2022-09-17, 13:43
Medlem
MrBubss avatar
Jösses...!

Har nyligen upptäckt denna tråd och man blir ganska chockad över denna kvinna...

"Hjulet snurrar, men hamstern är död" känns som ett ganska givet konstaterande...

Hon är ju dessvärre bara en av tusentals kvinnor som upptäckt hur man kan försköna sig själv och skrävla genom sociala medier... Hon verkar vara en riktigt tröttsam, falsk och ytlig liten fjolla!

Patetiskt de luxe!
Citera
2022-09-17, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sawannapanna
😆 Tack, hon är ett spektakel helt enkelt och det är rätt intressant hur en kvinna i hennes ålder kan hålla på på det här fullständigt sjuka sättet. Hon är så pinsam och osmaklig.
Det här inlägget är så sjukt pinsamt, hon ska försöka dansaloss men ser samtidigt så bortkommen och osäker ut. Det är sådan sjukt konstig mix🤷‍♀️🤦‍♀️

https://www.instagram.com/reel/CWNWH...d=YmMyMTA2M2Y=

Vad är det för människor som tycker att det här är charmigt 🤣🤷‍♀️🤦‍♀️ att hon är så sjukt uppmärksamhet kåt. Slutet på dansen är det värsta när hon ställer sig bredbent och försöker se ut som någon barnunge🤮
Citera
2022-09-17, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Jösses...!

Har nyligen upptäckt denna tråd och man blir ganska chockad över denna kvinna...

"Hjulet snurrar, men hamstern är död" känns som ett ganska givet konstaterande...

Hon är ju dessvärre bara en av tusentals kvinnor som upptäckt hur man kan försköna sig själv och skrävla genom sociala medier... Hon verkar vara en riktigt tröttsam, falsk och ytlig liten fjolla!

Patetiskt de luxe!

🤣🤣🤣 Vilket fantastiskt bra uttryck 👌👍
Ja vi är väldigt många som undrar vad människan håller på med och faktiskt, hur står hennes familj ut🤷‍♀️ att ständigt gå omkring med mobilen som hon måste göra. Hon filmar ju varje steg hon tar typ. Detta åmande pluss allt det andra hon ljuger och överdriver om🤥🤡
Citera
2022-09-17, 14:30
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Vad är det för människor som tycker att det här är charmigt 🤣🤷‍♀️🤦‍♀️ att hon är så sjukt uppmärksamhet kåt. Slutet på dansen är det värsta när hon ställer sig bredbent och försöker se ut som någon barnunge🤮

Ja hon är ju ett unikum på många sätt…och då tyvärr inte i någon positiv bemärkelse.😑

Hon har rytmen i blodet säger hon men jag ställer mig tvivlande till den saken…man behöver ju ta på sig skämsmössan varje gång hon bjuder på sina ”danser”. 🤦🏻‍♀️
Citera
2022-09-17, 15:25
Medlem
Citat:
😆 Tack, hon är ett spektakel helt enkelt och det är rätt intressant hur en kvinna i hennes ålder kan hålla på på det här fullständigt sjuka sättet. Hon är så pinsam och osmaklig.
Det här inlägget är så sjukt pinsamt, hon ska försöka dansaloss men ser samtidigt så bortkommen och osäker ut. Det är sådan sjukt konstig mix🤷‍♀️🤦‍♀️

https://www.instagram.com/reel/CWNWH...d=YmMyMTA2M2Y=
Alltså kroppen är det ju inget fel på(egentligen ingens)det är hur hon använder den för att marknadsföra sina s k världsunika produkter 😏😂 Vem är målgruppen liksom?? Och för att träna så jävla brutalt som hon själv säger så verkar det inte ha gett så mkt resultat om man ser till muskler. Var någon som frågade dels hur hon kunde bli så brun bara efter några timmar utomlands, på vintern, var tydligen hennes unika gener....Undrar om inte hon inte använder melanotan som sägs ge ökad pigmentering under ögonen. Hon gillar ju sprutor och injicera 💉likaså hur hon kunde vara så rynkfri och om hon använde filter, hennes gener🤣 Sett bilder på båda föräldrarna och måste säga att de såg mer naturliga ut.
Citera
2022-09-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Alltså kroppen är det ju inget fel på(egentligen ingens)det är hur hon använder den för att marknadsföra sina s k världsunika produkter 😏😂 Vem är målgruppen liksom?? Och för att träna så jävla brutalt som hon själv säger så verkar det inte ha gett så mkt resultat om man ser till muskler. Var någon som frågade dels hur hon kunde bli så brun bara efter några timmar utomlands, på vintern, var tydligen hennes unika gener....Undrar om inte hon inte använder melanotan som sägs ge ökad pigmentering under ögonen. Hon gillar ju sprutor och injicera 💉likaså hur hon kunde vara så rynkfri och om hon använde filter, hennes gener🤣 Sett bilder på båda föräldrarna och måste säga att de såg mer naturliga ut.

