Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-05-18, 23:06
  #109
Medlem
Sidhellacopters avatar
Jag har varit med länge och Moderatorerna är rätt ofta idioter som inte förstår vad yttrandefrihet är. Misstänker att de är av en yngre generation som helt enkelt är dummare och saknar bildning. Det började med 90-talisterna.
Citera
2023-05-18, 23:48
  #110
Medlem
Det hör väl till att moderatorer är "partypoopers" ibland. Men oftast så gör de rätt när de rensar bort inlägg och trådar. Även om de ibland kan slänga iväg en intressant tråd bara för att någon detalj var lite off.
Citera
2023-05-19, 16:24
  #111
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Jag har varit med länge och Moderatorerna är rätt ofta idioter som inte förstår vad yttrandefrihet är. Misstänker att de är av en yngre generation som helt enkelt är dummare och saknar bildning. Det började med 90-talisterna.

Yttrandefrihet finns mer här än på andra forum. Jämför med exempelvis Familjeliv. se, där du vår en varning/ blir avstängd bara för att någon känt sig kränkt av det du skrivit.

Däremot är det hårdare här att man följer reglerna, söker efter befintlig tråd innan man startar en ny, kvalitet framför kvantitet osv. Några gånger har det hänt att jag sökt efter trådar men inte hittat, och därmed startat en ny, varpå jag uppmanats att söka efter befintliga trådar. Sedan att vissa trådar papperskorgas eller flyttas utan motivering.
Citera
2023-05-19, 17:06
  #112
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggve.Alibaba
Inget direkt hat mot moddar från min sida heller. Finns bara en moderator som jag stör mig på. Men handlar inte om hur han modererar, utan mest för att jag tycker han verkar dum i huvudet + sannolikt iranier.

Det där var faktiskt bra humor.
Citera
2023-05-19, 17:11
  #113
Medlem
Severlohs avatar
Ja det finns en hatbild mot dem, och det beror på att de är fittor som driver sin egna politiska agenda genom att bland annat radera inlägg de inte gillar med svepskälet ”off topic/trams” utan att ens informera skribenten.
Citera
2023-05-19, 19:15
  #114
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Ja det finns en hatbild mot dem, och det beror på att de är fittor som driver sin egna politiska agenda genom att bland annat radera inlägg de inte gillar med svepskälet ”off topic/trams” utan att ens informera skribenten.

Exakt. De flesta moderatorer är woke-kräk som förstör hela idén med Flashback. Just of topic/trams används systematiskt för att döda yttrandefriheten på Flashback
Citera
2023-05-20, 00:02
  #115
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Det där var faktiskt bra humor.
Tack. Och det var inte dig jag menade.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback