2022-09-05, 16:21
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Fina updates Ivan även om du inte tycker det själv, det är kul att följa

Hur mycket vätska får du i dig per dag?

Tack kompis!!

Jag är faktiskt rätt bra på det här med vätska. Det blir ett par liter varje dag.

//Ivan
Citera
2022-09-06, 23:45
Medlem
Stor-steffes avatar
Tja mr monster!

Jag slängde på lite db med start i söndags till min trt och helvetes vilken skillnad de blev direkt. 😁
Helt otroligt. Hur kan en så liiiiiten tablett göra sååå mycket? Helt otroligt. Musklerna börjar direkt bli fylligare och skaderisken minskar drastiskt känns. Åhhh blev så fett glad. 👍 kan du inte testa lite db nån gång 🙄 du skulle ju total älska det😁😁😁
Satt o kollade på bigger stronger faster härom kvällen och jag älskar när han kiropraktorn eller va han är läser upp alla sides.
Depression
Convulsions
Anxiety
Jawndis
Myo cardio infarktion
Exema
Absess
Vaginal pain

U want to know what im reading about?
- vitamin c

😁😁😁

Lev livet min vän. Wohooo nu vill vi se Ivan dunka upp ett pers snart igen. Lets go baby

Mvh
Citera
2022-09-07, 08:36
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Tja mr monster!

Jag slängde på lite db med start i söndags till min trt och helvetes vilken skillnad de blev direkt. 😁
Helt otroligt. Hur kan en så liiiiiten tablett göra sååå mycket? Helt otroligt. Musklerna börjar direkt bli fylligare och skaderisken minskar drastiskt känns. Åhhh blev så fett glad. 👍 kan du inte testa lite db nån gång 🙄 du skulle ju total älska det😁😁😁
Satt o kollade på bigger stronger faster härom kvällen och jag älskar när han kiropraktorn eller va han är läser upp alla sides.
Depression
Convulsions
Anxiety
Jawndis
Myo cardio infarktion
Exema
Absess
Vaginal pain

U want to know what im reading about?
- vitamin c

😁😁😁

Lev livet min vän. Wohooo nu vill vi se Ivan dunka upp ett pers snart igen. Lets go baby

Mvh

Är det sådan skillnad?! Hm, jag nojjar lite över orala och har alltid gjort. Just för att de är styggare än oljor men det börjar kännas som att jag förr eller senare måste testa.

Jag älskar Bigger, stronger. Tror jag sett den 3-4 gånger och ja, jag minns den scenen

Ja, det börjar bli dags att få upp fokus till 100% igen. Har varit lite off i 2-3 veckor. Tror det är att det blev sådan väsentlig skillnad att kliva av Tren och Susta och bara cruisa på hrt. Lite som en bil där växel 4 och 5 slutar fungera och man får köra 40 km på motorvägen. Lite fisigt, liksom. Men, det var jag inställd på så jag har liksom inga ursäkter så ja: Let's go baby, light weigths!

Kör hårt! // Ivan
Citera
2022-09-08, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Är det sådan skillnad?! Hm, jag nojjar lite över orala och har alltid gjort. Just för att de är styggare än oljor men det börjar kännas som att jag förr eller senare måste testa.

Jag älskar Bigger, stronger. Tror jag sett den 3-4 gånger och ja, jag minns den scenen

Ja, det börjar bli dags att få upp fokus till 100% igen. Har varit lite off i 2-3 veckor. Tror det är att det blev sådan väsentlig skillnad att kliva av Tren och Susta och bara cruisa på hrt. Lite som en bil där växel 4 och 5 slutar fungera och man får köra 40 km på motorvägen. Lite fisigt, liksom. Men, det var jag inställd på så jag har liksom inga ursäkter så ja: Let's go baby, light weigths!

Kör hårt! // Ivan

Long time no see my friend!

Håller med om orala, men blir mer och mer sugen på att slänga in lite anavar. Ska vi kanske köra ett experiment ihop? 😅💪🏻

Hur går allt i övrigt?

/phys
Citera
2022-09-10, 19:22
Medlem
Stor-steffes avatar
Hallooooo mr 😁
Har du nån erfarenhet av att man lättare blir förkyld när hormonnivåerna spelar ping Pong? Ja blir jämt förkyld. Det betyder alltså att dra ner på testot är skadligt. Hmmm bäst o blasta.

