Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungsindian
Han berättade den storyn i sin andra podd Division9. Rätt rolig historia. Men jävlar vad han överreagerade. Visst att man blir arg och konfronterar personen. Men att slå sönder hennes cykel... Jag vet inte. Måste ju ha pågått en stund, och nån gång under förloppet bör man väl inse att det man håller på med är lite knäppt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Memnok
Kan du återberätta i lite mer detalj? Vore kul att få hans perspektiv på vad som hände.
Jag minns inte exakt, men jag har hört berättelsen. Det var någonting om en tant som cyklade förbi när han var med sin hund på en hundrastgård. Hon hade någon åsikt om nånting han gjorde, hur man betedde sig på en hundrastgård. Jag har ingen hund själv, så jag vet inte vad det egentligen rörde sig om.
Hur som helst, Martin började då bråka, till allas stora förvåning, han som annars är så lugn och sansad. Han ska ha gått fram och sparkat ner hennes cykel? Som sagt, jag minns inte exakt, så ta mig inte på orden. Han drog någon helt uppenbar lögn om att hon ska ha varit supernazze och bett honom åka hem till sitt eget land eller något liknande.
Om nån har klippet så får ni jättegärna länka.