Egentligen skulle jag ju hålla käft för jag följer inga debatter där.
Vad som gäller moderering så är den ju subjektiv och där har ju Admin sista ordet.
Svårt att ge exakta råd:
Men ett sätt är ju att man öppnar upp frågeställningen:
Som istället för att säga "så här är det" så kan man säga "jag har hört, stämmer det, vad tror du?"
Dom kanske bara rentav missförstått vad du menat?
Ja, det är ju inte helt enkelt det där.
Jag tror även att det är viktigt (även om man har rätt i sak) att försöka se till så man inte missförstås och att man kanske fokusera på det den andra har rätt i.
I stället för att leta fel.
Nu vet jag inte hur det sett ut exakt här men jag förstår ju om du känner en viss frustration om dom t.ex fokuserar på ett fel du skrivit och blundar för saker du har rätt i.
Som jag sagt tidigare, öppna upp för att du inte vet vad som är "rätt" så borde det ju bli svårt att vara dryg.
Jag tror det nog också det kan vara lätt att uppfattas som dryg på nätet fast man inte tänker på det.
Men som sagt jag har dålig koll på det underforumet och jag hoppas dom har förståelse för dina tankar.
Då man ofta ser att modsen ofta har taggarna utåt i denna typ av trådar.
Citat:
Ursprungligen postat av
moral2000
att vara påläst och provocera, förlöjliga, vara dryg och trolla är inte samma sak.
Finns betydligt mer folk i v&p som är kunnigare. Det inte det som är saken. Saken är den T80 grundar sina egna beslut och banningar på sina egna värderingar och in tro på vad som är rätt.
Ormen skriver sådana inlägg som hade fått den sämsta modden i ett annat forum att direkt agera pga av den spydiga, arroganta, uppenbara trollningen. Moddarna i v&p håller ormen om ryggewn. finns 100-tals inlägg som är uppenbara till varningar