Nej precis, för min del vill jag inte klaga på någons utseende. Inget fel på hennes kropp precis som det inte är fel på någon annans kropp. Det är helt och hållet hennes attityd och sett jag stör mig på. Angående mörka ringar och påsarna som hon har under ögonen så syns det ju så tydligt när hon inte använder filter. Hon ser ju verkligen mer sliten ut utan filter. Så kan det ju också vara för oss alla. Det är ju bara det att hon lägger på värstingfilter och sedan snackar om sina magnifika gener🤷‍♀️🤦‍♀️😆. Hon dummar sig helt enkelt. Om hon varit mer äkta och ordentlig affärskvinna som var seriös så hade det ju varit helt annorlunda. Hon förstör ju bara för sig själv. Tänk om hon hade slitigt och jobbat ihop till ett riktigt slott istället för att ljuga ihop till ett luftslott.
Senast redigerad av Sawannapanna 2022-09-17 kl. 16:00.
Citera
2022-09-17, 21:51
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy8.
Det jag vet är att hon hyrde in sig hos en skönhetssalong i Gävle där hennes huvudsakliga arbetsuppgift var att utföra dessa injektioner som enligt henne själv är att ”piffa med stil”.
På sin privata Instagram lade hon sedan i reklamsyfte (åt sig själv och inte salongen) upp före och efter bilder på dessa kunder som i sin tur rasande ringde upp ägaren till salongen och krävde svar på varför dessa bilder postats utan samtycke.
Ägaren som är en seriös och respekterad person inom branschen blev såklart tvärförbannad då hen dels värnade om sina kunders rätt till integritet men även salongens rykte och ställde därför JS mot väggen.
Detta samt att ägaren till salongen inte ville förknippas med JS’ gränslösa beteende på sociala medier som tog fart vid den tiden ledde till salongen valde att säga upp sitt samarbete med henne.
Vet att hon efter detta hyrde in sig på en annan salong och att det slutade på liknande sätt där.
Gävle är en liten håla där snacket går och alla ”känner alla”.
Hon straffade verkligen ut sig där och det var efter dessa händelser hon drog till Göteborg.
Jeanette vet inte vad etik och moral är. Det är konstigt att hon fortfarande "hänger kvar i branschen" och har kunder efter det.

Jag har varit hos Jeanette och gjort en behandling, det slutade med att jag fick svåra problem.
Det var efter det som jag förstod att Jeanette inte alls är den som hon utger sig för att vara på sociala medier.
Citera
2022-09-17, 22:01
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Jeanette vet inte vad etik och moral är. Det är konstigt att hon fortfarande "hänger kvar i branschen" och har kunder efter det.

Jag har varit hos Jeanette och gjort en behandling, det slutade med att jag fick svåra problem.
Det var efter det som jag förstod att Jeanette inte alls är den som hon utger sig för att vara på sociala medier.

Nej det är ju uppenbart att etik och moral inte är några tunga poster i hennes personlighet..😏

Du kanske har berättat det förut, men hur bemötte hon dig när en sån grej hände…alltså att behandlingen gick snett?
Citera
2022-09-17, 22:38
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Hon gör det bara för att få bekräftelse, om så bara en enda person ger henne det.
Hon tycker själv att hon är supersexig, vältränad, jäkligt fräsch och "har rytmen i blodet".
Dessutom har hennes "gener" gjort henne helt rynkfri vid 49 års ålder och hon t o m fått större bröst och fylligare läppar med tiden🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
2022-09-18, 09:38
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Nej det är ju uppenbart att etik och moral inte är några tunga poster i hennes personlighet..😏

Du kanske har berättat det förut, men hur bemötte hon dig när en sån grej hände…alltså att behandlingen gick snett?
Jag vill inte gå in och berätta helt öppet här i tråden vad det var som gick fel och vad som hände efteråt.
Det är för att det kan röja min anonymitet om jag berättar om det och hur det löste sig och hur hon bemötte mig.

Jag kan iallafall säga att det var svårt att få kontakt med henne. Det kunde ta 4-5 dagar innan hon svarade på mail och det kunde ta nästan lika långt tid för henne att ringa tillbaka när man ringt.
Citera
2022-09-18, 11:45
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelstav
Jag vill inte gå in och berätta helt öppet här i tråden vad det var som gick fel och vad som hände efteråt.
Det är för att det kan röja min anonymitet om jag berättar om det och hur det löste sig och hur hon bemötte mig.

Jag kan iallafall säga att det var svårt att få kontakt med henne. Det kunde ta 4-5 dagar innan hon svarade på mail och det kunde ta nästan lika långt tid för henne att ringa tillbaka när man ringt.

Väldigt trist att läsa hur hon bemöter och behandlar sina medmänniskor och kunder. Tyvärr inte särskilt förvånande.

Empati, medmänsklighet, ansvarskänsla och moral verkar vara en total bristvara i hennes personlighet.

Det är en liten otrevlig och självupptagen donna som utnyttjar människor och försöker framstå som genuin och framgångsrik. Det är bara skryt, Jag, Jag och selfies.... USCH!

Därför är det en aning chockerande att majoriteten av människor inte har genomskådat henne vid det här laget utan fortsätter att gilla och kommentera bilder/inlägg. JS är enbart en cynisk egoist med enormt bekräftelsebehov som inte bryr sig om andra människor utan utnyttjar andra för egen vinning utan några skrupler överhuvudtaget.

Hon borde ignoreras totalt i alla sammanhang och man undrar ju hur hennes man är funtad, men antagligen är han ordförande i Sveriges Toffelhjälte-förening.

Bevisligen går ju inte hissen ända upp och antagligen har kablarna brunnit och hissen har fastnat i schaktet på källarplan. Hon behöver bara EN följare och det är någon som tar hennes hand och följer med henne till psykolog/psykiatrin...

Instagram och Facebook är illusion och ren fejk! Hoppas fler inser detta för sin egen skull!

Sorglig och trist människa!
Senast redigerad av MrBubs 2022-09-18 kl. 11:58.
Citera
2022-09-19, 16:51
Medlem
Senaste stories så zoomades naturligtvis benen in, liggandes på solstolen. Märligt att sexbomben inte rakat låren 🤭 och som väntat skulle munnen plutas och handen gnidas bakom nacken så där "åh vad kåt och sexig jag är" 🤣 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in