Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF2
För mig verkar det här med det kvinnliga könsorganet rulla i lite perioder. Intensivt ett tag och sedan helt off. Vilket har passat mig bra senaste två åren. Få vara social och ligga och sedan bara fokusera på mig själv.
Aha! Den har jag inte sett, tack = Ska kolla i kväll!
Jag minns när Halo kom (till Sverige) och det var då liksom livsfarligt och the shit. Aldrig hört talas om Esiclean. Men det innebär alltså att de satte stick och injicerade i varje muskel, från stor till liten och garanterat flera stick i de stora muskelgrupperna? Fy fan, snacka om nåldyna. Jag som tyckte det var jobbigt att sticka e3d. Mardröm!
Jag är som sagt lite nyfiken på orala och lutar åt att i sådana fall börja med att testa dbollar. Hur upplever du att anavar fungerar för dig? Winnar tar man väl mot slutet av en deff? Det där var garanterat en idiotfråga men jag är 0 inläst på orala. Bara kört oljor i alla år. Ska sätta mig i klassbänken under hösten
Hur tränar du själv? Alltså vilket upplägg? Har du någon muskelgrupp som du får kämpa lite extra med?
Formbild, hm jag lade upp en tidigare men tiden för den har nog gått ut. Ska se om jag hittar den igen. Jag har utlovat lite bilder men först vill jag skala av en massa fläsk. Tror ingen blir peppad av att se en säl, liksom.
//Ivan
Tja Monster!
Det gläder mig att höra du överväger dballs 😁😁😁😁👍👍👍👍
Finns en anledning till att de går historier från Arnolds tid om att dom la det i påsar med godis och tog en näve då och då.
Eftersom jag är oldschool och hardcore så vet du att jag kommer säga som det är i frågan. Du kan säkert få massor av tips från andra som kan vara värdefulla som inte jag kan ge eller rättare sagt inte bryr mig ett fucking skit om 😁
Mina första kurer dballs var på 90 talet innan ug existerade. Det är 24 år sen nu. Sen dess har har kört db 2006-2010 utan uppehåll. Vilade organen 3 år, och körde nonstop 2013-2015. Vilade organen 4år och nu har jag kört nonstop sen 2019 så 3 år ytterligare. 10 år nonstop på db oxar och win mm. Är jag sjuk i huvudet? Japp det är jag faktiskt🙄😁o jag tycker det e skönt att va det.
Planerar för att vila organen ett år nu. Då blir det testo och primo ett år o va lite fitness kille he he.
Obs min erfarenhet och hur just min kropp reagerar på dessa doser. Din kan va totalt annorlunda
Märkligt nog är mina blodvärden top notch. Jag har troligtvis 50 st tester dessa 20 åren så vet väldigt exakt hur värdena rör sig över doseringar.
Dballs: 20mg knappt synlig påverkan på levern på värdena vilket har gjort att just 20 mg är en bra dos att cruisa på.
Över 40mg börjar de bli en betydande påverkan på levervärdena och även om den inte är alarmerande på något sätt enligt någon läkare så är det tydligt.
100+ mg får man va sjuk i huvudet om man kör. Jag har givetvis kört betydligt mer än så både på db oxar och win., ibland samtidigt. Då är värdena påverkade men inte farliga. Men visst man pissar brunt ibland. Aldrig blod dock.
Så fort man slutar eller sänker doserna återgår värdena t det normala.
Bara så du vet: när du testat dballs och upplever det trycket ihop med testo o kanske nåt mer kommer du nog tänka: varför i hela helvete har jag inte gjort detta förut. Värt att notera med är att på db har jag i stort sett aldrig varit skadad. Däremot fått flera skador när jag varit off och kört testo only.
Win är bra för styrkan ihop med anavar. 👍 hårdhet med. Jag kör db+anavar+win just nu i normala doser. 30+40+40ed.
Win 50mg : vikt uppgång 2-3 kg på 2 veckor, ingen vätska.
Anavar 50mg : viktuppgång 2 kg på en månad. Ingen vätska.
Db 50mg : viktuppgång 10kg på 3 veckor. Du ser min avatar va. Den är från juni i sommar. Där körde jag samma som nu. Db anavar och win. Sköter du kosten på db blir du brutal. I början blir man extra bloated men men kosten blir man stenhård och håller volymen.
Håll dosen låg första ggn. Kan dock säga så här så du vet. Flera byggare inklusive jag själv är överens om att optimal power kommer vid 35mg eller mer. Under det är det lite som Cruise om du fattar 👍
Detta är min syn på db. Tänk på det. Jag är en störd människa som inte bryr mig om nånting mer än att lyfta mer än alla andra vilket jag gör med. Så du behöver inte göra som jag utan detta är enbart min värld 🌍
Obs: kom ihåg att alla reagerar olika på olika preparat. En del kan köra Tren o må kungligt, dom flesta inte. En del får acne en del inte. En del blir arga en del inte.
Även hur värdena ser ut varierar stort. Så du kan va en som inte får några sides knappt eller kan du få det.
Lets go baby 😁😁😁
Välj 💪
Mvh