Citat:
Ursprungligen postat av
Grynet45
Nya kommentarer kan dyka upp under gamla inlägg, se inlägg under magnetröntgen ett av få med kommentarer, 21 st. Kanske därför My lägger upp så många sjukdoms relaterade inlägg, både sina egna o anhörigas.
Ah, kollade inte så långt bak. Gjorde det nu och upptäckte det där om vården...
Huvudläktare... Jösses vilken svada.
"Jag är långt ifrån klar där. Men det är långa köer. Jag stod med remiss gällande tumörerna i ca 10 månader och kollapsade innan jag fick komma på besök. Jag har lagt en sjukvårdsplan tillsammans med min
huvudläktare där vi också kompletterar med privata undersökningar som jag snabbare kan komma in på. Där man delar journalsystem.
Detta är någonting jag bekostar själv. Alla har inte den möjligheten. Jag har varit egenföretagare i snart 17 år. Där jag sparat i olik fonder men också lagt ganska stor budget på försäkringar.
Så jag tycker att med den yrkeskompetens som du påstår dig besitta så är din kommentar ordentligt missvisande och oprofessionell.
Det finns inget emoatisökande i mina inlägg utan tvärt om. Alla borde prioritera sin hälsa i den mån man kan. Jag har varit sjuk länge och är fortfarande under behandling parallellt med fortsatt utredning.//
Oavsett vilka delar av min utredningsplan dom är bekostad och som är via landstinget så r jag väl omhändertagande av vården. Läkarna prioriterar mig inte mindre där jag betalar själv…"