2022-09-04, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maradona1
Det jag menar!
Av det man ser på nätet så är hon ingen att förespråka som förälder.
Hon verkar lida av diverse grejer, men att ha barn i hennes miljö är definitivt inte att uppmuntra, därav att jag känner att man hade velat se lite större reaktioner hos socialtjänsten.

Är själv inget fan av soc, och själv ett LVU-Barn, så att förespråka soc är typ bland det sista jag egentligen skulle göra, men här krävs det fasen både utredningar, granskningar och överse eventuell lämplighet som vårdnadshavare!

Hon sitter friskt på TikTok och berättar att hennes barn är hemma och hon ligger i sängen och pimplar vin dagarna i ända?

Eller bara se över de videos hon lägger ut i bostaden när allt är upponervänt?

Hon skadar sina barn!
Omedvetet? Möjligt, men det är fasen inte rätt alltså! 😖

Hon berättar även om sin sexualitet och hur hon älskar att "s*ga k*k" och älskar Bdsm bland allt annat hon häver ur sig.
Hon är verkligen inte frisk och barnen ska inte behöva utstå detta. Fatta vad kompisar i skolan snackar om???
Senast redigerad av DeepRoses 2022-09-04 kl. 21:38.
Citera
2022-09-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Hon berättar även om sin sexualitet och hur hon älskar att "s*ga k*k" och älskar Bdsm bland allt annat hon lär ur sig.
Hon är verkligen inte frisk och barnen ska inte behöva utstå detta. Fatta vad kompisar i skolan snackar om???

Precis!

Hon skadar sina barn somsagt, oavsett om det är omedvetet så är det fortfarande lååångt ifrån okej! 😖

Soc måste ingripa där, helt seriöst!
Citera
2022-09-04, 22:25
Medlem
Kan vi snälla prata om videon hon la ut för 2 dagar sen ??? 2 sep 2022.
VAD SKER ????????
Asså snälla Flashback kan vi bara finna någon som vet vem denna person är irl någon som träffat henne? MÅÅÅÅSTE FÅ VETA
Citera
2022-09-04, 22:28
Medlem
baronvondumhufvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadskamanensheta91
VAD SKER ????????
Asså snälla Flashback kan vi bara finna någon som vet vem denna person är irl någon som träffat henne? MÅÅÅÅSTE FÅ VETA

vad gjorde kärringen i den då?
Citera
2022-09-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baronvondumhufvud
vad gjorde kärringen i den då?

Som vanligt hade jag inte läst hela tråden dumt av mig. Men ja hon är ju galen
Alltså vill typ verklgien veta om hon är så här?? Någon måste ju känna henne
Citera
2022-09-04, 22:36
Medlem
DayNites avatar
hennes senaste utlägg på TT är makabert
om SOC inte gör något nu så kommer dom aldrig att agera

hon skriker om att hennes barn varit sjuka så hon kan inte dricka vin, gå ut eller ha sex
hon är helt ur blanas och klipper sprider sig på TT samt många som pratar om det

det gör ont att se

jag hoppas att barnens pappa agerar för jag finner ej ord att det får fortgå som det gör samt att det finns så mycket bevis som inte går att neka

hon är på riktigt helt galen och bör få seriös hjälp, se hennes senaste vidriga utflippning som är över hela TT, hon bör bli omyndigförklarad

https://www.tiktok.com/@graddrumpan1/video/7138801748776406278?is_from_webapp=v1&item_id=7138 801748776406278
Senast redigerad av DayNite 2022-09-04 kl. 22:43.
Citera
2022-09-04, 22:37
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadskamanensheta91
VAD SKER ????????
Länka!!!
Citera
2022-09-04, 23:18
Medlem
Klippet där hon medvetet ger sina barn dålig mat för att hennes ex ska få ett helvete är borttaget. Undra vad anledningen till det är?
Citera
2022-09-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budschhhstank
Någon som vet om hon har en soc-lägenhet eller om hon har något bistånd för sitt boende?
På MrKoll står det ”Bor i boende av annan typ,
Bor ensam”. Försökte googla vad boende av annan typ är och kan bara dra slutsatsen att det handlar om att soc/kommunen äger lägenheten och att hon blivit ”placerad” där.

Men för att minska spekulation ville jag fråga om någon annan vet vad det innebär

Enligt henne själv köpte hon lgh för 2.3 miljoner kr. Tror inte det är en stödlgh av tex soc.
Citera
2022-09-04, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Ett exempel på hennes Tiktoks:
https://vm.tiktok.com/ZMNaPG4k7/?k=1

Åh, jösses. Det där var... lite udda. Och inte ett dugg roligt heller om hon försöker vara "festlig"
Citera
2022-09-05, 02:39
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
hennes senaste utlägg på TT är makabert
om SOC inte gör något nu så kommer dom aldrig att agera

hon skriker om att hennes barn varit sjuka så hon kan inte dricka vin, gå ut eller ha sex
hon är helt ur blanas och klipper sprider sig på TT samt många som pratar om det

det gör ont att se

jag hoppas att barnens pappa agerar för jag finner ej ord att det får fortgå som det gör samt att det finns så mycket bevis som inte går att neka

hon är på riktigt helt galen och bör få seriös hjälp, se hennes senaste vidriga utflippning som är över hela TT, hon bör bli omyndigförklarad

https://www.tiktok.com/@graddrumpan1/video/7138801748776406278?is_from_webapp=v1&item_id=7138 801748776406278
Omyndigförklaring har inte existerat i Sverige på över 30 år.
Citera
2022-09-05, 15:28
Medlem
BevinLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Omyndigförklaring har inte existerat i Sverige på över 30 år.

Att ha en förvaltare är väl ungefär samma som att vara omyndighetsförklarad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in