2022-09-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Om du har sett videon så är det rätt uppenbart att hon är just helpackad. Hon spiller vin/bubbel på reportern och är aspeppad. Otroligt klantigt uttalande oavsett och hon hade nog behövt en snok kola för att klara av den alkoholhalten och samtidigt kunna bete sig.
Jo men ändå, man ska kunna vara packad utan att säga efterblivna saker anser jag.

Det är som att gå på någon judisk grej där de firar minnen av judar som dog i förintelsen och säga något liknande där för man blev packad. Det är sådana som SD måste rensa ut från partiet.

Man brukar ibland tala det man egentligen tycker när man är packad, saker som ligger undermedvetet dyker fram så detta är dålig pr för SD.

Hon borde inte ha druckit så mycket heller, kanske behöver rehab eller något. Har de verkligen inte mer lämpliga människor att representera SD med? Låter skumt då de är rätt många som röstar på dom. Även om partiet behövs för att röra om i köttgrytorna så lockas massa olämpliga puckon.

Hon framstår som nägon som nyss tagit studenten och festar sönder.
Citera
2022-09-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Fast det säger hon ju inte? Som sagt bekräftelsebias.

Du har också fel angående min partitillhörighet, bekräftelsebias igen kanske?

Okej jag hade fel om din partitillhörighet, sorry.

Men att ens diskutera om hon syftade på Hell seger eller inte är seriöst pinsamt då det är så otroligt övertydligt att det är just det hon gör.
Citera
2022-09-12, 22:53
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Jag har inte hört det sägas någonstans och tro mig jag har sett det här klippet minst 20 ggr idag.
Bla bla blaha blä blutt.

Du vet mycket väl vad jag menar och ändå måste du skita ner tråden en gång till med ditt skit.
Citera
2022-09-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Det är inte konstigare än när partiledningen sjöng gamla högerextrema sånger i båthytten eller när kommunister skämtar om gulag med glimten i ögat, det är givetvis en markering om att de själva äger subjektet och styr dess öde; maktdemonstration helt enkelt.

Nu vet jag inte riktigt vem denna Fallenkvist är men av att döma av partikulturen och den undervegetation som hon appellerar till så säger jag att ordvalet var genomtänkt.
Vi får inte glömma att mediekanalen arbetar för kallade Annie Lööf för sociopat.

"Den så kallade sociopatblicken" 1min 33s

https://www.youtube.com/watch?v=DHuIUjRrVTc

Har aldrig hört en kommunist skämta om gulag. Anser du att SD är nazister/rasister har du inte träffat riktiga sådana.

Angående Annie så stämmer det ju. Kolla hennes blick och beteende. Uppenbart att något är fel.

Psykopat skulle jag säga.
Citera
2022-09-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Men det stämmer inte. Fel att kalla den här jäntan "ledare" också. Hur många har inte SDs ledning sparkat ut? Mazzor.

Inte ledare men sd-kandidat. Och ja många har sparkats ut pga rasistiska uttalanden och det borde få en del väljare att höja på ögonbrynen, men icket.
Citera
2022-09-12, 22:57
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Är det på tok för dåligt, att driva med en grov lögn som har uttalats av Sveriges statsminster och hejats på av journalister?

Nu är det givetvis helt förkastligt, men SM journalisten och snö-flingor som du skulle absolut vara värda en hård lavett varje ggn ni ljuger, eller som i ditt fall när hjärnan inte fungerar som den ska
Jag snöflinga? Jag är hårdare än Kruppstål.

Om detta bara var ett skämt, visar det på skämtarens helt fantastiskt dåliga omdöme. Och den personen skall jag acceptera som en folkvald företrädare för det svenska folket? Om du inte kan ta in detta enkla faktum är du hjärntvättad eller efterbliven - eller en faktisk nazist?
Citera
2022-09-12, 22:58
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Jo men ändå, man ska kunna vara packad utan att säga efterblivna saker anser jag.

Det är som att gå på någon judisk grej där de firar minnen av judar som dog i förintelsen och säga något liknande där för man blev packad. Det är sådana som SD måste rensa ut från partiet.

Man brukar ibland tala det man egentligen tycker när man är packad, saker som ligger undermedvetet dyker fram så detta är dålig pr för SD.

Hon borde inte ha druckit så mycket heller, kanske behöver rehab eller något. Har de verkligen inte mer lämpliga människor att representera SD med? Låter skumt då de är rätt många som röstar på dom. Även om partiet behövs för att röra om i köttgrytorna så lockas massa olämpliga puckon.

Hon framstår som nägon som nyss tagit studenten och festar sönder.

Hon är väldigt glad i spriten ja, för oss som kollar på riks emellanåt är detta ingen nyhet. Dom har flera inslag där Rebecka och hennes kompanjoner super.

Jag tycker snarare att det är en frisk fläkt, denna gången gick det ju uppenbarligen inge vidare men vi behöver alla slags människor inom politiken för att den ska kunna representera befolkningen, både alkisar och nykterister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Bla bla blaha blä blutt.

Du vet mycket väl vad jag menar och ändå måste du skita ner tråden en gång till med ditt skit.

Ja vad tråkigt det är när andra skriver på offentliga forum, det liksom slår ju hål på hela åsiktskorridoren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Felsägningar sägs hela tiden och speciellt på fyllan. Gå ut och umgås med folk på fredag och lördag så ska du se hur mycket skit som kommer fram som egentligen människor inte menas.

Ser man på intervjun så är det uppenbart att hon inte ens mena det som ett dåligt skämt även om det skulle vara hennes stil.
Hon kommer inte petas, alla Sd are fattar va hon menar utan sådana som hatar SD.

Rebecka är jävligt rolig tjej, jag hoppas hon är kvar länge i SD.

No fucking shit, klart det säg dumma saker i fyllan. Men har man politiska ambitioner följer även konsekvenser vid fel. Men men, vi får väl se hur SD hanterar detta.
Rebecka får bli SD:s version på pappa Rudolf i sune. Wiernerbrod!
Citera
2022-09-12, 22:59
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Inte ledare men sd-kandidat. Och ja många har sparkats ut pga rasistiska uttalanden och det borde få en del väljare att höja på ögonbrynen, men icket.
DETTA är påtagligt intressant. Jag tror inte att 20 % av svenskarna är rasister. Så varför röstar de på SD. Enda förklaringen jag kan komma på är att man förstått att invandring inte fungerar. Så man blundar för i stort sett alla SDs fadäser och röstar på dem ändå. Övriga blå partier har försökt komma ikapp SD i invandringsfrågan men andra plats är som vanligt förste förlorare.
Citera
2022-09-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Hon är väldigt glad i spriten ja, för oss som kollar på riks emellanåt är detta ingen nyhet. Dom har flera inslag där Rebecka och hennes kompanjoner super.

Jag tycker snarare att det är en frisk fläkt, denna gången gick det ju uppenbarligen inge vidare men vi behöver alla slags människor inom politiken för att den ska kunna representera befolkningen, både alkisar och nykterister.

Absolut behöver vi alla människor men varför Riks rekryterat så många unga omogna tjejer är skumt.

Två-tre äldre herrar och en massa fjollor. Varför inga äldre mognare kvinnor?

Det visar hur oseriösa SD är på många sätt. De har lång väg kvar som parti och rörelse.
Citera
2022-09-12, 23:00
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ja vad tråkigt det är när andra skriver på offentliga forum, det liksom slår ju hål på hela åsiktskorridoren.
Så... va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in