2022-09-04, 10:11
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Men visst är det märkligt hur det verkar fungera?

Eller det kanske inte gör det, därav 2 betala för 1....

Just ja. Rea.

Man kan se lagersaldot i shopen och sedan i slutet av juni till nu i skrivande stund så har hon sålt mindre än 10 st hudvårdsprodukter.

Ja, det har verkligen varit en stor efterfrågan på produkterna i sommar!🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
https://www.instagram.com/p/CiEqROuobG2/
Citera
2022-09-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Man kan se lagersaldot i shopen och sedan i slutet av juni till nu i skrivande stund så har hon sålt mindre än 10 st hudvårdsprodukter.

Ja, det har verkligen varit en stor efterfrågan på produkterna i sommar!🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Wow menar du, endast 10 produkter på ett par månader. Men hur ser man lagersaldot?
Citera
2022-09-04, 12:32
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:

Så du menar att hon skriver ut när hon fyller på lagret också?
Citera
2022-09-04, 21:22
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
Wow menar du, endast 10 produkter på ett par månader. Men hur ser man lagersaldot?
Lägg en produkt i varukorgen, gå sedan till "visa varukorg" och ändra antalet överdrivet, tex till 345 st. Avvakta lite eller tryck på enter så kommer det upp en ruta med texten:
"Värdet måste vara mindre än eller lika med 197" (just 197 är en påhittad summa).

Det är de här värdena (= saldo) som jag har tittat på över en längre tid sedan april.
Citera
2022-09-04, 21:50
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Så du menar att hon skriver ut när hon fyller på lagret också?
Nej, det menar jag inte. Jag har aldrig påstått att hon skriver ut vad hon har på lager.
Citera
2022-09-04, 23:34
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Lägg en produkt i varukorgen, gå sedan till "visa varukorg" och ändra antalet överdrivet, tex till 345 st. Avvakta lite eller tryck på enter så kommer det upp en ruta med texten:
"Värdet måste vara mindre än eller lika med 197" (just 197 är en påhittad summa).

Det är de här värdena (= saldo) som jag har tittat på över en längre tid sedan april.

Alltså hon är ju helt otrolig..🤦🏻‍♀️
Visst att man vill sälja sina grejer, men ständigt dessa påhitt och överdrifter, och nu även då att påstå att det varit så hög efterfrågan på hennes produkter…helt stört va hon ljuger och hittar på..🙄🔫
Citera
2022-09-05, 01:01
Medlem
Citat:

Det gick tydligen inte så bra med hennes ansträngning i den här mjukporrfilmen då🤣🤣🤣🤣
https://www.instagram.com/reel/CUczN...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-09-05, 07:17
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Alltså hon är ju helt otrolig..🤦🏻‍♀️
Visst att man vill sälja sina grejer, men ständigt dessa påhitt och överdrifter, och nu även då att påstå att det varit så hög efterfrågan på hennes produkter…helt stört va hon ljuger och hittar på..🙄🔫
Ja, det är minst sagt ett sjukligt beteende.
Citera
2022-09-05, 07:49
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Det gick tydligen inte så bra med hennes ansträngning i den här mjukporrfilmen då🤣🤣🤣🤣
Det är i särklass både den roligaste och sämsta "reklamfilm" jag sett!
Jag var nära på att hämta en skämskudde när jag såg den första gången 😂😂
Citera
2022-09-05, 08:05
Medlem
Citat:
Det är i särklass både den roligaste och sämsta "reklamfilm" jag sett!
Jag var nära på att hämta en skämskudde när jag såg den första gången 😂😂

🤣🤣🤣 Ja den är rolig på ett sett för att den är så jäkla fel. Vad är det för krämer liksom, kombinerad ansikts och bröstkräm!?
Vad vill hon med det här inlägget, att vi ska vilja bli lika porriga som hon och därför köpa krämen🤷‍♀️🤦‍♀️. Sååå jäkla mycket filter så hon är bara en dimma typ🤣. Hon berättar aldrig om krämerna i sin reklam hon tror det räcker med att hon gnider in sig sensuellt med dem så ska vi bli pilska och genast shoppa loss 😳🤣🤣🤣
Citera
2022-09-05, 20:25
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:

Alltså den där ”reklamvideon” är så pinsam att jag får andnöd av att titta på den.🫣
Står halvnaken och smörjer in sig med klet som får en att associera mer med kuksås än med hudkräm…🤦🏻‍♀️ och sen med så mycket filter att hon ser animerad ut.

Den skulle nog sälja bättre som runkporr för småpojkar än att sälja det hon defacto försöker sälja.

Jeanette är verkligen ett mysterium..😑
Citera
2022-09-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Alltså den där ”reklamvideon” är så pinsam att jag får andnöd av att titta på den.🫣
Står halvnaken och smörjer in sig med klet som får en att associera mer med kuksås än med hudkräm…🤦🏻‍♀️ och sen med så mycket filter att hon ser animerad ut.

Den skulle nog sälja bättre som runkporr för småpojkar än att sälja det hon defacto försöker sälja.

Jeanette är verkligen ett mysterium..😑

🤣🤣🤣 Ja verkligen!!
Hon tycker väl att hon är skämtsam och rolig eller något 🤦‍♀️🥴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in