Citat:
Svarar man bra på preparaten kan man förvänta sig extrema styrkeökningar på både Dianabol och Anadrol efter bara några veckor om vi talar om doser på 40-50mg Dianabol eller 100mg Anadrol.
Bäst resultat får jag personligen kring vecka 5-6, kunde nå en ökning på 30-40kg i basövningarna. Huvudvärken brukar upplevas som ett tryck i bakhuvudet. Vill lyfta ett varningens finger när det kommer till så stora ökningar i basövningarna, speciellt när man börjat komma upp i åldern. Framförallt när det rör sig om respektabla vikter och styrkan ökar så brutalt är det lätt att dra på sig skador. Blir svårt för kroppen att hinna med så pass stora ökningar av styrka.
Bäst resultat får jag personligen kring vecka 5-6, kunde nå en ökning på 30-40kg i basövningarna. Huvudvärken brukar upplevas som ett tryck i bakhuvudet. Vill lyfta ett varningens finger när det kommer till så stora ökningar i basövningarna, speciellt när man börjat komma upp i åldern. Framförallt när det rör sig om respektabla vikter och styrkan ökar så brutalt är det lätt att dra på sig skador. Blir svårt för kroppen att hinna med så pass stora ökningar av styrka.

Tjenare Kraftkarl!
Ska bli intressant, detta. Jag svarar - tror jag - rent av extremt bra på prepp. 250 mg Testo C gjorde tex underverk för mig. Såg liksom ingen anledning att någonsin kliva över 500 mg ew (även om jag en kur låg på 500 mg testo C och 300 mg deca ew). Mitt basupplägg var alltid 250 mg testo. Nu skulle det inte lira lika bra eftersom det har gått ett decennium (varför kände jag mig precis som August Strindberg?).
+30-40 kilo är mest bara - overkligt. Jisses!
Tack för varningen K-K. Den landar liksom i rätt knä, här hos mig. Jag aktar mig som s*tan för att skena iväg för att som ett brev på posten bli skadad. Så jag tror att jag kommer hantera det där rätt bra men: En varningens ord från någon som kan mycket mer än jag bidrar garanterat till att jag inte kommer göra något idiotiskt = Tackar-r-r-r.
//Ivan