2022-09-16, 16:38
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Svarar man bra på preparaten kan man förvänta sig extrema styrkeökningar på både Dianabol och Anadrol efter bara några veckor om vi talar om doser på 40-50mg Dianabol eller 100mg Anadrol.

Bäst resultat får jag personligen kring vecka 5-6, kunde nå en ökning på 30-40kg i basövningarna. Huvudvärken brukar upplevas som ett tryck i bakhuvudet. Vill lyfta ett varningens finger när det kommer till så stora ökningar i basövningarna, speciellt när man börjat komma upp i åldern. Framförallt när det rör sig om respektabla vikter och styrkan ökar så brutalt är det lätt att dra på sig skador. Blir svårt för kroppen att hinna med så pass stora ökningar av styrka.

Tjenare Kraftkarl!

Ska bli intressant, detta. Jag svarar - tror jag - rent av extremt bra på prepp. 250 mg Testo C gjorde tex underverk för mig. Såg liksom ingen anledning att någonsin kliva över 500 mg ew (även om jag en kur låg på 500 mg testo C och 300 mg deca ew). Mitt basupplägg var alltid 250 mg testo. Nu skulle det inte lira lika bra eftersom det har gått ett decennium (varför kände jag mig precis som August Strindberg?).

+30-40 kilo är mest bara - overkligt. Jisses!

Tack för varningen K-K. Den landar liksom i rätt knä, här hos mig. Jag aktar mig som s*tan för att skena iväg för att som ett brev på posten bli skadad. Så jag tror att jag kommer hantera det där rätt bra men: En varningens ord från någon som kan mycket mer än jag bidrar garanterat till att jag inte kommer göra något idiotiskt = Tackar-r-r-r.

//Ivan
Citera
2022-09-16, 16:54
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Bra sagt!
Helt enig.

Ivan kommer bli freak på riktigt nu
O vi alla älskar det. Just detta som behövs nu i rapporten. Ett ljus i mörkret Ivan så kicka igång o ge allt👍

Mvh

Älskar att ni pratar om mig i 3:e person, haha!

//Ert Ljus i Mörkret
Citera
2022-09-16, 16:55
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Glömde säga en sak Ivan.
En sak som jag personligen gör och tycker är bra.

Varje morgon på orala:
2 st fulla glas vatten a’ 0.5 liter = 1 liter.
5 dl vatten till gröten.
2 dl vatten till kaffet.
Totalt: 1.7 liter vatten direkt på morgonen.

Jag tar oftast tabletterna efter gymmet på kvällen med när kroppen är som mest tankad med vatten.

När jag tar tabletterna tar jag dom alltid nån minut INNAN maten. Aldrig efter! Anledning är att om jag har 200mg orala uppe på en måltid o ligger i matsäcken och sveper fram och tillbaks kan jag bli uppblåst imagen. Detta händer aldrig om tabletterna går ner först och maten bara trycker ner det efteråt. Snabbt ut i systemet 😁

Kanske kan detta va nåt som kan hjälpa dig lite.

Mvh

Bra tips kompis, tack som f*n!

//Ivan
Citera
2022-09-16, 17:39
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2

//Ivan

Suttit och läst stora delar av din gamla rapport 👍😁 fett grym lösning precis som nu 💪
Det som blir väldigt tydligt när man gör det är hur man går från ups till downs hela tiden i livet. Man får ett helt annat perspektiv på det. Förkylningar, snö och kyla, irriterande människor på gymmet, men oxå nya prepp, trevliga saker och massa brudar och pers i styrkan.

Keep it up mäster Ivan 😁👍

Mvh
Citera
2022-09-16, 19:09
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Suttit och läst stora delar av din gamla rapport 👍😁 fett grym lösning precis som nu 💪
Det som blir väldigt tydligt när man gör det är hur man går från ups till downs hela tiden i livet. Man får ett helt annat perspektiv på det. Förkylningar, snö och kyla, irriterande människor på gymmet, men oxå nya prepp, trevliga saker och massa brudar och pers i styrkan.

Keep it up mäster Ivan 😁👍

Mvh

Oj! Har du läst min första rapport som nu har 10-12 år på nacken?! Tack, vilket j*dra betyg! Blir liksom...rörd. Speciellt när det kommer från någon som du som liksom "kan dina grejor".

Det här blev och är stort Steffiz = Tack!

