Citat:
Ursprungligen postat av
ZebraTigerZebra
Hon är ett ansikte för SD.
Världen ser henne. Hon ska vara ett ansikte för partiet. Hon har valt att göra sig själv till en offentlig människa som ska representera sverigedemokraterna.
Tycket du att hon gör ett bra jobb med att få Sverigedemokraterna att framstå som mindre nazistiska runtom i världen? Tycker du att USA, Kina, Indien, Ryssland, Afrika får en bra bild av Sverige när Rebecka Fallenkvist är dyngrak i livesändning och heilar och skriker massa hitlerord? Våra handelspartners?
Jag förväntar mig att du ger mig rätt svar nu, men jag förstår samtidigt att ruset om att Sveriges Donald Drumpf ska bli statsminister fortfarande sitter kvar i dig. Det kommer inte hända heller förresten.
Nej, jag tycker inte att hon gör ett bra jobb med att få SD att framstå som mindre nazistiska. Jag hade ingen aning om att det var hennes jobb, eller ens att det var något som SD sysslade med.
Tror du att USA och de andra får en bättre bild av att vi har en massa brinnande bilar och muslimska mobbar som attackerar polisen med stenar? Bilden som andra länder har av Sverige idag är verkligen inte bra, och kommer med största sannolikhet heller inte att bli bra under vår livstid. Det kan jag i princip garantera dig.
Jag har inte sett klippet. Men hon "heilade" väl inte? Hon sa väl bara "hell seger"?
Ja jag hoppas att Trump blir president igen. Allting var bra i väst när han var president, och sedan spårade allt ur så fort Biden installerades. Om han blir president igen vet varken du eller jag. Om folket i USA får bestämma tror jag inte att det blir några problem, då det inte var några problem sist.