2022-09-18, 18:44
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Jag vill dra mig till minnes att de fanns ett inlägg i din gamla rapport där du pulsade till gymmet 3km i snöstorm…kan ha fel nu men tyckte jag läste det iaf nånstans? bara för att få träna… den motivationen är beundransvärd. Den Ivan är ett monster. Den Ivan tvekade aldrig och kände aldrig efter.. bara ös!!!

Mvh

Helt sant (imponerande att du har läst!!) men det var verkligen så. Mitt ex var borta över helgen och tog bilen. Jag bara var tvungen att köra mina pass. Trots att det var en snöstorm med blötsnö och kulingvarning. Men jag bara SKULLE till gymet. För att köra mina pass...

...fan, vilket monster jag var då

Tack kompis!!!

//Ivan
Citera
2022-09-18, 22:33
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Helt sant (imponerande att du har läst!!) men det var verkligen så. Mitt ex var borta över helgen och tog bilen. Jag bara var tvungen att köra mina pass. Trots att det var en snöstorm med blötsnö och kulingvarning. Men jag bara SKULLE till gymet. För att köra mina pass...

...fan, vilket monster jag var då

Tack kompis!!!

//Ivan

Så grym inställning 👍👍👍
Mer sånt och man kan nå vad som helst i livet.
Jag kämpar som helvetes just nu med att få ett nytt jobb. De r typ så det känns just nu för mig. Man pulsar fram genom storm o skit men man måste bara lyckas. Hoppas på en bra höst så drar jag en rapport med och då jag inte bryr mig ett piss om farbror blå blir det med lite bilder och filmer. Men vi får se. Först måste jag hitta jobb så jag klarar mig va vore livet utan kamp!? Är livrädd för människor som aldrig gått genom nånting i livet, sånt är mer skrämmande än levervärdena på 300mg orala 😁😁

Mvh
Citera
2022-09-20, 23:42
Medlem
Stor-steffes avatar
Tjena mr dballs 😁

Du som är stark i axlar. Va kör du på sittandes med hantelpressar?

Mvh
Citera
2022-09-22, 20:14
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Så grym inställning 👍👍👍
Mer sånt och man kan nå vad som helst i livet.
Jag kämpar som helvetes just nu med att få ett nytt jobb. De r typ så det känns just nu för mig. Man pulsar fram genom storm o skit men man måste bara lyckas. Hoppas på en bra höst så drar jag en rapport med och då jag inte bryr mig ett piss om farbror blå blir det med lite bilder och filmer. Men vi får se. Först måste jag hitta jobb så jag klarar mig va vore livet utan kamp!? Är livrädd för människor som aldrig gått genom nånting i livet, sånt är mer skrämmande än levervärdena på 300mg orala 😁😁

Mvh

Tack kompis!!

Steffe: "What you do in life, echoes in Eternity"!

Vet: Ovan behöver jag inte förklara.
Du. Bara. VET.

Kööööööör!!!

//Ivan
Citera
2022-09-22, 20:19
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Tjena mr dballs 😁

Du som är stark i axlar. Va kör du på sittandes med hantelpressar?

Mvh

Haha, tjena Steffiz!

Jag? Hallå? Du hade typ inte tränat alls och bara direkt (j*vla) krossade mitt lilla rekord.
Jag snudd på h*tar dig. But in a good way, my fried, haha!

Vet faktiskt inte. Hammer-maskinen jag kör nu är snäll. Jag är galet mycket starkare i den än jag är i hantelpressar med hantlar. Så det låter garanterat som jag är mycket mäktig än vad jag egentligen är. Som starkast reppade jag strikt på 110 kg i militärpressar. Vetefan vad jag skulle köra på nu (vilket inte går pga skadan i ena axeln)? 40-45 kg?

Du då?

Äh, svara inte Steffiz! Får fan mindervärdeskomplex bara av att ställa frågan

//Ivan
Citera
2022-09-23, 02:53
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Haha, tjena Steffiz!

Jag? Hallå? Du hade typ inte tränat alls och bara direkt (j*vla) krossade mitt lilla rekord.
Jag snudd på h*tar dig. But in a good way, my fried, haha!

