2022-09-14, 09:27
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Måste va årets snabbaste pass du körde 😁 nytt pers asg 👌
Jag brukar fortfarande inte ens fått uppvärmningen klar efter 30min. Har dock gjort 200 pullups på 20 min. De va små svettigt 🙄 men då drog jag av 40 st första setet och sen 10 st i minuten. Första 5 min går det bra. Sen blir det olidligt och svårare att hålla minut tempot

Bra jobbat mr ivan iaf.
Mosa på nu och va aldrig rädd för nåt. Just do it! Fear is not real💪

Mvh

200 pullups på 20 min?! Herregud, du är en, en - MUTANT!

Jamen jag kör alltid korta, effektiva pass i högt tempo och bara en muskelgrupp i taget. Utan att titta på klockan brukar jag snitta 34-36 minuter. Då tar jag ut mig så pass totalt att det är lika bra att åka hem. För allt därefter skulle bara bli...halvdant. Genom åren har jag testat en uppsjö av olika system och upplägg men det här är det som överlägset passar just mig allra bäst.

Tack Big-Steff, dito till dig!

Haha, älskar de tre avslutande meningarna och: YES!

//Ivan
Citera
2022-09-14, 09:34
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Fan va mycket fitta du får asg 😁😁
Själv sitter man o drömmer., jobbigt. Fast ska jag va ärlig engagerar jag mig inte.
Satt just och kollade senaste avsnittet på youtube med bodybuilding och bullshit av nick trigili ( mr usa 2014)
Dom pratar om Tren året runt. Nick berättar om när han tävlade och körde enbart Tren ihop med Halo. Han sa att de va de brutalaste nånsin. Det slog allt som går att ta.
Såg även ett avsnitt med nick där cutler och Milos pratar om esiclean och hur sporten byggdes kring det förut.
Esiclean är ett preoarat som inflammerar muskeln men ger bara hårdhet och volym så det ser extremt bra ut. Man kunde alltså komma till tävling helt depleated på carbs och vatten och va ripped as fuck men ingen volym alls.. o kvällen före pose down injecta esiclean och gå upp på scen o se ut som dorian yates i princip. Arnold använde rikligt med det om ja inte minns fel.

Vart sjuk och har slut på testo så här är det sorgens dagar nu. Men de blir väl bättre när man får lön. Har db o anavar och win att käka tills vidare 😁

Har du nån formbild att visa? Släng in den på din avatar isf. Är ju nyfiken 😁😁😁

Mvh

För mig verkar det här med det kvinnliga könsorganet rulla i lite perioder. Intensivt ett tag och sedan helt off. Vilket har passat mig bra senaste två åren. Få vara social och ligga och sedan bara fokusera på mig själv.

Aha! Den har jag inte sett, tack = Ska kolla i kväll!

Jag minns när Halo kom (till Sverige) och det var då liksom livsfarligt och the shit. Aldrig hört talas om Esiclean. Men det innebär alltså att de satte stick och injicerade i varje muskel, från stor till liten och garanterat flera stick i de stora muskelgrupperna? Fy fan, snacka om nåldyna. Jag som tyckte det var jobbigt att sticka e3d. Mardröm!

Jag är som sagt lite nyfiken på orala och lutar åt att i sådana fall börja med att testa dbollar. Hur upplever du att anavar fungerar för dig? Winnar tar man väl mot slutet av en deff? Det där var garanterat en idiotfråga men jag är 0 inläst på orala. Bara kört oljor i alla år. Ska sätta mig i klassbänken under hösten

Hur tränar du själv? Alltså vilket upplägg? Har du någon muskelgrupp som du får kämpa lite extra med?

Formbild, hm jag lade upp en tidigare men tiden för den har nog gått ut. Ska se om jag hittar den igen. Jag har utlovat lite bilder men först vill jag skala av en massa fläsk. Tror ingen blir peppad av att se en säl, liksom.

//Ivan
Citera
2022-09-14, 09:57
Medlem
IvanDF2s avatar
FUNDERINGAR PÅ ORALA TILL SENHÖSTEN

Tjenare alla monsterdiggare!

Hoppas ni mosar på rejält. För egen del brände jag av 32 minuters mos på axlarna. 20 set totalt fördelat på fem övningar.

