2023-02-28, 03:38
Medlem
LemPicas avatar
Oj !

Det missade jag.
Blev det inget avsnitt eller tog någon av gästerna över?
I alla fall någon av gästerna brukar ju vara vana poddare.

Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Ser fram emot morgondagens avsnitt. Då Martin valde att inte dyka upp idag och glömde meddela sin frånvaro till sina bokade gäster så gissar jag att det som vanligt hänt något extra ordinärt.
Citera
2023-02-28, 05:48
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Oj !

Det missade jag.
Blev det inget avsnitt eller tog någon av gästerna över?
I alla fall någon av gästerna brukar ju vara vana poddare.

Lars-Robin är ledig från sitt uppdrag så det fanns ingen som kunde släppa in gästerna som stod och tryckte utanför studion.

Man är ju nyfiken på vad som kan ha hänt.
Kanske Martin mötte en man i kalsonger i sitt hem i söndags?
Citera
2023-02-28, 06:02
Medlem
LemPicas avatar
Sist det hände gjorde han ju ändå ett program, men det kanske inte var samma dag?
Har någon av gästerna lagt upp det här i sociala medier eller hur vet du detta?
Är sjukt nyfiken på dagens (eventuella) program nu 😄

Citat:
Lars-Robin är ledig från sitt uppdrag så det fanns ingen som kunde släppa in gästerna som stod och tryckte utanför studion.

Citera
2023-02-28, 06:07
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Sist det hände gjorde han ju ändå ett program, men det kanske inte var samma dag?
Har någon av gästerna lagt upp det här i sociala medier eller hur vet du detta?
Är sjukt nyfiken på dagens (eventuella) program nu 😄

Mm, Thapper la ut en post på instagram. Är du patreon? Om så, så rekommenderar jag dig att gå med i patreons facebookgrupp.
Citera
2023-02-28, 06:22
Medlem
LemPicas avatar
Tummen upp för Thapper 👍

Nej jag är inte patreon.
Tycker inte att det Martin producerar nuförtiden är värt mina pengar.
AMK var grymt en gång i tiden men nu känns det som om han hanterar det med vänsterhanden inemellan sina semestrar och drograce.
Kanske mer drograce innan ungen iofs.

Citat:
Mm, Thapper la ut en post på instagram. Är du patreon? Om så, så rekommenderar jag dig att gå med i patreons facebookgrupp.
Citera
2023-02-28, 12:28
Medlem
LemPicas avatar
Någon som lyssnat live och vet om det kommer något avsnitt idag?
Eller som sett något i sociala medier m.m?
Citera
2023-02-28, 14:50
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Han är antingen sen, på semester med vikarie som styr skeppet eller bensad som häromdagen.
Han klarade inte ens av att infinna sej en hel vecka efter julledigheten men har ändå mage att höja patreon??

Jag förstår verkligen inte vad det är för missfoster som gladeligen skyfflar över sina pengar till ännu en av Martins resor.
Att fråga blir svårt då det nog är svårt att prata med Martins kuk i munnen.
försov sig nu igen, kanske dags att antingen dra ner på AMK eller de andra poddarna han spottar ut
Citera
2023-02-28, 14:51
Medlem
gato12s avatar
Citat:

han var tydligen uppe med ungen hela natten.
Citera
2023-02-28, 17:25
Medlem
st33rs avatar
Nyfiken på er som är med i patreongruppen. Kostade Soneby på sig att nån gång under dagen berätta vad som hänt? Tänkte de som betalar för hans uppehälle borde ju vara värda det iaf.
Citera
2023-02-28, 17:50
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Nyfiken på er som är med i patreongruppen. Kostade Soneby på sig att nån gång under dagen berätta vad som hänt? Tänkte de som betalar för hans uppehälle borde ju vara värda det iaf.
Nej, inte ens när folk började oroa sig för om han ens levde
Citera
2023-02-28, 22:43
Medlem
CO2s avatar
Det känns inte som om AMK kommer hålla på mycket längre. Martin gnäller ju på att han är så trött och sliten lite för ofta, välkommen till föräldraskapet Martin.
Han är ju inte den första som blivit förälder fast det verkar så. Han sliter ju som ett djur i 2 timmar 4 dagar i veckan och drar in en riktigt bra lön. Vad ska han leva på när han patreons slutar lägga pengar på en död pod?
Citera
2023-02-28, 23:29
Medlem
postvagns avatar
Yeeeez...dagens avsnitt var verkligen inte bra! Trots att gårdagens inte blev av.
Har slaviskt lyssnat på AMK i många herrans år, men att betala för vad det nu är skulle aldrig falla mig in. Slappheten är enorm. Att pumpa ut den nya dealen (prishöjning) för patreon innan varje avsnitt, samtidigt som huvudpersonen försover sig, är på semester och allmänt verkar ointresserad av att göra ett bra jobb...känns lite magstarkt va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in