Vet faktiskt inte. Hammer-maskinen jag kör nu är snäll. Jag är galet mycket starkare i den än jag är i hantelpressar med hantlar. Så det låter garanterat som jag är mycket mäktig än vad jag egentligen är. Som starkast reppade jag strikt på 110 kg i militärpressar. Vetefan vad jag skulle köra på nu (vilket inte går pga skadan i ena axeln)? 40-45 kg?

Du då?

Äh, svara inte Steffiz! Får fan mindervärdeskomplex bara av att ställa frågan

//Ivan

Helvete 110kg strikta militärpressar. De e ju svinbra ju. Va de sittandes eller stående ?
Oavsett är det riktigt bra. Jag kör inte axlar med hantlar i pressar. Testat nån gång sista åren bara. Men förr i ungdomen brukade ja köra på 55kg hantlarna. De skulle nog inte gå numer. 😎

Slängde just i mig lite dballs och anavar och lite testo. En näve chips med så är livet härligt. Nätdejtar du dina pök eller hur träffar du dom? Du va väl på dejt söderut nyligen tyckte jag du sa?
Har du dejtat nån fitness brud nån gång? Jag va ihop med en som tävlade ett tag. Hon va löjligt fin men halvt bränd i huvvet asg 😁 hon preppade med.

Va brukar dom säga på ditt gym om bolas? På mitt va de långa ögon på Bengt när jag började 🙄🙄🙄 men pratade lugnt med personalen några ggr o då va d inga problem.
Har din brud frågat om du har bolas?
Ett av mina x började fatta när jag alltid gick in på toa innan maten. Varje dag när vi hade lagat mat så gick jag in o svalde pillerna och jag hade inte en aning om att hon misstänkte nåt. En dag sa hon: va gör du på toa varje gång innan vi äter??? Lika bra du är ärlig för jag har fattat att det är nåt skumt 😜😜😜

Hon brydde sig inte ändå så gjorde ingenting. Hon gillade stora muskler och knulla hela dagarna asg 😁😁 so who gives a shit… asg

Mvh
Citera
2022-09-26, 12:19
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Helvete 110kg strikta militärpressar. De e ju svinbra ju. Va de sittandes eller stående ?
Oavsett är det riktigt bra. Jag kör inte axlar med hantlar i pressar. Testat nån gång sista åren bara. Men förr i ungdomen brukade ja köra på 55kg hantlarna. De skulle nog inte gå numer. 😎

Slängde just i mig lite dballs och anavar och lite testo. En näve chips med så är livet härligt. Nätdejtar du dina pök eller hur träffar du dom? Du va väl på dejt söderut nyligen tyckte jag du sa?
Har du dejtat nån fitness brud nån gång? Jag va ihop med en som tävlade ett tag. Hon va löjligt fin men halvt bränd i huvvet asg 😁 hon preppade med.

Va brukar dom säga på ditt gym om bolas? På mitt va de långa ögon på Bengt när jag började 🙄🙄🙄 men pratade lugnt med personalen några ggr o då va d inga problem.
Har din brud frågat om du har bolas?
Ett av mina x började fatta när jag alltid gick in på toa innan maten. Varje dag när vi hade lagat mat så gick jag in o svalde pillerna och jag hade inte en aning om att hon misstänkte nåt. En dag sa hon: va gör du på toa varje gång innan vi äter??? Lika bra du är ärlig för jag har fattat att det är nåt skumt 😜😜😜

Hon brydde sig inte ändå så gjorde ingenting. Hon gillade stora muskler och knulla hela dagarna asg 😁😁 so who gives a shit… asg

Mvh

Tack och jamen jag var rätt axelstark då, för 10-12 år sedan. Då hade jag tränat som ett djur och sakta men säkert pushat mina gränser vid snudd på varje pass (möjligtvis kan testo och deca ha haft en viss inverkan ) och vikterna ökad från 70 till 80 kg, till 90 kilo och sedan klarade jag av 100 kilo. Det var förresten i sittande militärpressar i smithen (lite lättare), jag har en skada som gör att jag egentligen ska undvika alla övningar som "trycker ihop" ryggraden. Men sittande militärpressar fungerar men tyvärr är stående pressar liksom marklyft, knäböj och stående vadpressar helt uteslutet.

Nej, jag skulle aldrig klara 55 kilos-hantlar i axelpressar. No way José. Men även om jag skulle fixa själva viktbelastningen skulle jag undvika det. Just för att med de vikterna blir det vingligt och som upplagt för att skada sig.

