2022-09-26, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma

Här är en annan ”sanning” som jag funderar över.
https://postimg.cc/bSfHnf3M

”Själv har hon fått paket innehållande förbjudna preparat beställda och skickade till sin bostad”.
- Jag kände igen handstilen och vet att det är stalkern”

Hm 🤨 Handstilen?????

Om man beställer ”förbjudna preparat” från en leverantör i någon annans namn skriver man väl inte själv adresslappen. Då ser man väl till att paketet skickas direkt?!
Eller menar hon att ”stalkern” först beställde ”förbjudna preparat” hem till sig och efter det la in dem i ett nytt paket, skrev en ny adresslapp (för hand), betalade porto/frakt och skickade till MM???

Ja jösses..Det tar aldrig slut.
Citera
2022-09-26, 11:36
Medlem
Citat:

”Själv har hon fått paket innehållande förbjudna preparat beställda och skickade till sin bostad”.

Hm 🤨 Handstilen?????

Om man beställer ”förbjudna preparat” från en leverantör i någon annans namn skriver man väl inte själv adresslappen. Då ser man väl till att paketet skickas direkt?!
Eller menar hon att ”stalkern” först beställde ”förbjudna preparat” hem till sig och efter det la in dem i ett nytt paket, skrev en ny adresslapp (för hand), betalade porto/frakt och skickade till MM???
Har hon blivit påkommen i tullen? Äre nå bantningspiller?
Låter som en dålig bortförklaring, pga att hon blivit påkommen, därav det konstiga reportaget? Vad var annars syftet med det? Hade passat bättre i någon @llers-damtidning "direkt ur verkligheten"
Citera
2022-09-26, 12:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Hm 🤨 Handstilen?????

Om hon själv är stalkern är det självklart att hon kände igen handstilen.
Är det My som skrivit texten i GP också?
"Därför är polisen är inkopplad en utredning fortfarande igång."
Citera
2022-09-26, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Med 98% säkerhet är stalkern en av hennes personligheter.
Citera
2022-09-26, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Jag mailade henne igår och frågade om Åreresan och skrev att jag ev var intresserad och frågade lite om upplägg osv.
Inget svar...
Känns som hon borde vara intresserad av att folk vill boka, men antagligen är det redan bestämt att det inte blir något.
Väldigt oseriöst känns det som...

Fått ett informativt svar än?
Citera
2022-09-26, 19:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Med 98% säkerhet är stalkern en av hennes personligheter.

Citat:
Precis som ex-vännen Anna Book. Tooken hade en "stalker", och givetvis kan inte Mytomanen vara sämre. Vilka stolpskott de båda är.
Citera
2022-09-26, 19:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Övningar borde logiskt sett kunna visas på vilket gym som helst. Märkligt att ha råd med lägenhet + hyra av extra lokal + gymutrustning utan direkt logiska intäkter? Var kommer pengarna från?
Vi har redan i tråden konstaterat att pengarna kommer från ett ärvt hus som hon sålde förra året. Vinsten på den låg på strax under 1,5 miljoner minus skatt. Kvar att spendera har (hade) hon alltså ca 1,1-1,2 miljoner. Det är dessa hon plockar av i rask takt. Men de borde räcka en bit in på nästa år. Sedan är det slut.
Citera
2022-09-26, 19:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis som ex-vännen Anna Book. Tooken hade en "stalker", och givetvis kan inte Mytomanen vara sämre. Vilka stolpskott de båda är.
Ja, dom är precis lika. Båda polisanmäler stup i ett. Båda jagar stalkers. Anna ringde väl upp en följare efter att ha spårat henne via den personens kontakter (nån med ovanligt e-namn)?
My samlar på IP-adresser och är kunnig inom grafologi.
Än så länge inga helikoptrar över Mys hus men det kommer väl.
Citera
2022-09-26, 21:37
Medlem
TPLs avatar
Lite blandat från bloggen:
"Vi är många medvetna om vad vi äter och stoppar i oss 🥑😅"
My är inte så kinkig med vad hon stoppar i sig.

