Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Okej! Jag gjorde en analys för vilket parti jag skulle rösta på och det blev SD men ändå röstade jag på liberalerna. Jag tycker att de saknar mognad och många saker fast föredrar dem 100 gånger framför Sossar eller vänsterparti som bara vill ha mer skatt och makt. De har även skött detta land riktigt illa. Sätt det i jämförelse med din fåfänga ovilja mot en ung tjej som sa något helt oskyldigt. Är du kommunist själv?
Nej jag är inte kommunist.
Jag är helt övertygad att om SD tror att det är fräckt att prata som om de sitter i en herrbastu så kommer det balla ur rejält.
Flertal har en ytterst obildad vokabulär. Om det så är massutskick per sms, Rebecka med sina anspelningar på Hell seger eller Bylund med isterband och att vilja knocka journalister. Andersson ligger på rygg och klunkar bubbel och vill ha straffarbete för nioåringar, pekade finger åt Federley ifjol men bodde ihop med sin pedofilpappa, ex SD politikern.
Allt detta rör sig Åkesson i och bryr sig inte ett skvatt. De är hans polare, vissa sen lång tid om nu nån byfåne tycker synd om honom.
Hell seger är inte nåt att skämta om och det är inte ett tecken på högt i tak och bara klämkäckt.