Nej, jag nätdejtar inte. Det brukar lösa sig ändå Den här som jag nu hänger med tror jag fan att jag kommer att gifta mig med. På riktigt. Hon är bara såå cool, snygg, skön, rolig och smart. Allt bara flyter och sexet är det bästa jag någonsin haft (och då har jag ändå ett par overkligt "duktiga" tjejer på mitt CV). Grym, är hon.

Nix, aldrig dejtat någon som tävlat i Fitness men har haft ett par med snudd på sådana kroppar. Jag gillar det. Hon jag nu är med har en otroligt atletisk kropp. Som en elididrottstjej men fortfarande 100% feminin. Får fan inte nog av hennes kropp.

Jag kör på typ ett 24/7 Fitness så personal är sällsynt. Men jag tror jag trots allt flyger under radarn. För jag är lång och har långa armar och ben så även om jag har en rätt massiv axelbredd så ser jag inte freakig ut.

Hon jag dejtar nu vet inte alls om att jag kör ASS. Med mitt ex var jag helt öppen. Jag kommer garanterat berätta det om min nuvarande dejt och jag officiellt blir ihop (fast jag tror fan att vi redan är det). Ska tex i november köra Tren så måste hon förstå varför jag plötsligt svettas som en häst på galopp i Sahara.

Skön tjej som tog det så. Jamen så här: Om de märker att man inte blir en våldsam psykopat tror jag det är lugnt för de allra flesta. Bara man lägger upp det hela och berättar på ett bra, pedagogiskt vis.

Fan, jag är helt slut! Träningsvärk i benen och axlar och armar darrar. Kuken är helt dränerad. Jisses vilken tjej det här är!!

//Ivan
Citera
2022-09-27, 12:40
Medlem
IvanDF2s avatar
SLÅ MIG. HÅRT. MED HÅRDTVÅLAR I ETT ÖRNGOTT. PRISONER-STYLE.

Varför? Jo, för att jag varit usel senaste 2-3 veckorna. Ynklig och patetisk. Jag förtjänar stryk. Har fladdrat ur min vanliga disciplin. Alltså, jag har kört ett par pass. Men jag har fuskat massor. Inklusive kost och vin och bubbel och drinkar. Nu brukar jag göra det efter månader av mosande. Men så kliver jag av (och fuskar/kukar mig tom med sticken EW, ska sätta lite testo C i röven snart men: Det är 2 dagar över tiden - ja, du hör ju). Men det har dels varit så perfekt med hon som jag nu dejtar (bra sex slår tom bra pass) och så har jag sådär galet mycket på jobbet. Sinnessjukt mycket. Jag vet, det är INGEN ursäkt men så här har det blivit.

Nåja, jag ska plocka upp skärvorna, "limma ihop" mig igen och så börja kötta. Som vanligt.

Inte i dag (flygplatser och flighter och transfer och möten och...) men from i morgon. Då jävlar.

//Ivan
Citera
2022-09-27, 16:06
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:

Varför? Jo, för att jag varit usel senaste 2-3 veckorna. Ynklig och patetisk. Jag förtjänar stryk. Har fladdrat ur min vanliga disciplin. Alltså, jag har kört ett par pass. Men jag har fuskat massor. Inklusive kost och vin och bubbel och drinkar. Nu brukar jag göra det efter månader av mosande. Men så kliver jag av (och fuskar/kukar mig tom med sticken EW, ska sätta lite testo C i röven snart men: Det är 2 dagar över tiden - ja, du hör ju). Men det har dels varit så perfekt med hon som jag nu dejtar (bra sex slår tom bra pass) och så har jag sådär galet mycket på jobbet. Sinnessjukt mycket. Jag vet, det är INGEN ursäkt men så här har det blivit.

Nåja, jag ska plocka upp skärvorna, "limma ihop" mig igen och så börja kötta. Som vanligt.

Inte i dag (flygplatser och flighter och transfer och möten och...) men from i morgon. Då jävlar.

