2013-11-20, 00:50
  #109
Medlem
Fritte e kass - ut med honom. Som han själv säger så passar han bättre som en revyskådis
Soneby - funkar mkt bra
Druid - saknar engagemang, så tyvärr platsar han inte längre. Han har dock varit en stor favorit länge, och varit rolig. Ganska förståerligt att man inte anstränger sig så mycket när man inte tjänar några pengar på att podda.
Citera
2013-11-22, 00:00
  #110
Medlem
MassRiots avatar
Jag tycker Alla mina kamrater är befriande dåligt, på något sätt. Det känns kul och äkta, väldigt uncut.

Älskar hur Frittes skämt och referenser skiftar vilt mellan guld och hundbajs, ständigt. Och Druid är verkligen svinskön, hans förvirrade nonchalanta inställning är grym.

Martin är bra som ledaren.

Alltså, egentligen sämre än poddar som tsknas, F&F osv men skulle aldrig vilja vara utan den för fan om inte den är roligast i dess bästa stunder?

Pga deras diskussioner om denna tråden; Druid ÄR EN JÄVLA FITTA!

Ps. Såg hur ni skrivit om Fritte så vill endå nyansera debatten med att de 10 absolut skönaste snacken eller utsvävningarna har varit när Fritte spånar vidare.
__________________
Senast redigerad av MassRiot 2013-11-22 kl. 00:08.
Citera
2013-11-27, 09:17
  #111
Medlem
WiDeNs avatar
Druid lämnar nu, skönt. Vi bombar deras mail om att Fritte ska avgå också. Så får Soneby köra solo.
__________________
Senast redigerad av WiDeN 2013-11-27 kl. 09:47.
Citera
2013-11-27, 10:01
  #112
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN
Druid lämnar nu, skönt. Vi bombar deras mail om att Fritte ska avgå också. Så får Soneby köra solo.
Inte för att jag lyssnat på några månader, men har de alltså sagt att David Druid har hoppat av? Då finns det absolut ingen anledning att lyssna.
Citera
2013-11-27, 10:58
  #113
Medlem
WiDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Inte för att jag lyssnat på några månader, men har de alltså sagt att David Druid har hoppat av? Då finns det absolut ingen anledning att lyssna.

I dagens avsnitt sa han upp sig. Äntligen
Citera
2013-11-27, 11:34
  #114
Medlem
swimp78s avatar
Tror faktiskt podden blir bättre utan Druid. Tycker han drog ner snacket med sin tröghet och oförmåga att fatta humor eller greppa lite smartare referenser. Ta bara det där med "är dina vänner mycket.. staffli..". Inte direkt nån finkalibrerad referensskala där inte.

Varför han är så omhuldad i tråden fattar jag inte. Kan det vara så att Druid är en "Ingång" till podden för lite yngre flashbackare som inte riktigt greppar Frittsons och Sonnebys mer smarta jargong?

Det finns nog många som kan bli bra ersättare för Druid.

Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN
Druid lämnar nu, skönt. Vi bombar deras mail om att Fritte ska avgå också. Så får Soneby köra solo.

Vi ska alltså höra på Soneby prata med sig själv tycker du?Låter lite konstigt.
__________________
Senast redigerad av swimp78 2013-11-27 kl. 11:39.
Citera
2013-11-27, 11:42
  #115
Medlem
WiDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Vi ska alltså höra på Soneby prata med sig själv tycker du?Låter lite konstigt.

Hellre det än Fritte och Druid. Om man kunnat mutea röster hade jag bara hört Soneby podden. Soneby är enda anledningen till att jag lyssnar på skiten.
Citera
2013-11-27, 15:59
  #116
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Tror faktiskt podden blir bättre utan Druid. Tycker han drog ner snacket med sin tröghet och oförmåga att fatta humor eller greppa lite smartare referenser. Ta bara det där med "är dina vänner mycket.. staffli..". Inte direkt nån finkalibrerad referensskala där

Eller i förra avsnittet när han inte fattade "vilket varumärke är du"-leken...

Jonathan Unge som ersättare röstar jag på.
Citera
2013-11-27, 16:43
  #117
Medlem
kedjuss avatar
Trist att David lämnar! Hoppas på en värdig ersättare men gillar det glada härliga som David tillför. Han är nästan alltid rolig att lyssna på.

Får se hur det blir nu.
Citera
2013-11-27, 21:51
  #118
Medlem
barnets avatar
Druid har ju varit lite av en "udda fågel" i gruppen då han inte riktigt fixar humor som kräver lite mer intelligens & beläsenhet. Å andra sidan har han peakat senaste avsnitten, bl.a genom onelinern att Orrefors myntade begreppet Kristalnatten. Det är ju långt roligare än något som Fritte någonsinsagt. Hur som helst, Druid har nog aldrig känt sig obekväm i sammanhanget.
Citera
2013-11-28, 01:12
  #119
Medlem
Tycker det är astråkigt att Druid lämnar! Kommer fortsätta lyssna men tyckt han haft en stor del i behållningen.

Ni som säger att han är trög och inte hänger med i jargongen...Hur mycket har ni lyssnat? Han spelar ju lite nonchalant och "borta", det är ju det som är grejen och varför han kompleterar Sonneby och Fritte så bra. De har ju snackat mycket om honom när han varit med i TSknas, innan Alla mina kamrater och hur han "spelar".
Citera
2013-11-28, 01:45
  #120
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medicis
Tycker det är astråkigt att Druid lämnar! Kommer fortsätta lyssna men tyckt han haft en stor del i behållningen.

Ni som säger att han är trög och inte hänger med i jargongen...Hur mycket har ni lyssnat? Han spelar ju lite nonchalant och "borta", det är ju det som är grejen och varför han kompleterar Sonneby och Fritte så bra. De har ju snackat mycket om honom när han varit med i TSknas, innan Alla mina kamrater och hur han "spelar".
Hans "busig mus"-skämt (med mera) är det bästa som gjorts i TSKNAS!
Nej ni, David Druid är stjärnan. Hoppas han får göra lite inhopp i Musikhjälpen. Inte för att jag lyssnar på det heller, men jag önskar honom all exponering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in