2022-09-18, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Tråden stendog… Någon som har ett målnummer så man kan få ut åtalet? Namn på MGM?
B 1814-22
Citera
2022-09-18, 12:02
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-den-som
B 1814-22

Skriv ut hans namn med asterisker istället.
Citera
2022-09-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Skriv ut hans namn med asterisker istället.
ni vet ju vem det är. Så förlåt om jag inte skrev med asterisker.
Citera
2022-09-18, 12:25
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
ni vet ju vem det är. Så förlåt om jag inte skrev med asterisker.

Du har inte skrivit hans namn, hur ska vi veta vem han är? Du skrev en luddig rebus med bokstäver så man måste gissa sig till efternamnet.
Citera
2022-09-18, 12:29
Medlem
[quote=Diskmaskinsmedel|81694878]Du har inte skrivit hans namn, hur ska vi veta vem han är? Du skrev en luddig rebus med bokstäver så man måste gissa sig till efternamnet.[
Senast redigerad av Flashback-den-som 2022-09-18 kl. 12:54.
Citera
2022-09-18, 12:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Flashbackautisterna förnekar sig inte. BO finns med i tråden men ingen frågar vad som hände. Det kom för nära...
Jo, jag mfl har FÖRSÖKT. Men får bara nonsenssvar tillbaka. Vem är autisten i tråden nu igen?
Citera
2022-09-18, 14:12
Medlem
[quote=Flashback-den-som|81694933]
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Du har inte skrivit hans namn, hur ska vi veta vem han är? Du skrev en luddig rebus med bokstäver så man måste gissa sig till efternamnet.[
M*ds*n, a,e
Citera
2022-09-18, 14:29
Medlem
Citat:
B 1814-22

Om det är du som är BO beklagar jag det du varit med om.. <3

Började våldet efter barnet föddes?
Eller kände du/kvinnan sig så hotad att du/hon inte vågade neka honom att bli pappa?

Jag är inte ute efter att anklaga, jag är genuint nyfiken hur tankarna går i en sån situation.
Det logiska är såklart att lämna honom och att göra abort, men jag förstår att det är lättare sagt än gjort.
Citera
2022-09-18, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vet du vilka typer av ord som kvinnan använde som gärningsmannen ansåg var "fel" ord och tillräckligt för att börja slå?
Just detta väckte mitt intresse.

I ett annat fall, vet jag en kvinna som satte smörkniven ”fel” i smörförpackningen. Då fick kvinnan en smäll av ett gjutjärnsunderlägg.
Så ibland behövs inga ord för att någon ska få stryk.

Hoppas att kvinnan och barnen mår bättre och att de kan starta om på ett nytt ställe.
Citera
2022-09-18, 15:58
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Han var svartsjuk på alla sätt. Det är inte lätt att lämna nån då man har ett gemensamt barn på snart 2 år. Han ströp kvinnan så hon tappade medvetandet inte en gång utan 20 ggr. Han fick 1 år och 8 månader för misstänkt grovt vapenbrott för hans advokat fick det till medel vapenbrott. Sök på K..st..n M.d.e.
Ignorera alla idioter i tråden, snälla! De fattar ingenting.

Bra att aset anmäldes. Får du hjälp med att bearbeta? Du har garanterat åkt på PTSD av detta, och framförallt behöver du ha människor omkring dig som kan hjälpa dig med hjärntvätten du utsatts för och åtdragit dig (det har alla som har genomgått liknande du har gjort).

Starkt gjort att vittna!
Citera
2022-09-18, 16:01
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudan88
Om det är du som är BO beklagar jag det du varit med om.. <3

Började våldet efter barnet föddes?
Eller kände du/kvinnan sig så hotad att du/hon inte vågade neka honom att bli pappa?

Jag är inte ute efter att anklaga, jag är genuint nyfiken hur tankarna går i en sån situation.
Det logiska är såklart att lämna honom och att göra abort, men jag förstår att det är lättare sagt än gjort.
Ingen börjar med att slå sin partner. Det handlar om att dras in i ett konstigt och bakvänt tänkande.

Forumet är fullt med människor som råkat ut för liknande, fast inte alltid fysiskt våld, även om det här är mest män som råkat illa ut med en galen kvinna.
Citera
2022-09-18, 16:02
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jo, jag mfl har FÖRSÖKT. Men får bara nonsenssvar tillbaka. Vem är autisten i tråden nu igen?
Autist vet jag inte, men har man så svårt för att inte förhöra Bo som dyker upp i trådar har man definitivt problem med empatin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in