Jag ska försöka och du SS: Keep it up du också!!!

//Ivan
Citera
2022-09-16, 23:10
Medlem
Stor-steffes avatar
Har du nån gång av alla inject fått pip? Kunde se att du körde Galenika förr i tiden. De va ett helvetes bra prepp. Jag gillade det, eller ALLA i stort sett gillade det. O Galenika gav aldrig pip så vitt jag vet. Men du kanske tog nåt annat som gett det. Jag sitter här nu med en härlig jävla pip.. skön fredags kväll liksom. 😁 finns ju Galenika på amp…shop…n men har inte testat dom.
Har du sett ghostrider när han kör Stockholm - Uppsala med motorcykel under 15 min? (Finns på youtube) så känns det när man får tag på riktigt jävla brutala dballs 😎
Man ser alla andra bara passera som stillaståendes. Man blir en aning självsäker med. He he. Endast på db känner jag detta: jag tränar tungt hårt 2 timmar, kommer hem o äter en stor måltid kött och potatis. Ca 3 timmar senare är jag sugen att träna igen. Helt återhämtad. Detta upplever jag endast på db. Potensen brukar öka i början med. Viktigt att köra testo till med. Finns bara en enda sak som är råare än db och det ör oxar ihop med db asg 😜😜

https://youtu.be/wGtWZ-K5Tqw
Livet… tänk dig helt fullmatad med anabola steroider och sitta på den hojen och ha ett paket som ska levereras snabbt och blåljus bakom. Det är livet 😁😁😁
Mvh
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-09-16 kl. 23:30.
Citera
2022-09-17, 19:00
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Har du nån gång av alla inject fått pip? Kunde se att du körde Galenika förr i tiden. De va ett helvetes bra prepp. Jag gillade det, eller ALLA i stort sett gillade det. O Galenika gav aldrig pip så vitt jag vet. Men du kanske tog nåt annat som gett det. Jag sitter här nu med en härlig jävla pip.. skön fredags kväll liksom. 😁 finns ju Galenika på amp…shop…n men har inte testat dom.
Har du sett ghostrider när han kör Stockholm - Uppsala med motorcykel under 15 min? (Finns på youtube) så känns det när man får tag på riktigt jävla brutala dballs 😎
Man ser alla andra bara passera som stillaståendes. Man blir en aning självsäker med. He he. Endast på db känner jag detta: jag tränar tungt hårt 2 timmar, kommer hem o äter en stor måltid kött och potatis. Ca 3 timmar senare är jag sugen att träna igen. Helt återhämtad. Detta upplever jag endast på db. Potensen brukar öka i början med. Viktigt att köra testo till med. Finns bara en enda sak som är råare än db och det ör oxar ihop med db asg 😜😜

https://youtu.be/wGtWZ-K5Tqw
Livet… tänk dig helt fullmatad med anabola steroider och sitta på den hojen och ha ett paket som ska levereras snabbt och blåljus bakom. Det är livet 😁😁😁
Mvh

Jag ÄLSKADE Galenika. Men jag kallade det ofta för "mina gullisar". Lite som med Gollum och hans älsssskade ring. Men innan Gullisarna körde jag en vial Testo C från något UG-labb som hette Shark Labs. Det var rävgift. Jag fick så ont att det kändes som en häst sparkat mig. Kunde inte gå ordentligt. Jag överdriver inte: Jag. HALTADE.

Ah, den känslan fick jag på Tren. Just att man tre timmar senare ville tillbaka till gymet. Ok, jag måste nog fan testa db senare i höst. Lutar åt Testo C + EQ. Jag älskade Tren men alltså de där svettningarna bara går inte om jag dejtar den här tjejen. Vilket jag är helt säker på att jag kommer göra. Går liksom inte att förklara svettningar på Ebola-nivå.

Haha, hört talas om Ghostrider men aldrig kollat. Ska göra det i kväll!

*Skål*

//Ivan
Citera
2022-09-17, 19:08
Medlem
Citat:
Jag ÄLSKADE Galenika. Men jag kallade det ofta för "mina gullisar". Lite som med Gollum och hans älsssskade ring. Men innan Gullisarna körde jag en vial Testo C från något UG-labb som hette Shark Labs. Det var rävgift. Jag fick så ont att det kändes som en häst sparkat mig. Kunde inte gå ordentligt. Jag överdriver inte: Jag. HALTADE.

