekan kvar längre - Haaland är världens just nu bäste spelare. Det är rent otroligt i vilken takt han slår rekord och öser in mål och det verkar inte finnas någon hejd på de personliga framgångarna. Med tiden lär även titlarna trilla in, åtminstone på klubbnivå.

Man har bevittnat fenomen som Ronaldo och Messi och tänkt att nu har man fan i mig sett allt på en fotbollsplan och så dyker denne norrbagge upp från ingenstans. Glömmer aldrig när jag såg honom stånga sig fram och göra hattrick för Salzburg mot Genk(?) i CL. Man tappade för fan hakan och undrade vad det var för en grabb.

Märk väl, jag säger inte att han är på samma nivå som Messi eller Ronaldo när de var som bäst, men att i så ung ålder göra så mycket mål både i ligaspel och CL vart man än spelar är inte normalt. Oerhört kul att följa. Mbappe kan slänga sig i väggen.
Senast redigerad av radiopanna 2022-10-02 kl. 22:33.
Citera
2022-10-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag tror att Liverpool sakta men säkert kommer klättra i tabellen.

Det tror jag med..
Citera
2022-10-02, 22:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Vilket lag är egentligen PLs bästa lag nu förtiden, ”the Gunners” eller Man City?

Troligen så är det 50/50.
Citera
2022-10-02, 22:47
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Vilket lag är egentligen PLs bästa lag nu förtiden, ”the Gunners” eller Man City?

Arsenal
Citera
2022-10-02, 22:59
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:

Liverpool.
Citera
2022-10-02, 23:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Liverpool.
Lol. Men ärligt talat, så tror jag inte att det skiljer mkt mellan Arsenal och Man City.
Citera
2022-10-02, 23:06
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:

Wolves. Vad har Arsenal att komma med?

Inte ens Håland kan rå över legenden Steve Bull!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in