2022-09-17, 09:22
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
Ha ha ha ja verkligen, ligga på stranden och puta med rumpan bredvid gubben, eller lyfta vinglas flera gånger om dagen, det är en tung börda. För att inte tala om att köpa nya följare så ingen märker att alla spökkonton sinar, eller försöka boka in lite stamkunder till de två dagarna hon nu jobbar i månaden. Ucch så jobbigt. Nu behöver hon ju inte köpa likes till inläggen eftersom hon döljer likesen. Där spar hon ju in en slant för gud vad hon har köpt likes,
Du beskriver henne och det hon håller på med så förbaskat bra!👏🏻👏🏻
Citera
2022-09-17, 09:53
Medlem
Också reagerat på hur ofta hon dricker vin, flera ggr i veckan, även hemma. Det kostar att ligga på topp.
Citera
2022-09-17, 10:06
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Hon är mörk under ögonen. Hon brukar ha ett filter som suddar ut det (och gör henne till en animerad porslinsdocka) men när hon solar blir hon ännu mörkare under ögonen som i det här inlägget.

Hon dricker ju rätt friskt, många glas vin blir det varje dag.
Det är ju mimosa till brunchen, vin till lunchen och ibland blir det "vinlunch". Bubbel vid poolen eller på en uteservering på em, något glas Aperol Spritz eller en drink innan middagen, vin till maten och sedan blir det ytterligare något glas på kvällen. Så har det sett ut på hennes ig-stories i flera år.
Det är inte omöjligt att hon lider sömnstörningar och blir mörk och hålig under ögonen pga det..

Hon "tog ju fram en galet bra produkt" för ett par år mot just mörka ringar under ögon och mot "solfläckar".
Man ser det nu, vilken "galet bra produkt" det är!🤦🏼‍♀️

(Jeanette har inte utvecklad någon produkt öht, hon har bara valt ut hudvårdsprodukter ur Hera Beauty Wholesales produktsortiment)

https://vimeo.com/750615661

Ja man kan ju förstå att hon brassar på med sitt filter..🐼
Hade jag varit henne hade jag använt högt solskydd under ögonen…men Jeanette gillar ju inte att smörja in sig, annat än i sina videor då, och då blir det som det blir..

Alltså den där reklamen är så pinsam.
”Jag har letat ööööövverallt, New york, Miami..” men inte hittat nåt, förrän hennes fantastiska team tog fram den här suuuuperkrämen.🤦🏻‍♀️
Ja den verkar ju funka helt klockrent måste jag säga..😂

Mörka ringar under ögonen är ett välkänt problem, och crèmer hjälper sällan…däremot finns det injektioner av olika slag som funkar riktigt bra för att ljusa upp.
Men Jeanette är ju all naturelle och pysslar inte med sånt.💉💦🤨
Bättre att köra animerat filter rakt genom kaklet, och hänvisa till ens superkräm.🤣
Citera
2022-09-17, 10:58
Medlem
Är från Gävle och gick gymnasiet samtidigt som J.S.
Alltid varit bekräftelse törstande och haft behov av att röra sig i de ”rätta” kretsarna.
Titulerat sig sångerska och artist sedan tonåren och alltid pratat om sig själv i superlativer.
Trots det gigantiska självförtroendet var hon lite ”små töntig” under ungdomsåren och inte alls en av de tjejerna som ansågs poppis och ”inne”.
I vuxen ålder fick vi barn ungefär samtidigt och då gick hon upp en del i vikt.
Började sedan träna med en PT när barnen var i tonåren, gick ner i vikt och det var där hybrisen tog fart.
Hon hade ett samarbete med en seriös salong i Gävle som senare bröt samarbetet eftersom hon agerade på ett olämpligt sätt rent professionellt.
Vi som har rört oss i samma kretsar som JS och är från Gävle har länge undrat när luftslottet ska sprängas.
Hennes man skrattar man åt bakom ryggen och benämner honom som en typ ”lilla Fridolf”. Har dock hört på omvägar att till och med han börjat ledsna ur.
Själv tycker jag mest synd om hennes söner då det måste vara otroligt pinsamt att ha en förälder som beter sig som hon gör.
Citera
2022-09-17, 11:05
Medlem
Glömde att tillägga att den ”glammiga” studion i Gävle i själva verket är en mörk källarlokal som inget vetat om tills hon började skryta om den på Instagram.
Citera
2022-09-17, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy8.
Hon hade ett samarbete med en seriös salong i Gävle som senare bröt samarbetet eftersom hon agerade på ett olämpligt sätt rent professionellt.

Do tell more!

Hennes man skrattar man åt bakom ryggen och benämner honom som en typ ”lilla Fridolf”. Har dock hört på omvägar att till och med han börjat ledsna ur.
Själv tycker jag mest synd om hennes söner då det måste vara otroligt pinsamt att ha en förälder som beter sig som hon gör.

Fridolf och Selma, klockrent!
Citera
2022-09-17, 11:54
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Alltid varit bekräftelse törstande och haft behov av att röra sig i de ”rätta” kretsarna.
Titulerat sig sångerska och artist sedan tonåren och alltid pratat om sig själv i superlativer.
Trots det gigantiska självförtroendet var hon lite ”små töntig” under ungdomsåren och inte alls en av de tjejerna som ansågs poppis och ”inne”.
Började sedan träna med en PT när barnen var i tonåren, gick ner i vikt och det var där hybrisen tog fart.
Vi som har rört oss i samma kretsar som JS och är från Gävle har länge undrat när luftslottet ska sprängas.

