Citat:
Ursprungligen postat av
Kanelstav
Jag vill inte gå in och berätta helt öppet här i tråden vad det var som gick fel och vad som hände efteråt.
Det är för att det kan röja min anonymitet om jag berättar om det och hur det löste sig och hur hon bemötte mig.
Jag kan iallafall säga att det var svårt att få kontakt med henne. Det kunde ta 4-5 dagar innan hon svarade på mail och det kunde ta nästan lika långt tid för henne att ringa tillbaka när man ringt.
Väldigt trist att läsa hur hon bemöter och behandlar sina medmänniskor och kunder. Tyvärr inte särskilt förvånande.
Empati, medmänsklighet, ansvarskänsla och moral verkar vara en total bristvara i hennes personlighet.
Det är en liten otrevlig och självupptagen donna som utnyttjar människor och försöker framstå som genuin och framgångsrik. Det är bara skryt, Jag, Jag och selfies.... USCH!
Därför är det en aning chockerande att majoriteten av människor inte har genomskådat henne vid det här laget utan fortsätter att gilla och kommentera bilder/inlägg. JS är enbart en cynisk egoist med enormt bekräftelsebehov som inte bryr sig om andra människor utan utnyttjar andra för egen vinning utan några skrupler överhuvudtaget.
Hon borde ignoreras totalt i alla sammanhang och man undrar ju hur hennes man är funtad, men antagligen är han ordförande i Sveriges Toffelhjälte-förening.
Bevisligen går ju inte hissen ända upp och antagligen har kablarna brunnit och hissen har fastnat i schaktet på källarplan. Hon behöver bara EN följare och det är någon som tar hennes hand och följer med henne till psykolog/psykiatrin...
Instagram och Facebook är illusion och ren fejk! Hoppas fler inser detta för sin egen skull!
Sorglig och trist människa!