Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-09-26, 06:18
Medlem
Haaunteds avatar
Har lyckats dra in på svångremmen och beställer en ny postbox i dagarna här
Sry för ot blev bara så glad när jag insåg det 😀
Citera
2022-09-26, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Hade jätte gärna velat veta vad experten säger om det jag fick tag på idag, laddar upp bilden lite senare
Dragit i mej två linor, och jag är igång. Det glänser riktigt mycket!

Edit,
Här är bilden
https://anonfiles.com/D4f6I09fy2/foto_no_exif_jpg

Går inte säga på en sån bild om man inte ser tydligt att det ligger boric acid eller liknande i. Men har du köpt det av en babbe på gatan så är det garanterat skit.

Testa att gnida det mellan fingrarna då det ska smälta snabbt, kolla hur det löser sig i vatten, tvätta det med aceton, koka base.
Senast redigerad av Djungle 2022-09-26 kl. 07:54.
Citera
2022-09-26, 16:52
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Går inte säga på en sån bild om man inte ser tydligt att det ligger boric acid eller liknande i. Men har du köpt det av en babbe på gatan så är det garanterat skit.

Testa att gnida det mellan fingrarna då det ska smälta snabbt, kolla hur det löser sig i vatten, tvätta det med aceton, koka base.

Jag skall testa det med vattnet nästa gång jag får tillfälle. Jag tar kola väldigt väldigt sällan, just för det är så dyrt. Men en vän fick prova han sa det var bra.
Har bara 1 stadig kran till allt jag köper, enklare så än att ha 10 olika.
Ha en fin dag, tack för ditt svar
Citera
2022-09-27, 16:19
Medlem
LeChapos avatar
Citat:

När du säger babbe, menar du Mahmoud på nästa hörn?
Jag känner min somalier privat, det beror på vad för relation man har med sin kran. Varje babbe säljer ju inte skit för då hade inte man kännt av dolmet. Det är ju inte vitaminer man drar in i snoken precis ..
Det du såg var ifrån somaliern.
Vi båda är i hash scenen, men ibland vill man ju festa till det lite.
Han känner mej o jag känner honom, vi litar på varandra som vänner med andra ord
Citera
2022-09-28, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
När du säger babbe, menar du Mahmoud på nästa hörn?
Jag känner min somalier privat, det beror på vad för relation man har med sin kran. Varje babbe säljer ju inte skit för då hade inte man kännt av dolmet. Det är ju inte vitaminer man drar in i snoken precis ..
Det du såg var ifrån somaliern.
Vi båda är i hash scenen, men ibland vill man ju festa till det lite.
Han känner mej o jag känner honom, vi litar på varandra som vänner med andra ord

Ja precis. Finns inte många som säljer bra kokain och absolut inte unga somalier, hitta bättre kranar. Samma med röka dem har aldrig bra kvalité utan bara commercial.
Citera
2022-09-28, 19:16
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ja precis. Finns inte många som säljer bra kokain och absolut inte unga somalier, hitta bättre kranar. Samma med röka dem har aldrig bra kvalité utan bara commercial.

Okej, nej aldrig de yngre somalierna. Han är 6 år äldre än mig, så nära 40.
En äldre lirare. Men men, så går det till man får välja de kretsar man vill umgås i.
Citera
2022-10-06, 20:20
Medlem
Hejsan, blivit lite väl mkt k senaste tiden för en god vän. Nån som har tips på hur man trappar ner. Innna va de bara helger. Men nu e de på vardagar. Inte mkt men två-3 linor på morgonen för att vakna till. Sen jobba sen komma hem och ta 2 små då. Sen inte mer än de. Inte varje dag(säger han) men vette tusan tror han tagit varje dag nästan i 1,5 veckors tid.

Så tips på nedtrappning eller något att byta ut de mot. Personligen när ja skulle vänja av mig från opiater funkade xanax eller blå bra. Men de ju inte riktig samma typ av rus och vill. Ju inte polaren ska torska på benzo
Citera
2022-10-07, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hejsan, blivit lite väl mkt k senaste tiden för en god vän. Nån som har tips på hur man trappar ner. Innna va de bara helger. Men nu e de på vardagar. Inte mkt men två-3 linor på morgonen för att vakna till. Sen jobba sen komma hem och ta 2 små då. Sen inte mer än de. Inte varje dag(säger han) men vette tusan tror han tagit varje dag nästan i 1,5 veckors tid.

Så tips på nedtrappning eller något att byta ut de mot. Personligen när ja skulle vänja av mig från opiater funkade xanax eller blå bra. Men de ju inte riktig samma typ av rus och vill. Ju inte polaren ska torska på benzo
Har dålig koll på kokain men jag _tror_ att det är väl bara att personen slutar, fyller på med näring, mineraler och vitaminer. Dricker vatten och sover ordentligt. Finns nog inget större behov att trappa ner det där. Men andra har kanske bättre koll.
Citera
2022-10-07, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Har dålig koll på kokain men jag _tror_ att det är väl bara att personen slutar, fyller på med näring, mineraler och vitaminer. Dricker vatten och sover ordentligt. Finns nog inget större behov att trappa ner det där. Men andra har kanske bättre koll.

Ja d nog lite inställning de handlar om. Han e lite höstdeppig nu. Tack för svar iaf 😇
Citera
2022-10-07, 12:51
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Behövs verkligen inte någon nedtrappning med kokain eller centralstimulerande preparat över lag.
Citera
2022-10-14, 00:17
Medlem
JoeMama1337s avatar
Vad är det för sjuka människor här som dundrar 0,1 per streck? Är det verkligen standard?
Citera
2022-10-14, 16:24
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeMama1337
Vad är det för sjuka människor här som dundrar 0,1 per streck? Är det verkligen standard?
Du citerar vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in