Inledde och avslutade med reversed pecdec (fokuserar alltid på baksida axlar) i kombination med axelpressar x 2: Maskin med fria vikter & maskin med viktmagasin. De tar lite olika. Maskinen med fria vikter är min bread & butter, speciellt efter att jag skadade min ena axel i våras. Den har en rörelsebana som passar mig perfekt och jag kan lassa på rejält med vikt. Den andra maskinen har delvis något slags brytmoment som i alla för mig inte är helt optimalt. Det gör att jag mer använder den för att pumpa slut på axlarna på lägre vikter men med fler repetitioner.

Nu glömde jag: Äntligen kunde jag köra en favoritkabelövning! Bebisvikter men ändå. Min ena axel har vägrat ända sedan i april. Men nu kunde jag smyga igång. Det är när man sätter trissan längst ner, placerar fötterna precis intill, tar tag i ställningen och lutar sig utåt och sedan drar med armen bakom ryggen och upp mot taket. Älskar den för att den prickskjuter mellersta delts.

I dag märkte jag ett riktigt styrketapp. Antagligen logiskt eftersom axlar i mitt fall är den muskel som jag är starkast i. När jag körde susta/tren så lassade jag på och reppade på 120-140 kg. Nu orkade jag en skakig 6: a på 120 kg och valde att gå ner på 80 kg och köra lite fler reps istället. Jaja, det där tar jag igen i november när jag lägger i en högre växel igen

Apropå det, nyfiken på att testa dbollar. Aldrig gjort tidigare. Ni som har erfarenhet får gärna kasta in lite tips och erfarenheter, det skulle uppskattas!

//Ivan
Citera
2022-09-15, 14:30
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
För mig verkar det här med det kvinnliga könsorganet rulla i lite perioder. Intensivt ett tag och sedan helt off. Vilket har passat mig bra senaste två åren. Få vara social och ligga och sedan bara fokusera på mig själv.

Aha! Den har jag inte sett, tack = Ska kolla i kväll!

Jag minns när Halo kom (till Sverige) och det var då liksom livsfarligt och the shit. Aldrig hört talas om Esiclean. Men det innebär alltså att de satte stick och injicerade i varje muskel, från stor till liten och garanterat flera stick i de stora muskelgrupperna? Fy fan, snacka om nåldyna. Jag som tyckte det var jobbigt att sticka e3d. Mardröm!

Jag är som sagt lite nyfiken på orala och lutar åt att i sådana fall börja med att testa dbollar. Hur upplever du att anavar fungerar för dig? Winnar tar man väl mot slutet av en deff? Det där var garanterat en idiotfråga men jag är 0 inläst på orala. Bara kört oljor i alla år. Ska sätta mig i klassbänken under hösten

Hur tränar du själv? Alltså vilket upplägg? Har du någon muskelgrupp som du får kämpa lite extra med?

Formbild, hm jag lade upp en tidigare men tiden för den har nog gått ut. Ska se om jag hittar den igen. Jag har utlovat lite bilder men först vill jag skala av en massa fläsk. Tror ingen blir peppad av att se en säl, liksom.

//Ivan

Tja Monster!

Det gläder mig att höra du överväger dballs 😁😁😁😁👍👍👍👍
Finns en anledning till att de går historier från Arnolds tid om att dom la det i påsar med godis och tog en näve då och då.
Eftersom jag är oldschool och hardcore så vet du att jag kommer säga som det är i frågan. Du kan säkert få massor av tips från andra som kan vara värdefulla som inte jag kan ge eller rättare sagt inte bryr mig ett fucking skit om 😁

Mina första kurer dballs var på 90 talet innan ug existerade. Det är 24 år sen nu. Sen dess har har kört db 2006-2010 utan uppehåll. Vilade organen 3 år, och körde nonstop 2013-2015. Vilade organen 4år och nu har jag kört nonstop sen 2019 så 3 år ytterligare. 10 år nonstop på db oxar och win mm. Är jag sjuk i huvudet? Japp det är jag faktiskt🙄😁o jag tycker det e skönt att va det.

Planerar för att vila organen ett år nu. Då blir det testo och primo ett år o va lite fitness kille he he.

