• 4
  • 5
2022-09-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Ingen börjar med att slå sin partner. Det handlar om att dras in i ett konstigt och bakvänt tänkande.

Forumet är fullt med människor som råkat ut för liknande, fast inte alltid fysiskt våld, även om det här är mest män som råkat illa ut med en galen kvinna.

Nej, det vet jag (har jag läst om) men det har väl inte framgått hur länge dom var ett par?

Misshandeln kan ju ha börjat flera år innan barnet föddes om dom varit ihop länge.
Citera
2022-09-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-den-som
B 1814-22

Tack!! Kom ihåg att du aldrig någonsin är skyldig att återge händelseförloppet eller ens vad du tänker och känner! Det är du som styr och är ”in control”. Jag kan bara beklaga det du utsatts för och medge att ingen förtjänar det du upplevt!! Men det måste ändå vara en naturlig ståndpunkt för det allra flesta.. Men nen!!

Jag hoppas innerligt att du har stöd från föräldrar, släktingar eller samhället genom psykologer!! Om inte.. Hur kan jag vara ett stöd? F** vad människor ska få uppleva!!! 😭😭😭
Citera
2022-09-21, 23:25
Medlem
isildur2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jag har aldrig begripit mig på det där,det är väl bara att "walk away"!

Livet är sällan så enkelt, det är ju sällan att såna här tag börjar på första dejten utan BO vaggas in i det både fysiskt och psykologiskt. Ofta finns hot om våld, beroendeställning och barn med i bilden.
Citera
2022-09-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stollppe
Lyckades han slå horan ur henne?

Hon förtjänade det kanske?

Har inte jättemycket bakgrund.

Vadå förtjänade de?
En kvinna förtjänar väll aldrig att få stryk av sin partner hemma och va otrygg hemma? Jävla horunge
Citera
2022-11-10, 14:05
Medlem
Vill flika in att detta förhållande är uppbyggt på både sub och ikto och givetvis från bådas håll☺️

Och nej de är inte okej att misshandla en tjej, men innan man smutskasta nån så ska man se till att vara felfri själv ☺️

Säkra källor
Citera
2022-11-10, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harriet88
Vill flika in att detta förhållande är uppbyggt på både sub och ikto och givetvis från bådas håll☺️

Och nej de är inte okej att misshandla en tjej, men innan man smutskasta nån så ska man se till att vara felfri själv ☺️

Säkra källor

Ikto?
Citera
2022-11-13, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Ikto?

Iktorivil skulle jag tro
Citera
2022-11-13, 22:07
Medlem
Gamebreds avatar
Citat:

Säkra källor

Hälsa MGM att du försökte. Luffare!
Citera
2022-12-18, 01:13
Medlem
Läste nånstans att han blev anmäld för våldtäkt i samma ärende, men hon fick inte igenom de när hon skickat sms efteråt att han ska komma tillbaka och att hon älskar honom 😁. Hon gör även nya snaps med killens namn, känns juh lite märkligt 🙄
Citera
2022-12-18, 09:28
Medlem
Ännu en vit man som misshandlar och våldför sig på en kvinna. Jag flyttade själv söderut för att slippa dessa jävlar.

Vi måste rädda kvinnorna som är kvar i klorna på svenska männen. Vi har fått nog!
Citera
2022-12-18, 09:31
För väldigt mycket invandrare har placerats däruppe, jag skäms över "mina" sthlms-politiker som gjort mycket sånt på sistone.
De bor väldigt bekvämt i tegelvillor i Stocksund/Bromma men har inget emot att skriva in 10 flyktingar i en lägenhet i en av Bert Carlssons invandrar-förläggningar som en lösning på hela problemet.

Stackars Norrland, å andra sidan kanske fler jävlar fryser ihjäl däruppe så att vi slipper eländet helt.
Citera
2024-03-28, 11:00
Medlem
Citat:

Säkra källor
Du vet ingenting. Sluta skriva sånt som är falskt!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in