Citat:
Ursprungligen postat av
JagheterHenrik
Ja alltså jag förstår ju att du inte tycker att South Park är roligt eftersom du lätt blir kränkt av grov humor, men jag skiter egentligen i dig utan jag sa att många andra gillar South Park eftersom de flesta är inte lika fina i kanten och pryda som du och kan ta grova skämt. Att du och hela vänsterrörelsen blir fullständigt hysteriska och skapar en moralpanik från såna skitsaker vet alla sen innan, och det är bland annat därför som det går åt helvete för vänstern.
PS: skulle någon säga "jag knullar din mamma" på en valvaka skulle jag nog skratta ihjäl mig. Jag vet att du skulle bli traumatiserad, men jag tycker ärligt talat inte att det är ett problem med folk som har grov humor. Jag tycker däremot att det är ett problem med människor som skjuter barn på lekplatser, något som vänstern aldrig brytt sig speciellt mycket om.
PLEEEASE THINK OF THE CHILDREN!!!🥺❤️ Styrkekramar!
Kan du läsa eller är du efterbliven? Kollade på South Park hela tiden när jag var ungdom, idag är jag mer mogen än så. Det kan vara småkul men det är mycket roligare när man är ung eller pårökt när man tittar på det (vilket jag inte gör längre, alltså röker på). Du tycker det är roligt med fis, kiss och bajsskämt som vuxen när du är nykter? Det är efterblivet, kul men omoget. Vissa avsnitt kan vara lite mer normala som kan vara roliga men även de som är SP fans anser dessa saker jag anser. Det ska vara efterblivet, löjligt, omoget, provocerande, även skaparna utav det har sagt det jag säger. Jag som varit stort fan utav SP vet mer om serien än dig mest troligen, men fortsätt du med dina inbillningar.
Jag är inte vänster och inte höger(därav mitten), inser att ni bägge är skeva i huvudet om jag ska dra någon slutsats här på forumet av sådana extrema som lider av vanföreställningar som dig.
Skriver jag tycker SP är kul och kollat typ alla säsonger, men enligt dig gör jag inte det för jag tycker inte om skämt om folkmord på en viktig politisk händelse. Herregud alltså, du skämmer ut högern om något.
Röstar blankt, då jag inser att ni extremister på bägge hållen är likadana, hycklare och lider utav vanföreställningar, förutfattade meningar och ska stämpla alla som inte håller mer er skeva åsikter till 100% för X och Y trots man är inget utav detta. Ni är såå djävla lika varandra att det är skrattretande, höger och vänsterextremister.
Du låter som om du vore 14 år gammal eller är skitzofren och sådana dårar förstör för SD samt gör att de inte blir tagna på allvar. Det enda man blir traumatiserad utav är din brist på intelligens, logik, mognad samt sunt förnuft.