2022-09-17, 09:27
  #2065
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Gäsp.
Att folk ens orkar bry sig om en full gapig brud.
Flashbacks töntigaste form av inlägg.
Läser, stör dig och fejkar vara ointresserad.
Hahaha!

Tråkigt för Rebecka att alla SDare gör henne en björntjänst.

Hell..g seger på dig. ❤️
Citera
2022-09-17, 09:29
  #2066
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej du.

Jag märker att folk reagerar mycket starkt i de forum jag befinner mig och det ska som sagt bli intressant att se när fasaderna krackelerar.
Vissa SDare har fått bita ihop länge för att nå de här siffrorna.
Lite mer diktatorkramar så börjar det nog röra på sig.
De röster de fått är troligen inte starka, nåt som även Jomshof var bekymrad över innan valet - dvs att folk inte litar på SD.
De kommer bita sig i sin egen röv och falla på eget grepp.
För att de är omogna och inkompetenta, dvs de flesta runt Åkesson. Nåt som han uppenbart gillar att ha kring sig, trots allt.
Okej! Jag gjorde en analys för vilket parti jag skulle rösta på och det blev SD men ändå röstade jag på liberalerna. Jag tycker att de saknar mognad och många saker fast föredrar dem 100 gånger framför Sossar eller vänsterparti som bara vill ha mer skatt och makt. De har även skött detta land riktigt illa. Sätt det i jämförelse med din fåfänga ovilja mot en ung tjej som sa något helt oskyldigt. Är du kommunist helt enkelt?
__________________
Senast redigerad av Truefighter 2022-09-17 kl. 09:31.
Citera
2022-09-17, 09:30
  #2067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Gäsp.
Att folk ens orkar bry sig om en full gapig brud.

Om det bara var så. Men nu är det en frontfigur för SD. 5 Namnet på listan till regionsfullmäktige i Stockholm. Blir hon inte bortplockat kommer hon in. Bara att hon framstod som en sketfull fjortis vore illa nog för någon i hennes position. Inte konstigt folk höjer på ögonbrynen när hon skriker Heeeilg Seger som dom flesta förknippar med nazism. Vilket SD i årtionden försökt tvätta bort från sin image.
Citera
2022-09-17, 09:31
  #2068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Återigen, man måste inte välja. Man kan tycka att båda sakerna är illa, av olika anledningar.

Det är illa att barn riskerar skjutas på lekplatser. Det är illa att Fallenqvist lajvar nazist i fyllan.

Båda sakerna är illa. Vad är svårt att förstå med det?
Sluta nu! Det här handlar om att du inte kan välja mellan dessa två eftersom du vet att ditt svar är ytterst pinsamt att erkänna – du tycker att helg seger är obehagligare än att barn blir skjutna på lekplatser i Sverige. För de flesta normala människor är valet rätt självklart att det sistnämnda är vidrigare.

Kolla inte på länken nedan för den kommer spä på ditt trauma efter det här skämtet något så kopiöst:
https://youtu.be/tw5n-_F0Bg0

Styrkekramar och handhjärtan till dig efter detta trauma du utsatts för ❤️🥺
Citera
2022-09-17, 09:34
  #2069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Alltså hur i helvete kan ni fortfarande diskutera detta så den ligger nr 1 på Flashback? Glöm detta nu, det har inget nyhetsvärde. Allt ni gör är dansa efter vänsterns pipa.
Jag tycker att det är extremt roligt att se pryda och hysteriska vänstermänniskor få utlopp för sitt trauma här!
Citera
2022-09-17, 09:37
  #2070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Om det bara var så. Men nu är det en frontfigur för SD. 5 Namnet på listan till regionsfullmäktige i Stockholm. Blir hon inte bortplockat kommer hon in. Bara att hon framstod som en sketfull fjortis vore illa nog för någon i hennes position. Inte konstigt folk höjer på ögonbrynen när hon skriker Heeeilg Seger som dom flesta förknippar med nazism. Vilket SD i årtionden försökt tvätta bort från sin image.
Nä inte ens nära på tyska faktiskt. Du måste sätta det ena ordet framför det andra till att börja med. Sen betyder det endast var hälsad eller leve segern på tyska typ. Vill vi förbjuda vissa ord eller fraser för något som hände långt tillbaks i tiden?
__________________
Senast redigerad av Truefighter 2022-09-17 kl. 09:41.
Citera
2022-09-17, 09:41
  #2071
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Okej! Jag gjorde en analys för vilket parti jag skulle rösta på och det blev SD men ändå röstade jag på liberalerna. Jag tycker att de saknar mognad och många saker fast föredrar dem 100 gånger framför Sossar eller vänsterparti som bara vill ha mer skatt och makt. De har även skött detta land riktigt illa. Sätt det i jämförelse med din fåfänga ovilja mot en ung tjej som sa något helt oskyldigt. Är du kommunist själv?
Nej jag är inte kommunist.

