Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Fast du.. Det är bara du och IR5 som ylar om rassar och "rassigt" moddande. Det finns nog en lärdom att hitta där.
Det är inte alls bara jag och ir5!
Alla som på nåt sätt försvarat MÖ på fb har varit utsatt för sånt.
Det räcker bara att man börjar ifrågasätta USA eller Israel. Om man utger sig vara utlänning eller ryss och diskuterar sånt, då är det kört. Man hamnar direkt på den listan. Det har folk fattat på fb.
Ni har fått klagomål av andra som inte tycker det är rassigt men har gjort anmärkningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
moral2000
T80u är så oerhört tröttsam som mod i vapen&militär.
han använder sig av sina egna värderingar och beslut då det delas ut varningar och banningar.
enbart hans trådstarter borde göra att han som mod bannades.
vart vänder jag mig för att fortsätta min kamp emot att han inte skall fortsätta vara mod?
Vidare till användaren: ormenlånge
Ormenlånge, har säkerligen över 5-6 tusen inlägg här på flashback som vanlig användare.
grejen är att han inlägg efter inlägg, har den möjlighet utan efterflöjning från en mod att fortsätta med sina provocerande inlägg, förstöra trådstarter med enkla, dryga påståenden om att allt det han skriver är sant och fakta.
Han har aldrig blivit bannad även om det finns (genom hans) poster dokumenterat hur han driver och stör ordningen i v&p.
Vart vänder man sig för att få ordning på detta trams?
Jag känner mig nästan som en muslim i Israel.
Snälla hjälp mig att få rätsida på skiten
Några som moddar politik och sånt har rasistiska åsikter och de ska avsättas och straffas. Men problemet verkar handla om att admin inte kan säga till moderatorerna öppet. Men ni resten som inte säger till och låter nåt bara fortsätta är oxå rassar.
Är det så fucking svårt och bara säga att vissa av er är rasister? Tror du inte det syns?
Varför tror du ni är hatade?
Kolla på din admin, seriöst, att en admin som påstår vara yttrandefrihetens försvarare!
Han gör trådar om en ”skelettkvinna”

seriöst! Om ni har fiender, vilket ni har eftersom sajten har varit utsatt för attacker, så försök rannsaka er själva. Vad är det ni gör som gör att folk blir irriterade på er?
FB har mera blivit nån sajt för en speciell grupp som har speciella åsikter. Den här gruppen har tagit över och censurerar sajten.