2022-10-02, 19:47
Medlem
Generalanderssons avatar
Hur lång tid tar det innan MU-brigaden börjar sjunga: ”Ten Hag OUT”..?

Var det inte Man United som utmana om titeln efter deras vinst mot AFC..?
Citera
2022-10-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur lång tid tar det innan MU-brigaden börjar sjunga: ”Ten Hag OUT”..?

Var det inte Man United som utmana om titeln efter deras vinst mot AFC..?

Lugna dig lite. Rom byggdes inte på en dag. Jag vet ingen seriös supporter som haft som målsättning att utmana om titeln. Men jag är 130% säker på att det är större framtidstro nu än vad det varit de senaste åren....
Citera
2022-10-02, 19:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerre88
Lugna dig lite. Rom byggdes inte på en dag. Jag vet ingen seriös supporter som haft som målsättning att utmana om titeln. Men jag är 130% säker på att det är större framtidstro nu än vad det varit de senaste åren....
Det har man väl hört 59 ggr under de senaste 8-9 åren..
Citera
2022-10-02, 20:31
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Pep har bara kontrakt säsongen ut. Kommer han skriva på nytt? Hur tror ni det går för Man City och Håland om han inte gör det?

Han kommer skriva på till våren, 130% som någon annan säger. Finns ingen chans att han kommer lämna nästa säsong med vad han har. Skulle han tveka kommer araberna köpa ett land till honom.
Citera
2022-10-02, 20:37
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Han kommer skriva på till våren, 130% som någon annan säger. Finns ingen chans att han kommer lämna nästa säsong med vad han har. Skulle han tveka kommer araberna köpa ett land till honom.

Kanske en VIP plats i qatarVM?
Citera
2022-10-02, 20:44
Medlem
-GGs avatar
Vad säger ni Liverpoolare om helgens match?

Trossard förstör festen ännu en gång på Anfield
Citera
2022-10-02, 20:45
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Kanske en VIP plats i qatarVM?
Det har han väl redan som ambassadör för Qatar VM.

Listig situation för Haaland. Protest mot det smutsiga Qatar VM samtidigt som han betalas av samma smutsiga pengar och tränas av en påhejare av turneringen han demonstrerar mot.
Citera
2022-10-02, 20:54
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Det har han väl redan som ambassadör för Qatar VM.

Listig situation för Haaland. Protest mot det smutsiga Qatar VM samtidigt som han betalas av samma smutsiga pengar och tränas av en påhejare av turneringen han demonstrerar mot.
Tycker det är lite lustigt hur han lyckas ducka alla dessa frågor pga hans tidiga supporterskap pga sin fader.

Grattis till city ändå, just nu världens bästa lag, dock kan jag inte gratulera till sättet de tagit sig dit.
Citera
2022-10-02, 20:59
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Vad säger ni Liverpoolare om helgens match?

Trossard förstör festen ännu en gång på Anfield

Att Trent aldrig mer ska starta en match för Liverpool.
Citera
2022-10-02, 21:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kan se Pep lämna Abu Dhabi City för ett toppjobb inom landslagsfotboll, som förbundskapten för Brasilien tex.
Citera
2022-10-02, 21:27
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kan se Pep lämna Abu Dhabi City för ett toppjobb inom landslagsfotboll, som förbundskapten för Brasilien tex.

Skulle nog tro att för en spanjack lockar spanien istället. Eller är du 130% säker på det?
Citera
2022-10-02, 21:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Skulle nog tro att för en spanjack lockar spanien istället. Eller är du 130% säker på det?
Nej, men jag är 160 % säker på att Guardiola kommer aldrig att bli spansk förbundskapten, eftersom att han är katalan och önskar att Katalonia ska lösrivas från Spanien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in