2023-06-12, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Finns det en laglig vägg i Tomelilla? är det bekräftat att den är till för allmänheten eller är den till för någon ungdomsgård? ser den ju ifrån linjen föfan

Soffta fritidsgård klotterplank eller vafan den nu heter. Gubbar från TRC och LUX har målat där så de ba att köra på, folk målar där hela tiden.
Citera
2023-06-12, 15:13
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsfarligledning
Soffta fritidsgård klotterplank eller vafan den nu heter. Gubbar från TRC och LUX har målat där så de ba att köra på, folk målar där hela tiden.

Sedärja! kul!
Citera
2023-06-22, 23:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisgeten8
Låter troligt.

Förvisso kom det upp lite AM under den tiden men att det skulle ha varit beef med TRC är väl där historian faller..
Citera
2023-06-25, 23:36
Medlem
Är det bara jag som ser en ökning av nya målare i Malmö?
Citera
2023-06-26, 09:02
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0
Är det bara jag som ser en ökning av nya målare i Malmö?

På de lagliga ställena, på tågen, på möllan, på kuken? var mannen? säg det till oss nu!
Citera
2023-06-26, 12:35
Medlem
Citat:
På de lagliga ställena, på tågen, på möllan, på kuken? var mannen? säg det till oss nu!

I princip överallt, runt centrala Malmö phus anna, folkets park osv. De verkar vara väldigt aktiva också ser nya tags ploppa upp dagligen
Citera
2023-06-27, 16:44
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
I princip överallt, runt centrala Malmö phus anna, folkets park osv. De verkar vara väldigt aktiva också ser nya tags ploppa upp dagligen

Låter najs! Vissa år kunde folk inte ens komma upp för det var sånt jävla tryck av andra lirare.
Mariedalsvägen från Lorensborg till Slottstaden kanske inte är det stället folk tänker på när det kommer till action, men jag kommer ifrån GEAR körde som faaan där men det blev aldrig några ringar på vattnet liksom vid det tillfället, kanske dumt att lägga där om han själv bodde i området - men bättre än att inte göra det. Jag fick en känsla av att det var för bra drag inne i stan med både Anna och folkets park, tågen kördes, och KFC hade en bas vid runt omkring stadion, och dom var ju ute åtta dagar i veckan och smörjde krås (vi pratar 2014-2016).
Men han poppade upp ofta och mycket... jag tror det var GEAR iaf, körde typ ett G med vingar som throwup, eller så var det OMone... fan jag kommer bannemig inte ihåg.

Och nej, det är inte jag som är Gear haha, eller nånannan nämnd heller, jag har faktiskt aldrig kört i malmö om inte lagliga väggar räknas. Men buss och tåg har ju åkts frekvent.
Citera
2023-06-28, 10:51
Medlem
Det är en ny generation!!! Jag är ungvuxen men har redan träffat 10 grabbar som är yngre än mig men mycket mer driftiga.

SHOUTOUT TO

TORN SAKE NOTER T1AO SAMER FRAG MENER BAUS

GUBBARNA SLAKTAR OCKSÅ

OMONE WAZTE SNOK GOMER MARVEL
Citera
2023-06-28, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oroligman1
Det är en ny generation!!! Jag är ungvuxen men har redan träffat 10 grabbar som är yngre än mig men mycket mer driftiga.

SHOUTOUT TO

GUBBARNA SLAKTAR OCKSÅ

Missade att nämna perko och est crew
Citera
2023-06-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oroligman1

SHOUTOUT TO

GUBBARNA SLAKTAR OCKSÅ

Fett som fan att så många yngre grabbar kör. Alla borde köra och maxa gatorna toy eller king vi behöver mer färg fortsätt köra på!!!, förresten vilka crews är fortfarande aktiva/aktivast i Malmö?
Citera
2023-06-28, 16:04
Medlem
Citat:
Låter najs! Vissa år kunde folk inte ens komma upp för det var sånt jävla tryck av andra lirare.
Mariedalsvägen från Lorensborg till Slottstaden kanske inte är det stället folk tänker på när det kommer till action, men jag kommer ifrån GEAR körde som faaan där men det blev aldrig några ringar på vattnet liksom vid det tillfället, kanske dumt att lägga där om han själv bodde i området - men bättre än att inte göra det. Jag fick en känsla av att det var för bra drag inne i stan med både Anna och folkets park, tågen kördes, och KFC hade en bas vid runt omkring stadion, och dom var ju ute åtta dagar i veckan och smörjde krås (vi pratar 2014-2016).
Men han poppade upp ofta och mycket... jag tror det var GEAR iaf, körde typ ett G med vingar som throwup, eller så var det OMone... fan jag kommer bannemig inte ihåg.

Och nej, det är inte jag som är Gear haha, eller nånannan nämnd heller, jag har faktiskt aldrig kört i malmö om inte lagliga väggar räknas. Men buss och tåg har ju åkts frekvent.

Gear är fan king! Shoutout till honom
Citera
2023-06-28, 16:08
Medlem
TonyMoontanas avatar
Citat:
Fett som fan att så många yngre grabbar kör. Alla borde köra och maxa gatorna toy eller king vi behöver mer färg fortsätt köra på!!!, förresten vilka crews är fortfarande aktiva/aktivast i Malmö?

påtal om crews så har jag nt sett dkg på länge nån som vet varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in