Citat:
Ursprungligen postat av
ZebraTigerZebra
Hon är ett ansikte för SD.
Världen ser henne. Hon ska vara ett ansikte för partiet. Hon har valt att göra sig själv till en offentlig människa som ska representera sverigedemokraterna.
Tycket du att hon gör ett bra jobb med att få Sverigedemokraterna att framstå som mindre nazistiska runtom i världen? Tycker du att USA, Kina, Indien, Ryssland, Afrika får en bra bild av Sverige när Rebecka Fallenkvist är dyngrak i livesändning och heilar och skriker massa hitlerord? Våra handelspartners?
Jag förväntar mig att du ger mig rätt svar nu, men jag förstår samtidigt att ruset om att Sveriges Donald Drumpf ska bli statsminister fortfarande sitter kvar i dig. Det kommer inte hända heller förresten.
Är ni seriösa?
Tror du att folk i Indien bryr sig om ifall Rebecca Fallenkvist säger "helg seger" i en helt obetydlig webbkanal?
Jag har pratat med folk från hela världen. När de ser jag är från Sverige brukar de lite snällt informera mig om att det är bra att hjälpa flyktingar men att det inte ska gå ut över den egna befolkningen. Jag tackar dem för rådet.
Ni vänstertokar måste ju ha ett enormt nazi derangement syndrome. Inte allt kretsar kring nazism, alltid hela tiden. Det finns en värld utanför tullarna.