Citat:
Ursprungligen postat av
p0
I princip överallt, runt centrala Malmö phus anna, folkets park osv. De verkar vara väldigt aktiva också ser nya tags ploppa upp dagligen
Låter najs! Vissa år kunde folk inte ens komma upp för det var sånt jävla tryck av andra lirare.
Mariedalsvägen från Lorensborg till Slottstaden kanske inte är det stället folk tänker på när det kommer till action, men jag kommer ifrån GEAR körde som faaan där men det blev aldrig några ringar på vattnet liksom vid det tillfället, kanske dumt att lägga där om han själv bodde i området - men bättre än att inte göra det. Jag fick en känsla av att det var för bra drag inne i stan med både Anna och folkets park, tågen kördes, och KFC hade en bas vid runt omkring stadion, och dom var ju ute åtta dagar i veckan och smörjde krås (vi pratar 2014-2016).
Men han poppade upp ofta och mycket... jag tror det var GEAR iaf, körde typ ett G med vingar som throwup, eller så var det OMone... fan jag kommer bannemig inte ihåg.
Och nej, det är inte jag som är Gear haha, eller nånannan nämnd heller, jag har faktiskt aldrig kört i malmö om inte lagliga väggar räknas. Men buss och tåg har ju åkts frekvent.