Citat:
Ursprungligen postat av
camo
Körde själv Gold i endast en månad i slutet av sommaren. När prenumerationen hade gått ut så fick jag ganska direkt betydligt bättre matchningar. Svårt att "mäta" antalet likes när man inte har Gold, så det vet jag inget om. Men fick betydligt högre rankade tjejer som matchningar.
Det är bara att inse att Tinder inte är vad det ser ut som eller verkar. Det är manipulerat för att skapa ett beroende/begär att ständigt leta vidare och spendera pengar. Man får ta det för vad det är. När jag insåg detta slutade jag bry mig om hur det går på Tinder för jag vet att det till stor del är algoritmen som trollar en och inte tjejers intresse.
Ibland får man en bra matchning och har man bra text game så kan det leda till något intressant.
Alltså utan gold är ju tinder meningslöst. Gratis medlem går det att swajpa vadå 10-15 profiler om dagen? Klart ingenting händer som gratis medlem om man då inte är toppkille. Sedan köpa till boost/superlikes och annat skräp är såklart bara dumt. Men för att det ska hända något på tinder så behövs generellt sätt gold eller platinum, platinum kostar inte mycket mer så ångrade att jag inte valde platinum istället för gold. De som är guld eller platinum ser också de som har gold eller platinum enklare, man försvinner inre lika lätt.
För att kunna se att någon annan gillat och kunna gilla tillbaka så krävs också gold eller platinum. Går lika hur mycket man vill också med guld/platinum. Ingen gräns per dygn.
Så mitt tips lägg 2-3 månader på gold eller platinum. Fungerar det bra. Fungerar det inte så skit i tinder. Däremot att kunna glida runt som gratis medlem på tinder som average guy då lär det eka tomt för de flesta.