Mvh
Citera
2022-09-12, 11:17
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thephysique
Long time no see my friend!

Håller med om orala, men blir mer och mer sugen på att slänga in lite anavar. Ska vi kanske köra ett experiment ihop? 😅💪🏻

Hur går allt i övrigt?

/phys

Jamen där ÄR du ju!

Ett gemensamt experiment vore intressant! Kör exakt samma upplägg och sedan se om det påverkar oss lika eller olika. Jag ska klura lite men spontant blir jag sugen. Ska ta det lite lugnt nu (ligger på 125 mg Testo C ew) men planerar att dra på lite från och med november eller där i krokarna.

Varit lite "off" i två veckor nu. Brukar ha en sådan dipp efter att ha kört på med 6-7 pass i veckan i månader. Känner mig mjuk och svag men det är under kontroll. Själv då?

//Ivan
Citera
2022-09-12, 11:20
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Hallooooo mr 😁
Har du nån erfarenhet av att man lättare blir förkyld när hormonnivåerna spelar ping Pong? Ja blir jämt förkyld. Det betyder alltså att dra ner på testot är skadligt. Hmmm bäst o blasta.

Mvh

Intressant! För jag har varit under konstant pollenattack (fast det inte ska finnas pollen i luften nu) och det sammanfaller med att jag klev av susta och tren. Måste forska lite om detta. Bra inspel, tack!

Läget då? Hur går träningen?

//Ivan
Citera
2022-09-12, 11:40
Medlem
IvanDF2s avatar
UPDATE: Knull, ceailis, svett, Nobelpriset, dipp mm

Varit lite frånvarande som dels beror på att jag lite halkat ur träningen senaste två, tre veckorna och dels för att jag i går kom hem från en weekend i Köpenhamn med en ny date. Men nu så, nu jävlar!

Det är en dramatisk skillnad att kliva ner från Susta och Tren till lågdos Testo C (jag kör 125 mg ew). Jag var både varnad och förberedd. Nedtrappningen slog på mojo/träningsgnista liksom styrka och jag tappade tryck och hårdhet på ett vis jag inte hade räknat med. Jag har mest känt mig som Barbapappa senaste månaden. Mjuk som en bulldeg på jäsning.

Knullade i alla fall som en kanin i Danmark och det var en fröjd att slippa Tren-svettningarna. För dig som nu läser det här och inte läste mina uppdateringar från i somras, kan jag flika in att jag dejtade en annan tjej när jag låg på Tren och jag fick sådana svettningar att hon blev orolig. Hon började googla och frågade "har du kollat din sköldkörtel? För här står det...". Jag blev alltså sjöblöt oavsett om vi bara promenerade i lugnt tempo eller pippade. Rejält pinsamt. Kände mig som ett freak.

Apropå Köpenhamn-knullerierna så borde den som uppfann Cealis ha Nobelpriset i medicin. Jag är för alltid fast. Jag ÄLSKAR Cealis! Det är pure ManLove

Men från knull, svettningar och kukpiller till träningen. Jag körde precis ett helt ok bröstpass. Inga märkvärdigheter. Två pressövningar + cable cross & pecdec. Valde att ligga lite högre på repsen, runt 15 stycken. Är som sagt svagare och jag vill inte skada mig nu. Alltför lätt att ha Tren-passen färskt i minnet och tro att jag skulle kunna ånga på lite brutalt nu när jag ligger på HRT.

Kommer köra vidare på 125 mg Testo C ew fram till månadsskiftet oktober/november. Då planerar jag att kliva upp en smula. Har inte bestämt upplägget än. Tren är helt makalöst men svettningarna var så pass vidriga att jag tvekar. Kanske blir de lättare att hantera när det är kallt. Att köra Tren under sommaren och pricka in veckorna med 30 graders värme var så här i efterhand inte helt optimalt.

Nu blir det extra fokus på kost och kardio. Måste komma igång med PW's och löpningen. Ska ta en lättare jogg senare i kväll. Tog fram matvågen i morse. Nu kommer jag väga allt jag äter och peta in det i LifeSum-appen. Planerar att ligga på runt 1800 kcal och äta strikt LCHF i kombination med periodisk fasta 18:6 eller 19:5. Unnar mig dock några koppar kaffe med en skvätt grädde i under dagen.