Obs min erfarenhet och hur just min kropp reagerar på dessa doser. Din kan va totalt annorlunda
Märkligt nog är mina blodvärden top notch. Jag har troligtvis 50 st tester dessa 20 åren så vet väldigt exakt hur värdena rör sig över doseringar.
Dballs: 20mg knappt synlig påverkan på levern på värdena vilket har gjort att just 20 mg är en bra dos att cruisa på.
Över 40mg börjar de bli en betydande påverkan på levervärdena och även om den inte är alarmerande på något sätt enligt någon läkare så är det tydligt.
100+ mg får man va sjuk i huvudet om man kör. Jag har givetvis kört betydligt mer än så både på db oxar och win., ibland samtidigt. Då är värdena påverkade men inte farliga. Men visst man pissar brunt ibland. Aldrig blod dock.
Så fort man slutar eller sänker doserna återgår värdena t det normala.

Bara så du vet: när du testat dballs och upplever det trycket ihop med testo o kanske nåt mer kommer du nog tänka: varför i hela helvete har jag inte gjort detta förut. Värt att notera med är att på db har jag i stort sett aldrig varit skadad. Däremot fått flera skador när jag varit off och kört testo only.

Win är bra för styrkan ihop med anavar. 👍 hårdhet med. Jag kör db+anavar+win just nu i normala doser. 30+40+40ed.
Win 50mg : vikt uppgång 2-3 kg på 2 veckor, ingen vätska.
Anavar 50mg : viktuppgång 2 kg på en månad. Ingen vätska.
Db 50mg : viktuppgång 10kg på 3 veckor. Du ser min avatar va. Den är från juni i sommar. Där körde jag samma som nu. Db anavar och win. Sköter du kosten på db blir du brutal. I början blir man extra bloated men men kosten blir man stenhård och håller volymen.

Håll dosen låg första ggn. Kan dock säga så här så du vet. Flera byggare inklusive jag själv är överens om att optimal power kommer vid 35mg eller mer. Under det är det lite som Cruise om du fattar 👍

Detta är min syn på db. Tänk på det. Jag är en störd människa som inte bryr mig om nånting mer än att lyfta mer än alla andra vilket jag gör med. Så du behöver inte göra som jag utan detta är enbart min värld 🌍

Obs: kom ihåg att alla reagerar olika på olika preparat. En del kan köra Tren o må kungligt, dom flesta inte. En del får acne en del inte. En del blir arga en del inte.
Även hur värdena ser ut varierar stort. Så du kan va en som inte får några sides knappt eller kan du få det.

Lets go baby 😁😁😁

Välj 💪

Mvh
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-09-15 kl. 14:40.
Citera
2022-09-15, 16:22
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
https://youtu.be/G3G5F1E4ZIg

Som du vet är Greg valentino en av dom som vart med om mest sjuka grejerna som finns.! Finns ändlöst med historier.
Lyssna på den här om du inte hört den förut. När han jobbade på strip klubb och skulle knulla en brud asg 😜😜😜 sååå stört😜

Funkar inte länken så sök på:
Strip club surgery/ storytime with gregg Valentino

Mvh

HAHAHAHAHAHAHAAA!

Han är såå overklig! Man måste bara älska honom, haha! Älskar intro-vinjetten
Citera
2022-09-15, 16:27
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Tja Monster!

Det gläder mig att höra du överväger dballs 😁😁😁😁👍👍👍👍
Finns en anledning till att de går historier från Arnolds tid om att dom la det i påsar med godis och tog en näve då och då.
Eftersom jag är oldschool och hardcore så vet du att jag kommer säga som det är i frågan. Du kan säkert få massor av tips från andra som kan vara värdefulla som inte jag kan ge eller rättare sagt inte bryr mig ett fucking skit om 😁

Mina första kurer dballs var på 90 talet innan ug existerade. Det är 24 år sen nu. Sen dess har har kört db 2006-2010 utan uppehåll. Vilade organen 3 år, och körde nonstop 2013-2015. Vilade organen 4år och nu har jag kört nonstop sen 2019 så 3 år ytterligare. 10 år nonstop på db oxar och win mm. Är jag sjuk i huvudet? Japp det är jag faktiskt🙄😁o jag tycker det e skönt att va det.

Planerar för att vila organen ett år nu. Då blir det testo och primo ett år o va lite fitness kille he he.

