Citat:
Ursprungligen postat av
Kanelstav
Hon är mörk under ögonen. Hon brukar ha ett filter som suddar ut det (och gör henne till en animerad porslinsdocka) men när hon solar blir hon ännu mörkare under ögonen som i det här inlägget.
Hon dricker ju rätt friskt, många glas vin blir det varje dag.
Det är ju mimosa till brunchen, vin till lunchen och ibland blir det "vinlunch". Bubbel vid poolen eller på en uteservering på em, något glas Aperol Spritz eller en drink innan middagen, vin till maten och sedan blir det ytterligare något glas på kvällen. Så har det sett ut på hennes ig-stories i flera år.
Det är inte omöjligt att hon lider sömnstörningar och blir mörk och hålig under ögonen pga det..
Hon "tog ju fram en galet bra produkt" för ett par år mot just mörka ringar under ögon och mot "solfläckar".
Man ser det nu, vilken "galet bra produkt" det är!🤦🏼♀️
(Jeanette har inte utvecklad någon produkt öht, hon har bara valt ut hudvårdsprodukter ur Hera Beauty Wholesales produktsortiment)
https://vimeo.com/750615661
Ja man kan ju förstå att hon brassar på med sitt filter..🐼
Hade jag varit henne hade jag använt högt solskydd under ögonen…men Jeanette gillar ju inte att smörja in sig, annat än i sina videor då, och då blir det som det blir..
Alltså den där reklamen är så pinsam.
”Jag har letat ööööövverallt, New york, Miami..” men inte hittat nåt, förrän hennes fantastiska team tog fram den här suuuuperkrämen.🤦🏻♀️
Ja den verkar ju funka helt klockrent måste jag säga..😂
Mörka ringar under ögonen är ett välkänt problem, och crèmer hjälper sällan…däremot finns det injektioner av olika slag som funkar riktigt bra för att ljusa upp.
Men Jeanette är ju all naturelle och pysslar inte med sånt.💉💦🤨
Bättre att köra animerat filter rakt genom kaklet, och hänvisa till ens superkräm.🤣