2022-09-25, 12:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Nya kommentarer kan dyka upp under gamla inlägg, se inlägg under magnetröntgen ett av få med kommentarer, 21 st. Kanske därför My lägger upp så många sjukdoms relaterade inlägg, både sina egna o anhörigas.
Ah, kollade inte så långt bak. Gjorde det nu och upptäckte det där om vården...
Huvudläktare... Jösses vilken svada.

"Jag är långt ifrån klar där. Men det är långa köer. Jag stod med remiss gällande tumörerna i ca 10 månader och kollapsade innan jag fick komma på besök. Jag har lagt en sjukvårdsplan tillsammans med min huvudläktare där vi också kompletterar med privata undersökningar som jag snabbare kan komma in på. Där man delar journalsystem.
Detta är någonting jag bekostar själv. Alla har inte den möjligheten. Jag har varit egenföretagare i snart 17 år. Där jag sparat i olik fonder men också lagt ganska stor budget på försäkringar.

Så jag tycker att med den yrkeskompetens som du påstår dig besitta så är din kommentar ordentligt missvisande och oprofessionell.

Det finns inget emoatisökande i mina inlägg utan tvärt om. Alla borde prioritera sin hälsa i den mån man kan. Jag har varit sjuk länge och är fortfarande under behandling parallellt med fortsatt utredning.//
Oavsett vilka delar av min utredningsplan dom är bekostad och som är via landstinget så r jag väl omhändertagande av vården. Läkarna prioriterar mig inte mindre där jag betalar själv…"
Citera
2022-09-25, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hur tänkte du nu? Eller inte! 😄
Anonymt? Ska vi skriva namn och telefonnummer tänkte du. Vet du om att du är inne på Flashback? Hur menar du att det slår tillbaka på oss? Du verkar lite felvaggad du.😂

Jag var lite otydlig där, men avsåg dom som skriver på bloggen.
Jo då, jag kanske är felvaggad men det minns jag ändå inget av.
Men en dag önskar jag att jag kan bli lika smart som du, en dag någon dag.
Puss på dig.
Citera
2022-09-25, 16:59
Avslutad
Första bilden från My idag på story. https://postimg.cc/CBrzFVtj
Citera
2022-09-25, 17:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Första bilden från My idag på story. https://postimg.cc/CBrzFVtj
Varför har hon en hög gråstenar på golvet? Börjat packa inför resan till Åre på fredag?
Legat hemma i soffan och tittat på film hela dan?
Citera
2022-09-25, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför har hon en hög gråstenar på golvet? Börjat packa inför resan till Åre på fredag?
Legat hemma i soffan och tittat på film hela dan?
Ja, är det inte konstigt med stenarna. Uppför den långa trappan. Eller har hon och hundarna checkat in på ett stenbrott?
Citera
2022-09-25, 22:28
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ja, är det inte konstigt med stenarna. Uppför den långa trappan. Eller har hon och hundarna checkat in på ett stenbrott?
Stenarna är hemgjorda ””kettle balls” eller vad de kallas.
Citera
2022-09-25, 22:52
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ah, kollade inte så långt bak. Gjorde det nu och upptäckte det där om vården...
Huvudläktare... Jösses vilken svada.

"Jag är långt ifrån klar där. Men det är långa köer. Jag stod med remiss gällande tumörerna i ca 10 månader och kollapsade innan jag fick komma på besök. Jag har lagt en sjukvårdsplan tillsammans med min huvudläktare där vi också kompletterar med privata undersökningar som jag snabbare kan komma in på. Där man delar journalsystem.…"

Hon har börjat få jäkligt svårt att hålla reda på sina lögner.

Så här skrev hon i bloggen 12 maj
https://postimg.cc/KK059d4R
Vid en av röntgenundersökningarna upptäckte man istället ett flertal tumörer i min hals

18 maj skrev hon
Dagen efter jag blivit inlagd på sjukhuset fick jag bekräftat att det inte var en stroke eller hjärnblödning. Fick bekräftat att läkarna vid röntgenundersökningen hittat tre tumörer. Detaljer kring utförligare svar än så behåller jag inom familjen med hänsyn till att jag har barn”

Märkligt att hon blev så chockad över att man ”hittade” de tumörer som hon vetat om i 10 månader
Citera
2022-09-25, 23:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Stenarna är hemgjorda ””kettle balls” eller vad de kallas.
Jag vet, men varför släpa hem dom när dom redan är trångbodda och saknar förvaring? Lär ju inte underlätta städningen heller...
Citera
2022-09-25, 23:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Märkligt att hon blev så chockad över att man ”hittade” de tumörer som hon vetat om i 10 månader
Huvudläktaren, My och hela teamet hade glömt bort att hon redan remitterats närmare 1 år tidigare. Många kockar du vet.
Citera
2022-09-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morsan53
Jag frågade henne på instagram vart alla hennes klienter är? Hon tränade ensam på sitt gym. Hon svarade att det är online hon har sina kunder. Jag måste bara undra varför hon då har ett helt gym ståendes tomt? Hon kan ju sitta hemma vid datorn, det skulle bli billigare

Övningar borde logiskt sett kunna visas på vilket gym som helst. Märkligt att ha råd med lägenhet + hyra av extra lokal + gymutrustning utan direkt logiska intäkter? Var kommer pengarna från?
Citera
2022-09-26, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Övningar borde logiskt sett kunna visas på vilket gym som helst. Märkligt att ha råd med lägenhet + hyra av extra lokal + gymutrustning utan direkt logiska intäkter? Var kommer pengarna från?
Undrar också? Så som hon spenderar
Citera
2022-09-26, 10:52
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Huvudläktaren, My och hela teamet hade glömt bort att hon redan remitterats närmare 1 år tidigare. Många kockar du vet.

Här är en annan ”sanning” som jag funderar över.
https://postimg.cc/bSfHnf3M

”Själv har hon fått paket innehållande förbjudna preparat beställda och skickade till sin bostad”.
- Jag kände igen handstilen och vet att det är stalkern”

Hm 🤨 Handstilen?????

Om man beställer ”förbjudna preparat” från en leverantör i någon annans namn skriver man väl inte själv adresslappen. Då ser man väl till att paketet skickas direkt?!
Eller menar hon att ”stalkern” först beställde ”förbjudna preparat” hem till sig och efter det la in dem i ett nytt paket, skrev en ny adresslapp (för hand), betalade porto/frakt och skickade till MM???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in