2022-09-07, 15:03
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baronvondumhufvud
man kan bli socanmäld för stökigt hem.

En gång var jag på akutpsyk och borta typ 3 dagar, då hade hyresvärden gått in me huvudnyckel UTAN att meddela mig innan. Dom fotade och hotade med "uppsägning hyreskontraktet" om jag inte städade innan ett visst datum OCH dom kontaktade soc.
Jag saknar ord för den avsky jag känner.

Du kan bli socanmäld för vad som helst. Det är inte soc som anmäler, det är någon som anmäler dig TILL soc. Vad soc gör med anmälan är en annan fråga.

Det är väl inte soc fel att din hyresvärd anmäler dig?
Citera
2022-09-07, 16:00
Moderator
Maviels avatar
Då personen som avhandlas inte är kändis, eller youtuber med krav på 5000 följare blir det låset på för denna tråd.

Skulle något i ovanstående ändras kontakta moderator.

/moderator
Citera
2022-09-09, 07:25
Moderator
Maviels avatar
Öppnar och flyttar.

Barn och familj —> youtubers, vloggare och andra videokreatörer

/moderator
Citera
2022-09-09, 12:29
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Är du seriös? Hahaha, jag trodde nämligen hon sa så för att inte hennes videos skulle tas bort från Tikentoken

Ja precis. Man kan inte skriva sex osv
Citera
2022-09-09, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
hennes senaste utlägg på TT är makabert
om SOC inte gör något nu så kommer dom aldrig att agera

hon skriker om att hennes barn varit sjuka så hon kan inte dricka vin, gå ut eller ha sex
hon är helt ur blanas och klipper sprider sig på TT samt många som pratar om det

det gör ont att se

jag hoppas att barnens pappa agerar för jag finner ej ord att det får fortgå som det gör samt att det finns så mycket bevis som inte går att neka

hon är på riktigt helt galen och bör få seriös hjälp, se hennes senaste vidriga utflippning som är över hela TT, hon bör bli omyndigförklarad

https://www.tiktok.com/@graddrumpan1/video/7138801748776406278?is_from_webapp=v1&item_id=7138 801748776406278
Herregud, det här är väl definitionen av psykisk sjukdom. Får allvarligt ont i magen. Detta är värsta mardrömmen.
Citera
2022-09-09, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalasPerifras
Det är en undergenre till matporr. Så typ matporrens golden shower.
Jag skrattar varje gång.
Citera
2022-09-09, 16:19
Medlem
4608s avatar
Hur gamla är barnen?
Citera
2022-09-11, 17:10
Medlem
Nu har hon skrivit i en kommentar att soc kontaktat barnens pappa och han låter henne inte träffa barnen.
Citera
2022-09-12, 00:37
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borrmaskin124
Nu har hon skrivit i en kommentar att soc kontaktat barnens pappa och han låter henne inte träffa barnen.
vart? och det var på tiden, hon ska inte ha hand om barn, hon kan inte ens ta hand om sig själv, barnens pappa bör ha agerat mycket tidigare

men det glädjer mig att människan hålls borta, ungarna har det jobbigt som det är och behöver inte stressen av att ha en mamma som struntar i dem
Citera
2022-09-12, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
vart? och det var på tiden, hon ska inte ha hand om barn, hon kan inte ens ta hand om sig själv, barnens pappa bör ha agerat mycket tidigare

men det glädjer mig att människan hålls borta, ungarna har det jobbigt som det är och behöver inte stressen av att ha en mamma som struntar i dem

Hon har kommenterat detta på senaste klippet på TT.
Citera
2022-09-14, 08:50
Medlem
Har även sagt att hon ska polisanmäla pappan🙈, för egenmäktigt förvarade av barn. Vilket gon inte kan då det är med inrådan av soc som hon inte får träffa dem.
Citera
2022-09-15, 20:36
Medlem
Är det någon som har det omtalade klippet när hon skriker att hon inte orkar ta hand om sina sjuka barn?

Hon gjorde förövrigt ett klipp idag där hon pratade till kronofogden och nacka domstol där hon bönade och bad om att de inte skulle sälja hennes lägenhet för att betala av hennes skatteskulder på 150k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in