Tror faktiskt podden blir bättre utan Druid. Tycker han drog ner snacket med sin tröghet och oförmåga att fatta humor eller greppa lite smartare referenser. Ta bara det där med "är dina vänner mycket.. staffli..". Inte direkt nån finkalibrerad referensskala där inte.
Varför han är så omhuldad i tråden fattar jag inte. Kan det vara så att Druid är en "Ingång" till podden för lite yngre flashbackare som inte riktigt greppar Frittsons och Sonnebys mer smarta jargong?
Det finns nog många som kan bli bra ersättare för Druid.
Citat:
Ursprungligen postat av
WiDeN
Druid lämnar nu, skönt. Vi bombar deras mail om att Fritte ska avgå också. Så får Soneby köra solo.
Vi ska alltså höra på Soneby prata med sig själv tycker du?Låter lite konstigt.