2008-05-17, 11:07
Medlem
alleyesonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
han som gick bort var Helsingborgs stolthet den senaste tiden. Galet sköna välgjorda pieces la han. Vila i frid!
The king is gone but not forgotten! †
Citera
2008-05-18, 18:21
Medlem
aktivtkols avatar
e det samma CHA som finns i göteborg? hjälper gärna till att piffa upp scenen i hbg
Citera
2008-05-18, 19:22
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktivtkol
e det samma CHA som finns i göteborg? hjälper gärna till att piffa upp scenen i hbg

Ja, Champions.
Citera
2008-05-19, 21:51
Medlem
Verkar vara en ny kille som kört lite här och där, GEQF eller ngt om jag tyder de rätt.. Rätt shysta målningar men ändå inget extra ordinärt i innerstaden. Någon annan som sätt denna lirare?

Senn måste jag bara fråga vem i helvete DRUE är? Är han med i DR eller? Hans s.k. tags ser ju åt helvete ut och verkade först inte ha någon anknytning till dr efter som han bombar med några andra pajjsar som typ heter heter afro och bo.. något. Men dr crewet själv har ju inte spittat killen så är han med i deras crew or what?

Är det någon annan som sätt något soft är i hbg eller är det bara massa fula p12 tags från drue/dr och en och annan localspot målning av GEQF? Vill bara få liv i tråden igen och se vad ni möjligen har sätt som är nytt i helsingborg stad!

Kom på nu i skrivande stund också att jag också noterade en snygg rooftop piece vid st. jörgen skolan brevid sosw throwien, nice grejor! Foe har jag för mig att det stog..

Peace!
-Childish
Senast redigerad av childish 2008-05-19 kl. 21:54.
Citera
2008-05-19, 21:56
Medlem
AXLETTIs avatar
Geqa och Foe är samma person och förövaren har bytt namn sedan dess.

Drue är med i DR.
Citera
2008-06-17, 15:37
Medlem
Här är en ny flog med fokus på Graffiti i Helsingborgsområdet.

http://www.fotolog.com/hbgbomb
Citera
2008-06-17, 16:23
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whorth
Här är en ny flog med fokus på Graffiti i Helsingborgsområdet.

http://www.fotolog.com/hbgbomb

Perfekt nu när han som tog över hbggraff inte har skött sig. Illa!
Citera
2008-06-17, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Ja, Champions.

Är det samma CHA som finns i Östergötland då?
Citera
2008-06-17, 17:16
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Är det samma CHA som finns i Östergötland då?

Ja!
Citera
2008-06-17, 19:06
Medlem
Finns en DRtag nära Ättekulla som jag kan fotografera om ni vill. Den är ganska fult gjord, och ganska nygjord.
Citera
2008-06-17, 19:36
Medlem
Pinocchios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kunten
Finns en DRtag nära Ättekulla som jag kan fotografera om ni vill. Den är ganska fult gjord, och ganska nygjord.

Det skulle nog inte behövas? Om du inte fotar den i syfte att visa andra flashback medlemmar som inte bor i Helsingborg förstås. Vi som är bosatta
i Helsingborgs området kan ju lika bra gå ut genom dörren. DR är ju precis överallt inte så svårt och missa med andra ord.
Citera
2008-06-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinocchio
Det skulle nog inte behövas? Om du inte fotar den i syfte att visa andra flashback medlemmar som inte bor i Helsingborg förstås. Vi som är bosatta
i Helsingborgs området kan ju lika bra gå ut genom dörren. DR är ju precis överallt inte så svårt och missa med andra ord.

Haha. på tal om det, så ser jag en förjävligrostskyddsspray-tag från mitt vardagsrums fönster.. de blir bara sämre och sämre... vartfan har de brått igentligen?? tog mig typ 1½ dag innan jag fatta att där stod DR... SÅ ! ifall det finns några DR-crewmembers här på detta forum, så säger jag till er - Skärp till er förf*n, jag vill se snyggare tags och mer pieces !! Lägg ner annars !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in