I morgon blir det rygg. Rygg är kul, rent av ryggtigt skoj

Kör hårt! // Ivan
Citera
2022-09-13, 08:32
Medlem
IvanDF2s avatar
ETT BÄTTRE RYGGPASS OCH ALLMÄNT OM VÄLMÅENDET

Tidigare i morse körde jag ett snabbt, effektivt och hyggligt tungt ryggpass. Inga konstigheter: 16 set på prick 30 minuter. Fyra övningar: Pull downs, t-bar, latsdrag med smalt grepp och sittande rodd (medelbrett grepp) fick avsluta passet.

Jag har absolut tappat i styrka sedan jag klev av susta och tren men mindre än vad jag trodde. Jag höftar med 15%. Den största skillnaden är att både träningsgnista och ork har återgått till mer normala nivåer (tren var en imponerande sjunde växel). Jag kör skiten ur mig på runt 34-36 minuter. In, ut och en muskelgrupp i taget. Efter dryga halvtimmen är jag så slut att jag inte har mer att ge. Men på kombon susta/tren kunde jag köra på i samma tempo upp till 50-60 minuter innan jag gick in väggen.

Men det är skönt att ta det lite lugnt och flyta runt på 125 mg testo C ew. Märker inga humörsvängningar eller rent psykiskt. Blodtrycket är än mer normalt och jag går inte omkring och gnisslar tänderna och spänner käkarna som jag gör på högre doser. Jag är också mindre plufsig i ansiktet. Dessutom fungerar kuken igen. I mitt fall hade Tren en försämrande effekt på ståndet men även att kunna behålla det över en längre tid.

I eftermiddag blir det en lättare löprunda (bara några kilometer) och om jag hinner ska jag peta in en halvmil powerwalk.

Kör hårt nu alla monsterdiggare! // Ivan
Citera
2022-09-13, 15:23
Medlem
Stor-steffes avatar
Fan va mycket fitta du får asg 😁😁
Själv sitter man o drömmer., jobbigt. Fast ska jag va ärlig engagerar jag mig inte.
Satt just och kollade senaste avsnittet på youtube med bodybuilding och bullshit av nick trigili ( mr usa 2014)
Dom pratar om Tren året runt. Nick berättar om när han tävlade och körde enbart Tren ihop med Halo. Han sa att de va de brutalaste nånsin. Det slog allt som går att ta.
Såg även ett avsnitt med nick där cutler och Milos pratar om esiclean och hur sporten byggdes kring det förut.
Esiclean är ett preoarat som inflammerar muskeln men ger bara hårdhet och volym så det ser extremt bra ut. Man kunde alltså komma till tävling helt depleated på carbs och vatten och va ripped as fuck men ingen volym alls.. o kvällen före pose down injecta esiclean och gå upp på scen o se ut som dorian yates i princip. Arnold använde rikligt med det om ja inte minns fel.

Vart sjuk och har slut på testo så här är det sorgens dagar nu. Men de blir väl bättre när man får lön. Har db o anavar och win att käka tills vidare 😁

Har du nån formbild att visa? Släng in den på din avatar isf. Är ju nyfiken 😁😁😁

Mvh
Citera
2022-09-13, 17:35
Medlem
Stor-steffes avatar
Måste va årets snabbaste pass du körde 😁 nytt pers asg 👌
Jag brukar fortfarande inte ens fått uppvärmningen klar efter 30min. Har dock gjort 200 pullups på 20 min. De va små svettigt 🙄 men då drog jag av 40 st första setet och sen 10 st i minuten. Första 5 min går det bra. Sen blir det olidligt och svårare att hålla minut tempot

Bra jobbat mr ivan iaf.
Mosa på nu och va aldrig rädd för nåt. Just do it! Fear is not real💪

Mvh
Citera
2022-09-14, 04:29
Medlem
Stor-steffes avatar
https://youtu.be/G3G5F1E4ZIg

Som du vet är Greg valentino en av dom som vart med om mest sjuka grejerna som finns.! Finns ändlöst med historier.
Lyssna på den här om du inte hört den förut. När han jobbade på strip klubb och skulle knulla en brud asg 😜😜😜 sååå stört😜

Funkar inte länken så sök på:
Strip club surgery/ storytime with gregg Valentino

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in