Jag är helt övertygad att om SD tror att det är fräckt att prata som om de sitter i en herrbastu så kommer det balla ur rejält.
Flertal har en ytterst obildad vokabulär. Om det så är massutskick per sms, Rebecka med sina anspelningar på Hell seger eller Bylund med isterband och att vilja knocka journalister. Andersson ligger på rygg och klunkar bubbel och vill ha straffarbete för nioåringar, pekade finger åt Federley ifjol men bodde ihop med sin pedofilpappa, ex SD politikern.
Allt detta rör sig Åkesson i och bryr sig inte ett skvatt. De är hans polare, vissa sen lång tid om nu nån byfåne tycker synd om honom.

Hell seger är inte nåt att skämta om och det är inte ett tecken på högt i tak och bara klämkäckt.
__________________
Senast redigerad av develi 2022-09-17 kl. 09:55.
Citera
2022-09-17, 09:42
  #2072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Nä inte ens nära på tyska faktiskt. Du måste sätta det ena ordet framför det andra till att börja med. Sen betyder det endast var hälsad eller leve segern på tyska typ. Vill vi förbjuda visa ord eller fraser för något som hände långt tillbaks i tiden?

Inte förbjuda men att säga vissa saker är extremt olämpligt, och att skämta om något så osmakligt, speciellt under en så pass viktig händelse, speciellt med tanke på att SD försökt tvätta bort nazistämpeln länge så är det katastrofalt för SD. Majoriteten av deras väljare är inte nazister och vill inte heller att de högt uppsatta i partiet ska skämta om sådant, de som tycker det är roligt och skitsamma är de som ofta har nazisympatier eller är efterblivna.

Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jag tycker att det är extremt roligt att se pryda och hysteriska vänstermänniskor få utlopp för sitt trauma här!
Man behöver inte vara vänster för man inte är nazisympatisör eller tycker inte att folkmord är roligt.
__________________
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-17 kl. 09:45.
Citera
2022-09-17, 09:43
  #2073
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Sluta nu! Det här handlar om att du inte kan välja mellan dessa två eftersom du vet att ditt svar är ytterst pinsamt att erkänna – du tycker att helg seger är obehagligare än att barn blir skjutna på lekplatser i Sverige. För de flesta normala människor är valet rätt självklart att det sistnämnda är vidrigare.

Kolla inte på länken nedan för den kommer spä på ditt trauma efter det här skämtet något så kopiöst:
https://youtu.be/tw5n-_F0Bg0

Styrkekramar och handhjärtan till dig efter detta trauma du utsatts för ❤️🥺

Så mycket vänstertroll och dålig förlorare! Hon var på fyllan och uttryckte sig lite oklart. Är du en kvinnohatare, en misogynist?
Citera
2022-09-17, 09:44
  #2074
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Nä inte ens nära på tyska faktiskt. Du måste sätta det ena ordet framför det andra till att börja med. Sen betyder det endast var hälsad eller leve segern på tyska typ. Vill vi förbjuda vissa ord eller fraser för något som hände långt tillbaks i tiden?

Hell seger har gett fällande dom, dvs hets mot folkgrupp och används av svenska nazister.
Citera
2022-09-17, 09:52
  #2075
Medlem
Giant Squids avatar
SD versionen utav Fredagsmys.
Citera
2022-09-17, 09:53
  #2076
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Om det bara var så. Men nu är det en frontfigur för SD. 5 Namnet på listan till regionsfullmäktige i Stockholm. Blir hon inte bortplockat kommer hon in. Bara att hon framstod som en sketfull fjortis vore illa nog för någon i hennes position. Inte konstigt folk höjer på ögonbrynen när hon skriker Heeeilg Seger som dom flesta förknippar med nazism. Vilket SD i årtionden försökt tvätta bort från sin image.

I vilken video skriker hon Heilg Seger?

Sist jag kollade så säger hon "Det är en Helg-seger. Alltså en seger helg"

Såvitt jag kan se så är det bara vänstern som förknippar helgseger med Nazism?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in