Lite blandat från bloggen:
"Vi är många medvetna om vad vi äter och stoppar i oss 🥑😅"
My är inte så kinkig med vad hon stoppar i sig.
"Jag använder den till hela kroppen och har blivit lek som en babyrumpa 😉"
lek som en babyrumpa 🙄
"Då pandemin satt käppar i hjulet då så hade jag inte träffat gånget fysiskt sedan dess… Så därför var det extra kul att träffad irl igen"
Gånget? Är kordinatorn ledig igen? Och My har väl aldrig hindrats av nån pandemi dom senaste 30+ åren?
"Jag lyssnade på henens sommarprat inför lunchen vilket jag varmt kan rekommendera."
henens? Snabblyssnande innan lunchen...
"Även små bidrag ger stora resultat i slutändan… Det är ju det vi vill, besegra cancer 💪🏻Så nu gör vi alla vad vi kan! kram kram / My Martens"
Visa nu My hur mycket du skänkt till Cancerfonden så ska jag skänka lika mycket.
"Jag säger som Emma, snälla köp rosa bandet och stöd cancerfonden i sin forskning 🙏🏻"
My har köpt ett rosa band. Mer än så lär hon inte bidra. Hoppas My är medveten om att det är svårare att upptäcka bröstcancer om man har silikontuttar? Men hon kör MRI varje halvår i stället - bara för att visa att hon har råd med det.