Har också hört rätt mycket av de saker du beskriver.
Bilden klarnar ju mer och mer, att hon är en person med ett enormt bekräftelsebehov och som tar till alla tänkbara medel för att framhäva sig själv på olika sätt.

Ja det är synd om dom…kan inte vara lätt för en ung kille att ha en morsa som ålar sig halvnaken på Insta var och varannan dag.
Citera
2022-09-17, 12:11
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Det här bekräftar mycket av det vi skriver om i den här tråden.
Jag har läst att hon har samarbetsproblem och har varit tvungen eller själv lämnat några salonger pga det under åren i Gävle innan hon flyttade till Göteborg.
På vilket olämpligt sätt agerade Jeanette i det fallet du skriver om? Det är jag personligen väldigt nyfiken på.
Citera
2022-09-17, 12:15
Medlem
Nej, jag lider faktiskt med hennes söner.
Höll på att svimma när jag såg inlägget på Instagram när hon runt dansandes hånglande upp en kvast.
När Bloggbevakning gjorde sin granskning av henne tänkte många av oss att okej nu har bubblan brustit och att hon lägger sig platt, tonar ner och kanske till och med söker hjälp för detta otroligt osunda beteende - istället växlade hon upp.
Citera
2022-09-17, 12:34
Medlem
Det jag vet är att hon hyrde in sig hos en skönhetssalong i Gävle där hennes huvudsakliga arbetsuppgift var att utföra dessa injektioner som enligt henne själv är att ”piffa med stil”.
På sin privata Instagram lade hon sedan i reklamsyfte (åt sig själv och inte salongen) upp före och efter bilder på dessa kunder som i sin tur rasande ringde upp ägaren till salongen och krävde svar på varför dessa bilder postats utan samtycke.
Ägaren som är en seriös och respekterad person inom branschen blev såklart tvärförbannad då hen dels värnade om sina kunders rätt till integritet men även salongens rykte och ställde därför JS mot väggen.
Detta samt att ägaren till salongen inte ville förknippas med JS’ gränslösa beteende på sociala medier som tog fart vid den tiden ledde till salongen valde att säga upp sitt samarbete med henne.
Vet att hon efter detta hyrde in sig på en annan salong och att det slutade på liknande sätt där.
Gävle är en liten håla där snacket går och alla ”känner alla”.
Hon straffade verkligen ut sig där och det var efter dessa händelser hon drog till Göteborg.
Citera
2022-09-17, 13:34
Medlem
Citat:
Det jag vet är att hon hyrde in sig hos en skönhetssalong i Gävle där hennes huvudsakliga arbetsuppgift var att utföra dessa injektioner som enligt henne själv är att ”piffa med stil”.
På sin privata Instagram lade hon sedan i reklamsyfte (åt sig själv och inte salongen) upp före och efter bilder på dessa kunder som i sin tur rasande ringde upp ägaren till salongen och krävde svar på varför dessa bilder postats utan samtycke.
Ägaren som är en seriös och respekterad person inom branschen blev såklart tvärförbannad då hen dels värnade om sina kunders rätt till integritet men även salongens rykte och ställde därför JS mot väggen.
Detta samt att ägaren till salongen inte ville förknippas med JS’ gränslösa beteende på sociala medier som tog fart vid den tiden ledde till salongen valde att säga upp sitt samarbete med henne.
Vet att hon efter detta hyrde in sig på en annan salong och att det slutade på liknande sätt där.
Gävle är en liten håla där snacket går och alla ”känner alla”.
Hon straffade verkligen ut sig där och det var efter dessa händelser hon drog till Göteborg.

Wow tack för all din info👌👍 det här bekräftar ju precis allt vi misstänkt om henne pluss lite till. Ja väldigt synd om hennes söner när hon håller på så här. Har själv tonårskillar och det skulle vara fullständigt otänkbart om jag skulle göra något liknande, 🤣🤣🤣 skulle ju dock aldrig i hela livet göra det men jag vet hur tonåringar är.
Ja man undrar ju verkligen över hur mannen står ut😬😳. Hon verkar dessutom vara fullständigt beroende av att få komplimanger från andra män. Jag får för mig att hon inte är så lycklig som hon vill framhäva, då skulle hon aldrig hålla på som hon gör.
Inget verkar stoppa denna sjuka kvinna från att ljuga och överdriva eller exponera sig som hon gör. Jag tror till och med att hon läser kritiken om sig själv men tycker att svaret på den är att fortsätta med sitt sett. Typ ingen bestämmer över henne och vad hon ska göra. Måste vara intressant att ha sett henne som du gjort redan som ung och se hur hon nu håller på. Jag undrar om inte hennes luftslott spruckit rätt rejält nu ändå?
Citera
2022-09-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Du beskriver henne och det hon håller på med så förbaskat bra!👏🏻👏🏻

😆 Tack, hon är ett spektakel helt enkelt och det är rätt intressant hur en kvinna i hennes ålder kan hålla på på det här fullständigt sjuka sättet. Hon är så pinsam och osmaklig.
Det här inlägget är så sjukt pinsamt, hon ska försöka dansaloss men ser samtidigt så bortkommen och osäker ut. Det är sådan sjukt konstig mix🤷‍♀️🤦‍♀️

https://www.instagram.com/reel/CWNWH...d=YmMyMTA2M2Y=
Senast redigerad av Sawannapanna 2022-09-17 kl. 14:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in