Obs min erfarenhet och hur just min kropp reagerar på dessa doser. Din kan va totalt annorlunda
Märkligt nog är mina blodvärden top notch. Jag har troligtvis 50 st tester dessa 20 åren så vet väldigt exakt hur värdena rör sig över doseringar.
Dballs: 20mg knappt synlig påverkan på levern på värdena vilket har gjort att just 20 mg är en bra dos att cruisa på.
Över 40mg börjar de bli en betydande påverkan på levervärdena och även om den inte är alarmerande på något sätt enligt någon läkare så är det tydligt.
100+ mg får man va sjuk i huvudet om man kör. Jag har givetvis kört betydligt mer än så både på db oxar och win., ibland samtidigt. Då är värdena påverkade men inte farliga. Men visst man pissar brunt ibland. Aldrig blod dock.
Så fort man slutar eller sänker doserna återgår värdena t det normala.

Bara så du vet: när du testat dballs och upplever det trycket ihop med testo o kanske nåt mer kommer du nog tänka: varför i hela helvete har jag inte gjort detta förut. Värt att notera med är att på db har jag i stort sett aldrig varit skadad. Däremot fått flera skador när jag varit off och kört testo only.

Win är bra för styrkan ihop med anavar. 👍 hårdhet med. Jag kör db+anavar+win just nu i normala doser. 30+40+40ed.
Win 50mg : vikt uppgång 2-3 kg på 2 veckor, ingen vätska.
Anavar 50mg : viktuppgång 2 kg på en månad. Ingen vätska.
Db 50mg : viktuppgång 10kg på 3 veckor. Du ser min avatar va. Den är från juni i sommar. Där körde jag samma som nu. Db anavar och win. Sköter du kosten på db blir du brutal. I början blir man extra bloated men men kosten blir man stenhård och håller volymen.

Håll dosen låg första ggn. Kan dock säga så här så du vet. Flera byggare inklusive jag själv är överens om att optimal power kommer vid 35mg eller mer. Under det är det lite som Cruise om du fattar 👍

Detta är min syn på db. Tänk på det. Jag är en störd människa som inte bryr mig om nånting mer än att lyfta mer än alla andra vilket jag gör med. Så du behöver inte göra som jag utan detta är enbart min värld 🌍

Obs: kom ihåg att alla reagerar olika på olika preparat. En del kan köra Tren o må kungligt, dom flesta inte. En del får acne en del inte. En del blir arga en del inte.
Även hur värdena ser ut varierar stort. Så du kan va en som inte får några sides knappt eller kan du få det.

Lets go baby 😁😁😁

Välj 💪

Mvh

Grymt Big S-S, tack för massor av information, uppskattar det verkligen. Fick rådet av en annan att köra 50 mg i 4-6 veckor första gången av en vass kille jag känner. Vad tror du om det? Jag efterfrågade ett nybörjarupplägg men han menade bara att "Äh, du är ingen nybörjare. Du är van att ha substanser i din kropp och du hanterar dom alltid stabilt och med mindre sides än de flesta".

Ja min vän, du ÄR uppenbarligen heeelt sjuk, hehe
Men så jävla befriande med folk som bara kör och går emot strömmen!!

//Ivan
Citera
2022-09-15, 17:40
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Grymt Big S-S, tack för massor av information, uppskattar det verkligen. Fick rådet av en annan att köra 50 mg i 4-6 veckor första gången av en vass kille jag känner. Vad tror du om det? Jag efterfrågade ett nybörjarupplägg men han menade bara att "Äh, du är ingen nybörjare. Du är van att ha substanser i din kropp och du hanterar dom alltid stabilt och med mindre sides än de flesta".

Ja min vän, du ÄR uppenbarligen heeelt sjuk, hehe
Men så jävla befriande med folk som bara kör och går emot strömmen!!

//Ivan

Din kompis har helt rätt. Har man kört Tren kan man köra vad som helst. Så du är nog rätt störd du med 😜😜😜👍
Hade ja varit du hade jag kört
20mg första veckan. ( man får ofta huvudvärk i början av trycket) och när du vant dig ökat till 40-50mg då jävlar ska du veta de blåser på utav helvete. Inget skämt. Tryck kolisar o se musklerna bli 5 cm större på nån vecka. Jag ökade 40kg i bänk första riktiga db kuren. 10kg i veckan.
2 månader är lagom tycker jag.

