Citat:
Ursprungligen postat av
JagheterHenrik
Kontext är aoch o ja. Därför borde du föregått med gott exempel och sett vad jag skrev innan, för jag svarade på ett idiotinlägg om att de flesta inte gillar att man skämtar om folkmord, och då drog jag upp South Park. Du tänkte inte så långt där?
Så kontentan av det du säger är att du är förvånad över att en nazist säger "hell seger"? Låter dessvärre som att du lider av diagnosen idiot.
Men nu när du ändå är inne på det, vilket är du mest kränkt av, detta skämt eller att barn blir skjutna på lekplatser i Sverige?
Herregud, även om jag stöttar JÅ och tycker SD ska vara med och så så vill SD INTE lösa skjutningarma som är 95% drogrelaterade då de sagt att de inte tänker att genomföra en drogreform som hade minskat brotten och skjutningar enligt både statistiken och exempel på andra länder som gjort det. När JÅ eller högern visar kompetens inom detta och visar att de vet vad som måste göras för att skjutningar och brotten ska minska rejält(vilket jag hoppas de gör, för landets bästa!), så kan du säga det du säger, tills dess borde du inte yttra dig för det är tomma ord utan att man kommer göra något åt dessa skjutningar om man inte tänker om och slutar vara precis som de andra partierna med sin skadliga nollvision som leder till enorm kriminalitet.
Jag blir kränkt utav extremister som dig som inte vet vad de snackar om men tror att de är Einstein.
Ditt exempel på South park vart helt ologiskt, även om jag är ett fan av serien (kollade främst som som ungdom, fast var ändå några roliga avsnitt på senare dar med Lorde och virusgrejen bland annat), bara inse att du hade fel.
De flesta SDare anser att hennes uttalande var efterblivet, de som skyddar det är antingen nazisympatisörer eller saknar all form av sunt förnuft.
Citat:
Ursprungligen postat av
JagheterHenrik
Ja jag vet att du ser dig som mognare än alla andra och att du blir kränkt och traumatiserad av grov humor. Jag skrev ju det! Men det är också det vi alla andra skrattar åt när det gäller er pryda moralister som går bananer för minsta lilla skämt som inte passar sig för er.
Det bästa här är att ni pryda och lättkränkta människor är bland de roligaste att driva med eftersom man vet att ni har en så stark fasad och är så överkänsliga för skitsaker. Att barn däremot skjuts på lekplatser i Sverige, alltså verkliga problem, verkar ni totalt obrydda av. Men det är väl så ni moralister resonerar? Fasansfullt våld är okej så länge ingen säger fula ord.
Styrkekramar ❤️❤️
Alltså du borde lägga in dig på psyk, du behöver nog starka mediciner. Den enda som verkar vara kränkt här, är du som är lack över att folk inte anser som du, och att majoriteten (även SDare och dess sympatisörer som jag) anser att hennes uttalande vart efterblivet, inte kränkande. Kanske kränkande för judar eller något men varför skulle det vara kränkande för andra? Det är icke passande, efterblivet och omoget. Det är inget läge att skoja på ett sådant ställe och speciellt inte om sådant då SD länge blivit uteslutet på grund av nazistämpeln.
Men ni puckon som skyddar dessa dåraktiga beteenden kommer fan sänka SD, jävla idioter är ni, ni bekräftar dessutom medias smutskastning utav SD till viss del när ni är så är extrema och vägrar erkänna dessa brister samt uppvisar sektbeteende. Ni inser inte att ni skämmer bort folk från SD, folk börjar tro på allt media och motståndare sagt om SD när ni normaliserar sådant här, hur förstår du inte detta? Eller är du någon motståndare som vill att folk ska stämpla SD som nazister?
Jag tappar fan iq genom att försöka få dig att tänka logiskt men det känns hopplöst då du är bortom all räddning i vanföreställningar, förutfattade meningar, och din skeva syn på hur man ska bete sig som en vuxen högt uppsatt politiker.
Tror du att JÅ tycker att detta var kul? Han skäms som fan mest troligen, inte heller gillar han att dårar som du tycker det är normalt och roligt samt lämpligt, du visar att partiet har sådant krav som JÅ länge försökt att städa undan.
Och de som är vuxna, mogna samt har sunt förnuft är "vänster, kränkta, prydda".
Herregud alltså....