Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-steffe
Helvete 110kg strikta militärpressar. De e ju svinbra ju. Va de sittandes eller stående ?
Oavsett är det riktigt bra. Jag kör inte axlar med hantlar i pressar. Testat nån gång sista åren bara. Men förr i ungdomen brukade ja köra på 55kg hantlarna. De skulle nog inte gå numer. 😎
Slängde just i mig lite dballs och anavar och lite testo. En näve chips med så är livet härligt. Nätdejtar du dina pök eller hur träffar du dom? Du va väl på dejt söderut nyligen tyckte jag du sa?
Har du dejtat nån fitness brud nån gång? Jag va ihop med en som tävlade ett tag. Hon va löjligt fin men halvt bränd i huvvet asg 😁 hon preppade med.
Va brukar dom säga på ditt gym om bolas? På mitt va de långa ögon på Bengt när jag började 🙄🙄🙄 men pratade lugnt med personalen några ggr o då va d inga problem.
Har din brud frågat om du har bolas?
Ett av mina x började fatta när jag alltid gick in på toa innan maten. Varje dag när vi hade lagat mat så gick jag in o svalde pillerna och jag hade inte en aning om att hon misstänkte nåt. En dag sa hon: va gör du på toa varje gång innan vi äter??? Lika bra du är ärlig för jag har fattat att det är nåt skumt 😜😜😜
Hon brydde sig inte ändå så gjorde ingenting. Hon gillade stora muskler och knulla hela dagarna asg 😁😁 so who gives a shit… asg
Mvh
Tack och jamen jag var rätt axelstark då, för 10-12 år sedan. Då hade jag tränat som ett djur och sakta men säkert pushat mina gränser vid snudd på varje pass (möjligtvis kan testo och deca ha haft en viss inverkan

) och vikterna ökad från 70 till 80 kg, till 90 kilo och sedan klarade jag av 100 kilo. Det var förresten i sittande militärpressar i smithen (lite lättare), jag har en skada som gör att jag egentligen ska undvika alla övningar som "trycker ihop" ryggraden. Men sittande militärpressar fungerar men tyvärr är stående pressar liksom marklyft, knäböj och stående vadpressar helt uteslutet.
Nej, jag skulle aldrig klara 55 kilos-hantlar i axelpressar. No way José. Men även om jag skulle fixa själva viktbelastningen skulle jag undvika det. Just för att med de vikterna blir det vingligt och som upplagt för att skada sig.
Nej, jag nätdejtar inte. Det brukar lösa sig ändå

Den här som jag nu hänger med tror jag fan att jag kommer att gifta mig med. På riktigt. Hon är bara såå cool, snygg, skön, rolig och smart. Allt bara flyter och sexet är det bästa jag någonsin haft (och då har jag ändå ett par overkligt "duktiga" tjejer på mitt CV). Grym, är hon.
Nix, aldrig dejtat någon som tävlat i Fitness men har haft ett par med snudd på sådana kroppar. Jag gillar det. Hon jag nu är med har en otroligt atletisk kropp. Som en elididrottstjej men fortfarande 100% feminin. Får fan inte nog av hennes kropp.
Jag kör på typ ett 24/7 Fitness så personal är sällsynt. Men jag tror jag trots allt flyger under radarn. För jag är lång och har långa armar och ben så även om jag har en rätt massiv axelbredd så ser jag inte freakig ut.
Hon jag dejtar nu vet inte alls om att jag kör ASS. Med mitt ex var jag helt öppen. Jag kommer garanterat berätta det om min nuvarande dejt och jag officiellt blir ihop (fast jag tror fan att vi redan är det). Ska tex i november köra Tren så måste hon förstå varför jag plötsligt svettas som en häst på galopp i Sahara.
Skön tjej som tog det så. Jamen så här: Om de märker att man inte blir en våldsam psykopat tror jag det är lugnt för de allra flesta. Bara man lägger upp det hela och berättar på ett bra, pedagogiskt vis.
Fan, jag är helt slut! Träningsvärk i benen och axlar och armar darrar. Kuken är helt dränerad. Jisses vilken tjej det här är!!
//Ivan