Ah, den känslan fick jag på Tren. Just att man tre timmar senare ville tillbaka till gymet. Ok, jag måste nog fan testa db senare i höst. Lutar åt Testo C + EQ. Jag älskade Tren men alltså de där svettningarna bara går inte om jag dejtar den här tjejen. Vilket jag är helt säker på att jag kommer göra. Går liksom inte att förklara svettningar på Ebola-nivå.

*Skål*

//Ivan
Haha, nej exakt. Även om bruden älskar att man knullar som en gud är det svårt att förklara svettningarna 😂
Citera
2022-09-17, 19:20
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:

*Skål*

//Ivan

Asg gullisar va fan ett bra namn 😁😁😁 jo man saknar dom små fanskapen. Ska testa dom som finns numer nån gång.
Shark lab minns jag.., wow hade glömt de labbet. Ja de va väl budget hardstyle så kan tänka mig de va pip. Ibland är det fett märkligt med pip. Ja kör ett testo som få får pip av o ändå får jag det, men körde ett annat förut som andra gnällt över o de kände jag aldrig pip av. Jävla skumt de där. Galenika och Nouveaux är nog dom enda jag aldrig haft pip på personligen.

Här kommer lite motivation i lurarna på väg t nästa pass.
Billy alsbrook mindset of champion
https://youtu.be/kqYPeQZfpb8?t=0

Ghost va en cool snubbe. Han heter Fursten kom fram med åren och numer tror jag han gått ut med de officiellt. Inte helt säker men han gjorde bra videos där dom lekte med polisen i Stockholm. Get away Stockholm filmerna blev väldigt populära. 7an gillar jag. 220km/h på Valhallavägen i Stockholm. Ta en bärs och njut 💪

Mvh
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-09-17 kl. 19:25.
Citera
2022-09-18, 12:08
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Asg gullisar va fan ett bra namn 😁😁😁 jo man saknar dom små fanskapen. Ska testa dom som finns numer nån gång.
Shark lab minns jag.., wow hade glömt de labbet. Ja de va väl budget hardstyle så kan tänka mig de va pip. Ibland är det fett märkligt med pip. Ja kör ett testo som få får pip av o ändå får jag det, men körde ett annat förut som andra gnällt över o de kände jag aldrig pip av. Jävla skumt de där. Galenika och Nouveaux är nog dom enda jag aldrig haft pip på personligen.

Här kommer lite motivation i lurarna på väg t nästa pass.
Billy alsbrook mindset of champion
https://youtu.be/kqYPeQZfpb8?t=0

Ghost va en cool snubbe. Han heter Fursten kom fram med åren och numer tror jag han gått ut med de officiellt. Inte helt säker men han gjorde bra videos där dom lekte med polisen i Stockholm. Get away Stockholm filmerna blev väldigt populära. 7an gillar jag. 220km/h på Valhallavägen i Stockholm. Ta en bärs och njut 💪

Mvh

Det där med pip måste vara otroligt individuellt. Shark Labs var ett riktigt fulprepp. Vid sidan om (my pressscious) Gulliar uppfann jag även ordet Galenikaregn. Du vet när man bara ÖSER på och svettas så mycket att gymgolvet blir helt blankprickigt av alla droppar. Nästan som ett sånt där regnmoln som hovrar bara ovanför Kalle Anka. Det är Galenikaregn. Fast om jag fick regn av gullisarna så fick jag en jävla monsun av Tren. Synd på svettningarna för annars skulle Testo C, Tren E och db (måste väl bli så, hehe) vara det givna valet i november. Har inte helt uteslutit den kombon men det går inte att knulla då utan att framstå som ett svettigt freak.

Får ta och kolla in MC-spöket. Alltså, jag har respekt för hastigheter. Om jag vill få en adrenalinkick skulle jag föredra att klättra i berg framför att köra snabbt. Antagligen min rationella, förnuftiga sida som kickar in

Ska lyssna på YT-länken, tack!

Själv då, blir det något pass i dag? Jag är 50/50 om det blir ett bröstpass i dag. Ibland - det är sällsynt - har jag inte rätt känsla i kroppen. Som nu. Då brukar det sällan bli ett bra pass utan bara rätt...menlöst och mer irriterande än bra.