"Jag använder den till hela kroppen och har blivit lek som en babyrumpa 😉"
lek som en babyrumpa 🙄

"Då pandemin satt käppar i hjulet då så hade jag inte träffat gånget fysiskt sedan dess… Så därför var det extra kul att träffad irl igen"
Gånget? Är kordinatorn ledig igen? Och My har väl aldrig hindrats av nån pandemi dom senaste 30+ åren?

"Jag lyssnade på henens sommarprat inför lunchen vilket jag varmt kan rekommendera."
henens? Snabblyssnande innan lunchen...

"Även små bidrag ger stora resultat i slutändan… Det är ju det vi vill, besegra cancer 💪🏻Så nu gör vi alla vad vi kan! kram kram / My Martens"
Visa nu My hur mycket du skänkt till Cancerfonden så ska jag skänka lika mycket.

"Jag säger som Emma, snälla köp rosa bandet och stöd cancerfonden i sin forskning 🙏🏻"
My har köpt ett rosa band. Mer än så lär hon inte bidra. Hoppas My är medveten om att det är svårare att upptäcka bröstcancer om man har silikontuttar? Men hon kör MRI varje halvår i stället - bara för att visa att hon har råd med det.
Senast redigerad av TPL 2022-09-26 kl. 21:46. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-09-26, 21:56
Medlem
Citat:
Lite blandat från bloggen:
"Vi är många medvetna om vad vi äter och stoppar i oss 🥑😅"
My är inte så kinkig med vad hon stoppar i sig.

"Jag använder den till hela kroppen och har blivit lek som en babyrumpa 😉"
lek som en babyrumpa 🙄

"Då pandemin satt käppar i hjulet då så hade jag inte träffat gånget fysiskt sedan dess… Så därför var det extra kul att träffad irl igen"
Gånget? Är kordinatorn ledig igen? Och My har väl aldrig hindrats av nån pandemi dom senaste 30+ åren?

"Jag lyssnade på henens sommarprat inför lunchen vilket jag varmt kan rekommendera."
henens? Snabblyssnande innan lunchen...

"Även små bidrag ger stora resultat i slutändan… Det är ju det vi vill, besegra cancer 💪🏻Så nu gör vi alla vad vi kan! kram kram / My Martens"
Visa nu My hur mycket du skänkt till Cancerfonden så ska jag skänka lika mycket.

"Jag säger som Emma, snälla köp rosa bandet och stöd cancerfonden i sin forskning 🙏🏻"
My har köpt ett rosa band. Mer än så lär hon inte bidra. Hoppas My är medveten om att det är svårare att upptäcka bröstcancer om man har silikontuttar? Men hon kör MRI varje halvår i stället - bara för att visa att hon har råd med det.

Med dagens autocorrect, (T9 hette det förr)
Så finns det ingen ursäkt till att stava fel. Speciellt inte om man har ett team som "korr läser"
Ordbehandlingsprogram. Google docs.
Listan är lång.

Såvida du inte är lat, och inte bryr dig särskilt.

My Martens skiter uppenbarligen I vilket.
Citera
2022-09-26, 22:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Med dagens autocorrect, (T9 hette det förr)
Så finns det ingen ursäkt till att stava fel. Speciellt inte om man har ett team som "korr läser"
Ordbehandlingsprogram. Google docs.
Listan är lång.

Såvida du inte är lat, och inte bryr dig särskilt.

My Martens skiter uppenbarligen I vilket.
Hon säger ju ibland att hon går tillbaka till texterna och rättar till fel. Varför inte kolla noga innan hon trycker på Send.
Det är väl först efter att hon läst här...
Citera
2022-09-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hennes f.d vänn Åsa B hade en tokig stalker efter sig och det gick så långt som till domstol. Kan mycket väl vara därifrån hon delvis kopierar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in