Fan nu är det spännande detta. Kommer sitta som fastklistrad i din tråd asg

Mvh
Citera
2022-09-15, 20:23
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
20mg första veckan. ( man får ofta huvudvärk i början av trycket) och när du vant dig ökat till 40-50mg då jävlar ska du veta de blåser på utav helvete. Inget skämt. Tryck kolisar o se musklerna bli 5 cm större på nån vecka. Jag ökade 40kg i bänk första riktiga db kuren. 10kg i veckan.

Mvh

Svarar man bra på preparaten kan man förvänta sig extrema styrkeökningar på både Dianabol och Anadrol efter bara några veckor om vi talar om doser på 40-50mg Dianabol eller 100mg Anadrol.

Bäst resultat får jag personligen kring vecka 5-6, kunde nå en ökning på 30-40kg i basövningarna. Huvudvärken brukar upplevas som ett tryck i bakhuvudet. Vill lyfta ett varningens finger när det kommer till så stora ökningar i basövningarna, speciellt när man börjat komma upp i åldern. Framförallt när det rör sig om respektabla vikter och styrkan ökar så brutalt är det lätt att dra på sig skador. Blir svårt för kroppen att hinna med så pass stora ökningar av styrka.
Citera
2022-09-15, 20:31
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Svarar man bra på preparaten kan man förvänta sig extrema styrkeökningar på både Dianabol och Anadrol efter bara några veckor om vi talar om doser på 40-50mg Dianabol eller 100mg Anadrol.

Bäst resultat får jag personligen kring vecka 5-6, kunde nå en ökning på 30-40kg i basövningarna. Huvudvärken brukar upplevas som ett tryck i bakhuvudet. Vill lyfta ett varningens finger när det kommer till så stora ökningar i basövningarna, speciellt när man börjat komma upp i åldern. Framförallt när det rör sig om respektabla vikter och styrkan ökar så brutalt är det lätt att dra på sig skador. Blir svårt för kroppen att hinna med så pass stora ökningar av styrka.

Bra sagt!
Helt enig.

Ivan kommer bli freak på riktigt nu
O vi alla älskar det. Just detta som behövs nu i rapporten. Ett ljus i mörkret Ivan så kicka igång o ge allt👍

Mvh
Citera
2022-09-15, 20:31
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Bra sagt!
Helt enig.

Ivan kommer bli freak på riktigt nu
O vi alla älskar det. Just detta som behövs nu i rapporten. Ett ljus i mörkret Ivan så kicka igång o ge allt👍

Mvh

Verkligen, ska bli intressant att följa
Citera
2022-09-15, 20:38
Medlem
Stor-steffes avatar
Glömde säga en sak Ivan.
En sak som jag personligen gör och tycker är bra.

Varje morgon på orala:
2 st fulla glas vatten a’ 0.5 liter = 1 liter.
5 dl vatten till gröten.
2 dl vatten till kaffet.
Totalt: 1.7 liter vatten direkt på morgonen.

Jag tar oftast tabletterna efter gymmet på kvällen med när kroppen är som mest tankad med vatten.

När jag tar tabletterna tar jag dom alltid nån minut INNAN maten. Aldrig efter! Anledning är att om jag har 200mg orala uppe på en måltid o ligger i matsäcken och sveper fram och tillbaks kan jag bli uppblåst imagen. Detta händer aldrig om tabletterna går ner först och maten bara trycker ner det efteråt. Snabbt ut i systemet 😁

Kanske kan detta va nåt som kan hjälpa dig lite.

Mvh
Citera
2022-09-16, 16:33
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Din kompis har helt rätt. Har man kört Tren kan man köra vad som helst. Så du är nog rätt störd du med 😜😜😜👍
Hade ja varit du hade jag kört

Mvh

Jo, heheh: Kanske ligger något i det. Jag svarar bra i kombination med att jag är oerhört "stabil" som person så jag hanterar det mesta utan att det påverkar mig nämnvärt.

10 kg i veckan i styrkeökning är ju bara helt, helt - sinnes?!!

Ok, jag bara måste testa känner jag! Räknar iskallt med att du coachar mig Big SS!
Ditt upplägg låter vettigt. Rimmar med att jag gärna börjar blygsamt och liksom känner mig av lite och sedan - om allt rullar - så ökar jag successivt men ändå under kontroll.

//Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in