//Ivan
Det där är vad kvinnor gör med en man... passa dig... du kommer bli vek och domesticerad och sen när hon har dig där i soffan, foglig varje kväll, kommer hon en dag att utbrista att hon inte känner igen dig och när ni sedan gjort slut kommer ni båda två på varsitt håll på att ni egentligen bara saknar Tren-Ivan den Genomsvettige
Citera
2022-09-27, 16:10
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Det där är vad kvinnor gör med en man... passa dig... du kommer bli vek och domesticerad och sen när hon har dig där i soffan, foglig varje kväll, kommer hon en dag att utbrista att hon inte känner igen dig och när ni sedan gjort slut kommer ni båda två på varsitt håll på att ni egentligen bara saknar Tren-Ivan den Genomsvettige

"Passa dig"

= Hahahhaa!

Men du, det finns en sanning i det här. Å andra sidan: Hon jag dejtade i somras kommer aldrig, aldrig sakna Svetto-Ivan. Det var så ofräscht galet och bara...skamligt. Jag hets-tryckte precis 250 mg Testo C. För snabbt. För jag var stressad efter att ligga efter. Kände att jag behövde kompensera lite.

Fråga till mig själv:

Jag: Ivan, du är smartare än de flesta, hur tänkte du nu?
Ivan: Jag vet inte, kan vi bara släppa detta nu, snälla?
Jag: Nej.
Ivan: Fuck you, din jävla besserwisser!!!
Jag: "Klick"

//Ivan
Citera
2022-09-28, 12:52
Medlem
torrans avatar
Citat:

//Ivan

Sitter på jobbet och ser detta.. vafan, skiter i lunchrasten och får komma in och ordna detta min vän.

Säger detta: dags att komma tillbaka i matchen, in med nålen i röven ikväll och sluta äta skit.

Både du och jag vet att jag bor betydligt nämre dig nu än vad jag gjorde innan, jag kommer hemsöka dig i dina drömmar om detta inte förbättras.

Skämt o sido, ibland så går man ett steg tillbaka för att sedan ta två steg fram. Lite så har de senaste månaderna varit för mig, men nu är jag tillbaka på banan med ett tydligt fokus. När man kommer tillbaka i matchen är det den skönaste känslan, så gör det så snabbt du kan!

Även fast jag har varit inaktiv på forumet senaste månaderna så har jag suttit och läst din rapport under luncher/efter jobb. Det är ju fantastiskt hur bra det verkar gå för dig iallafall, låt inte slöheten ta över och förstöra det du byggt.

Mvh
Torran
Citera
2022-09-28, 14:25
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
"Passa dig"

= Hahahhaa!

Men du, det finns en sanning i det här. Å andra sidan: Hon jag dejtade i somras kommer aldrig, aldrig sakna Svetto-Ivan. Det var så ofräscht galet och bara...skamligt. Jag hets-tryckte precis 250 mg Testo C. För snabbt. För jag var stressad efter att ligga efter. Kände att jag behövde kompensera lite.

Fråga till mig själv:

Jag: Ivan, du är smartare än de flesta, hur tänkte du nu?
Ivan: Jag vet inte, kan vi bara släppa detta nu, snälla?
Jag: Nej.
Ivan: Fuck you, din jävla besserwisser!!!
Jag: "Klick"

//Ivan

Citat:
Ursprungligen postat av torran
Sitter på jobbet och ser detta.. vafan, skiter i lunchrasten och får komma in och ordna detta min vän.

Säger detta: dags att komma tillbaka i matchen, in med nålen i röven ikväll och sluta äta skit.

Både du och jag vet att jag bor betydligt nämre dig nu än vad jag gjorde innan, jag kommer hemsöka dig i dina drömmar om detta inte förbättras.

Skämt o sido, ibland så går man ett steg tillbaka för att sedan ta två steg fram. Lite så har de senaste månaderna varit för mig, men nu är jag tillbaka på banan med ett tydligt fokus. När man kommer tillbaka i matchen är det den skönaste känslan, så gör det så snabbt du kan!

Även fast jag har varit inaktiv på forumet senaste månaderna så har jag suttit och läst din rapport under luncher/efter jobb. Det är ju fantastiskt hur bra det verkar gå för dig iallafall, låt inte slöheten ta över och förstöra det du byggt.

Mvh
Torran

Haha, this is my booooi - tack!

Nejdå, jag ska inte förstöra något/det här. Jag har sådana här "svackor" efter en längre, intensiv period. Jag har trots allt - även om det kanske inte direkt lät så - fortfarande ok tryck och behåller merparten av mina muckler. Men: Jag måste in i gamet igen. Nu är jag ute och reser fram till sent söndag kväll men from och måndag är det fan allvar igen!

//Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in