Citat:
Ursprungligen postat av
Sofia2627
Vad skönt med en 2 timmars promenad idag. Måste ha tillkommit 2 extra timmar på hennes dag då hon aaaaaaldrig har tid med det annars 😂
Antar att hon kanske faktiskt inte förstår hur ”normala” människor arbetar.
Att man inte hinner tvätta/laga mat/gå promenad/prata med svärmor/hämta paket/äta lunch mitt på dagen på en vardag