Citat:
Ursprungligen postat av
Dumant
Två tonårs tjejer kommer fram till mig och ber mig köpa 2 paket cigg till dem och svarar ok, och köper. Alla glada. Efter 20 minuter så kommer mamman till ena flickan och ger mig en utskällning att ha köpt cigg åt hennes dotter. Jag är en dålig förebild för barn, dålig fader efter ha berättat att jag själv har en dotter. Jag svarar med att säga att det är inte fel på mig utan att det är hon som är en urusel mamma som inte lärt sina barn att gå fram till en främling att be om att köpa ut cigg. Blir tjafs men vinner striden till slut.
Vems fel är det. Inte fan är det mitt fel eller. Var bara snäll men får skit ändå..
Men varför i hela friden köpte du ut cigaretter till dem? Vad drev dig? Vad skulle du tycka om andra vuxna köper ut cigaretter eller alkohol till din dotter? Nåja, själv köpte jag ut lite till min son på den tiden då det begav, så jag är väl ingen mönsterfarsa direkt. Men jag insåg att han fick tag på det ändå och när jag köpte till honom kunde jag alltid pruta ner mängden lite.
Du menar att du inte förstår varför mamman blev upprörd och gav dig en utskällning?