Citat:
Ursprungligen postat av
Kanelstav
Jag har också tänkt på det här. Hur kan hon sköta om sina kunder och deras behandlingar när hon är i Spanien 3 veckor åt gången varje månad?
Men ärligt talat så tror jag inte att hon har så många kunder.
Hennes kundkrets är säkert bara ett gäng gamla stammisar som har gått till henne i många många år och som gör samma behandlingar varje gång de går till henne var 3:e - 6:e månad..
För det finns ju ingen information, ingen rekommendation och inga omdömen att läsa om Jeanette och hennes estetiska behandlingar på nätet. Det går inte ens att hitta telefonnummer att ringa för att komma i kontakt med henne.🥴🥴
Nej precis, det är jättekonstigt.
Jag har själv jobbat på samma typ av salong och vet hur mycket uppföljningar och liknande det är.
Nåt som också är konstigt och säger emot det hon påstår är att har man mycket kunder är det ett väldigt roddande med tider hit och dit, och hon har ingen som helst bokningstjänst alls, vilket skulle innebära enormt mycket jobb, om man har mycket kunder, med tider som ska bokas, bokas om och bokas av…att det dessutom inte finns ett nummer att tillgå, utan folk ska då skriva på Insta typ?
Det är jättemärkligt och talar för att hon inte har så mycket kunder som hon påstår.
Jag tror precis som du, att hon har sin lilla krets av kunder som kommer då och då och gör sina behandlingar.
Då behöver man ju i regel inte följa upp särskilt mycket heller, med återbesök för botox och liknande, för man vet bättre då vilka doser en kund behöver.
Men det är verkligen konstigt att en sån som hon, som jobbat i branschen och är så ”stor”, som hon påstår, inte har rekommendationer från folk som behandlat sig där.
Jag skulle aldrig gå till nån som påstår sig vara så erfaren och det ändå inte finns några omdömen om från andra.
Luktar ruttet lång väg.