//Ivan
Citera
2022-09-18, 16:42
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Det där med pip måste vara otroligt individuellt. Shark Labs var ett riktigt fulprepp. Vid sidan om (my pressscious) Gulliar uppfann jag även ordet Galenikaregn. Du vet när man bara ÖSER på och svettas så mycket att gymgolvet blir helt blankprickigt av alla droppar. Nästan som ett sånt där regnmoln som hovrar bara ovanför Kalle Anka. Det är Galenikaregn. Fast om jag fick regn av gullisarna så fick jag en jävla monsun av Tren. Synd på svettningarna för annars skulle Testo C, Tren E och db (måste väl bli så, hehe) vara det givna valet i november. Har inte helt uteslutit den kombon men det går inte att knulla då utan att framstå som ett svettigt freak.

Får ta och kolla in MC-spöket. Alltså, jag har respekt för hastigheter. Om jag vill få en adrenalinkick skulle jag föredra att klättra i berg framför att köra snabbt. Antagligen min rationella, förnuftiga sida som kickar in

Ska lyssna på YT-länken, tack!

Själv då, blir det något pass i dag? Jag är 50/50 om det blir ett bröstpass i dag. Ibland - det är sällsynt - har jag inte rätt känsla i kroppen. Som nu. Då brukar det sällan bli ett bra pass utan bara rätt...menlöst och mer irriterande än bra.

//Ivan

Du är underbar Ivan 😁😁😁 Galenikaregn asg 😜😜😜😜 säga vad man vill men vi som körde den äkta Galenika direkt från belgrads fabrik fick uppleva nåt få gjort numer. Ja ska testa dom han på ampull shopen säljer så får vi se om de e samma bra grejer. Han sa dom innehåller 1.2-1,2 ml som Galenika ska göra och extra trög flytande. Är det real så kommer du få ett nytt ord i ordlistan- galenikabergen.., för då köper jag 1000 tals asg o klättrar upp i mitt eget Galenikaberg och ser ut över världen med monsterögon.

Ja har kört db testo och Tren och även parabolan ihop. De va om du tänker dig proffsnivå man upplevde då. De e liksom inte jämförbart med nåt annat. På parabolan fick jag sexlust från himlen men på Tren va de tvärtom. Blä för Tren. Blev betydligt starkare på parabolan med. Men kåtheten va helt insane. Aldrig känt nåt sånt förr eller efter. Som sagt vi reagerar alla olika.

Men räkna iskallt med att 50mg db kommer ge dig en nivå som du aldrig vart med om oavsett Tren eller inte.
Db är liksom som smågodis så det är lätt man bara kör på. Ja du fattar jag har ju kört tre år nu. De liksom bara går av farten. Utvecklingen på tre år är helt enorm. Var stor redan innan de men sista tre åren har jag nått en helt ny nivå både mentalt fysiskt och styrkemässigt. Ska mäta armarna nån dag men tror jag ligger på ca 55cm nu med pump.

Vad har du i biceps?

Jag vet hur det är när den känslan infinner sig.., ett tips då är att antingen hoppar du hela skiten eller så ifrågasätter du dig själv va fan du håller på med, och hur en känsla kan få kontrollera din träning. Är ju inte helt orimligt att du behöver mer testo i dig så du får lite aggressivitet 😁
Eller lite Tren… eller lite db… eller alltihop 😜 kör för fan Ivan vem vet vad som händer i framtiden.

Jag fick ett kärring anfall inatt och började tycka synd om mig själv. Ställde mig och gjorde potatismos och kyckling mitt i natten och tryckte i mig med en jävla laddning margarin. Va de bästa nånsin typ. Idag vaknade jag utvilad och potensen är skyhög då jag normalt sett aldrig äter fett. Så när jag äter fett blir jag väldigt välmående och känner hur powern och testot drar igång. Så jävla stor skillnad. Så bestämde att idag blir det äta fet mat och få igång hormonerna

Yeaa Buddy lets build a mountin.

Mvh

55 cm
Citera
2022-09-18, 17:33
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:

//Ivan

Jag vill dra mig till minnes att de fanns ett inlägg i din gamla rapport där du pulsade till gymmet 3km i snöstorm…kan ha fel nu men tyckte jag läste det iaf nånstans? bara för att få träna… den motivationen är beundransvärd. Den Ivan är ett monster. Den Ivan tvekade aldrig och kände aldrig efter.. bara ös!!!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in