2022-09-29, 19:57
Medlem
Kattihatt07s avatar
Man kan inte tro att hon har 2 barn sedan innan med alla frågor hon undrar över till Belle… 😵‍💫
Citera
2022-09-29, 20:13
Medlem
”Eftersom Simon pluggar och har ganska låg inkomst”
Jo visst, men alltså det är galet hur förminskade hon får Simon att framstå. Så hade jag inte velat att min partner skulle skriva om mig.
Citera
2022-09-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Tror hon på riktigt att folk som är föräldralediga från sina "riktiga" jobb var tid att luncha på stan och fika hela dagarna, och inte hon som är Influencer? 😂 Man har fortfarande disk, tvätt, hem att ta hand om och barn att ta hand om när man är föräldraledig. Dessutom består hennes jobb av att just fika, träffa vänner och plantera blommor typ, så vet inte varför hon är såå avundsjuk på de som är föräldralediga från mer ansträngande jobb.

Vem som helst hade kunnat klämma 30 min nån dag här och där och spela in nåt pissdåligt samarbete i soffan med en yoghurt. Hon får det att låta som att hon lägger ner sitt liv i dessa bedrövligt gjorda ”jobb”.
Citera
2022-09-29, 21:28
Medlem
Lagt upp samma story på bådas insta, exakt samma. Beviset att hon styr hans insta?
Citera
2022-09-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Lagt upp samma story på bådas insta, exakt samma. Beviset att hon styr hans insta?

100% hon som väljer allt han lägger ut
Senast redigerad av Blink196 2022-09-29 kl. 21:44.
Citera
2022-09-29, 21:41
Medlem
Nu har vi beviset ja på att det är hon som styr Simons instagram! Kanske därför hon inte hinner fika hela dagarna för att hon måste ta hand om simme på insta
Citera
2022-09-29, 21:42
Medlem
Och inte bara samma, men hon måste ju av misstag lagt upp bilden på sin eftersom hon taggar sig själv och skriver att hon är ledig från hockeyn
Citera
2022-09-29, 22:56
Medlem
Jag dör, Simon är så piskad 😂 ska han som ”tuff” manlig hockeyspelare springa runt med en kalender (som uppenbarligen Linn gjort åt honom) och se ut som en fjolla 😂 hans killkompisar måste ju verkligen skratta åt honom.
Och hur mycket kan han planera egentligen? Det är väll Linn som bestämmer allt han gör
Citera
2022-09-29, 23:51
Medlem
Är väl en typisk influensergrej att skriva upp i sina almanackor vad dom ska göra under en dag så dom känner sig produktiva och kan visa alla att dom inte har tid för någonting förutom att jobba

- spela in samarbete
- lunchmöte
- fika
- klä på mig kläder
- bajsa
- andas luft
Citera
2022-09-30, 00:22
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Och inte bara samma, men hon måste ju av misstag lagt upp bilden på sin eftersom hon taggar sig själv och skriver att hon är ledig från hockeyn

Haha vilket magplask.

Hon taggar sig själv på sin egna instagram och skriver att ledig kväll från hockey måste firas, som ni redan sagt, så har hon lagt upp exakt samma text och tagg på Simons.

Hon måste verkligen ha koll på Simons instagram. Hon är sån narcissistisk
Citera
2022-09-30, 16:57
Medlem
Bebis nr 4 är på gång, 100%!

Hur vet jag det?
Bilden på henne och hennes barn med texten "Mina 3 ❤❤❤❤" dvs. med 4 hjärtan.
Precis som förra gången när hon postade en bild på "sin familj" i solrosfältet med "ett hjärta för mycket" när hon var gravid med B men inte outat det ännu..

Kom ihåg var ni hörde det först!! 😆
Citera
2022-09-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha vilket magplask.

Hon taggar sig själv på sin egna instagram och skriver att ledig kväll från hockey måste firas, som ni redan sagt, så har hon lagt upp exakt samma text och tagg på Simons.

Hon måste verkligen ha koll på Simons instagram. Hon är sån narcissistisk

Är den bilden borta? För jag hittar inte vad ni pratar om..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in